Kun täällä koittaa tiedustella ja vastailee asioihin jotka ovat faktoja, niin tämä sivusto ilmeisesti laittaa eston päälle, mielenkiintoista. Ketään ei ole kuitenkaan loukattu, asiahan on kuitenkin niin että omaishoitajia ei arvosteta ollenkaan ja katson edelleen että omaishoidontuki, jonka kela katsoo palkkana ei saisi vaikuttaa asumistukeen, sillä sehän syö lähes koko tuen, kovin olen odottanut joltain asiantuntijalta vastausta tähän, mutta näyttää siltä että kukaan ei halua vastata. Ja tällä hetkellä jopa työtön saa tienata 400€ asti ennenkuin vaikuttaa asumistukeen 6kk ajan, joten mielestäni tässä on suuri epäkohta niitä kohtaa jotka tosissaan tarviivat omaishoidontuen ja tarviivat sitä muuhun kuin asumiskustannuksien kattamiseen.
Sääntöjen rikkominen
2
148
Vastaukset
- minä omaishoitaja
Tokko kukaan tahallisesti jarruttaa, mutta jos ei oo tietoo niin ei voi vastata kuin omasta puolesta.
Minä saan palkkaa kun hoidan omaistani , olen ehkä erillaisessa asemassa kun monet omaishoitajat kun hoidan aikuis-ikäistä lastani jota ei voida sijoittaa muualle,tai en halua,koska elinaikaa on ehkä vähemmän kuin minulla.
Saan palkan ja en asumistukea koska meidän yhteiset tuolot eivät siihen edellytä. - .....
Aloittajalle. Onko sinulla saunalahden liittymä, silloin voi tulla esto koska IP- numero on vaihtuva, olet saattanut saada jonkun bannatun IP- numeron.
Katkaise yhteys ja laita uudelleen päälle, IP-numero vaihtuu ja voi kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682887
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642496- 2032199
- 731819
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811110
- 951069