Sääntöjen rikkominen

joooooooo

Kun täällä koittaa tiedustella ja vastailee asioihin jotka ovat faktoja, niin tämä sivusto ilmeisesti laittaa eston päälle, mielenkiintoista. Ketään ei ole kuitenkaan loukattu, asiahan on kuitenkin niin että omaishoitajia ei arvosteta ollenkaan ja katson edelleen että omaishoidontuki, jonka kela katsoo palkkana ei saisi vaikuttaa asumistukeen, sillä sehän syö lähes koko tuen, kovin olen odottanut joltain asiantuntijalta vastausta tähän, mutta näyttää siltä että kukaan ei halua vastata. Ja tällä hetkellä jopa työtön saa tienata 400€ asti ennenkuin vaikuttaa asumistukeen 6kk ajan, joten mielestäni tässä on suuri epäkohta niitä kohtaa jotka tosissaan tarviivat omaishoidontuen ja tarviivat sitä muuhun kuin asumiskustannuksien kattamiseen.

2

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä omaishoitaja

Tokko kukaan tahallisesti jarruttaa, mutta jos ei oo tietoo niin ei voi vastata kuin omasta puolesta.
      Minä saan palkkaa kun hoidan omaistani , olen ehkä erillaisessa asemassa kun monet omaishoitajat kun hoidan aikuis-ikäistä lastani jota ei voida sijoittaa muualle,tai en halua,koska elinaikaa on ehkä vähemmän kuin minulla.
      Saan palkan ja en asumistukea koska meidän yhteiset tuolot eivät siihen edellytä.

• .....

Aloittajalle. Onko sinulla saunalahden liittymä, silloin voi tulla esto koska IP- numero on vaihtuva, olet saattanut saada jonkun bannatun IP- numeron.
      Katkaise yhteys ja laita uudelleen päälle, IP-numero vaihtuu ja voi kirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27