Näin kertoo: "Tämän avulla voit ansaita rahaa ryhtymällä YouTuben kumppaniksi."
Mitä tämä meinaa eli paljonko pitää olla katsojia että saa jotakin rahaa.
Paljonko you tubella tienaa
12
2020
Vastaukset 12
http://rahaayoutubesta.blogspot.fi/
Tuolla tietoa. Eli ei tienää paljon.- hmhmhmhmhm
Riippuu paljonko on katsojia.
Ja tietysti "paljon" tai "vähän" on varsin suhteellista, riippuen lähtötasosta.
- networkers
Suomalainen Youtube Partner Network
Tuota Youtube-videoita ja tienaa rahaa meillä Nordic Networkissa.
Saat meiltä suomalaisen tuen.
Saat kauttamme parhaat mainostajat kanavalle ja näin ollen tienaat parhaiten.
Kysy lisää [email protected].
Hakea Voi : http://dashboard.ritual.yt/network/NordicNetwork - trolololololol
Siinähän on siis monta tapaa tienata. Yksi ne mainokset youtuben toimittamana.
Mutta toinen tapa tietysti se, että saat joltakin yritykseltä suoraan rahaa heidän tuotteensa mainostamisesta videossasi. Ja tämä on todennäköisesti se tapa, millä tosissaan voi lyödä rahoiksi.
Mutta menestyneen kanavan rakentaminen on tietysti pitkäjänteinen projekti.
http://newmediarockstars.com/2015/04/how-much-do-youtubers-make-what-these-22-creators-actually-earn-its-much-more-than-you-think/6/- huonotienaustapa
Mitään et tietää ennenkuin katsojamäärät ovat hurjat:D
- Harrastelija_
Itsellä Youtube tulot n. 850€/kk.
- uityutui
Laita linkki, niin saat lisää katsojia.
- Äläannatätänimimerkkiä
Joudut panostamaan videoihin erittäin paljon, jotta mainostajat kiinnostuvat.
- Tyytyväinen1
Noin kymppitonni viikossa. Joskus enemmän, toisinaan hiukan vähemmän. Tämä täällä, jollain muulla voi mennä paremmin jollain toisella taas huonommin.
- Anonyymi
Siis oon vähä myöhä mut tota,
Pitää olla 12kk sisään saanu 4000tuhatta tuntii katseluaikaa ja sit pitää olla vaa 1k tilaajii
Normaalisti 1miljoonal näyttökerrat tienaa 1000 dollari, riippuu kylläkin täysin siitä miten mainostajat mainostaa kanavallas- Anonyymi
Eli pitää olla 4 miljoonaa ( = 4000 tuhatta) tuntia katseluaikaa ????
- Anonyymi00013
Katselin tuota, niin tuhannesta näyttökerrasta maksetaan 4 taalaa. Tästä youtube ottaa 58% päältä alustapalkkiona. 200 miljoonaa näyttökertaa vuodessa tuottaa siis n. 500€/kk. Jos kiellät mainokset kanavallasi et tienaa mitään. Suurin osa sisällön tuottajista tienaa erittäin huonosti. Joitakin rahoitetaan patreon-järjestelmän kautta. Jotkut saa kupin kahvia päivässä. Mutta kuitenkin 5% käyttäjistä tienaa yli 500€/kk ja näistä suurin osa on tavaramerkkejä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493