Paras toteutusvaihtoehto omille sivuille??

Yksityiskäyttöön

Hei!
Tarvitsisin omat nettisivut yksityiskäyttöön, mutta aikaa ja rahaa niiden tekemiseen on vähän. Täysin ilmaisia en ole hakemassa, mutta edullisia kuitenkin (esim. kertamaksu sivujen tekemisestä pieni kk-maksu). En ole tehnyt tai edes kokeillut koskaan nettisivujen tekemistä, mutta ehkä ne tarvittaessa osaisin jollakin valmiilla ohjelmalla tehtyä. Kotisivukonetta pikaisesti katsoin, ihan heti ei auennut, miten toimii, jos itse tekisi.

Miten saisin parhaalla tavalla toteutettua seuraavanlaiset kotisivut omaan yksityiskäyttöön:

- etusivu etusivulta linkit/valikot n. 7 - 8 omalle sivulle
- "kommenttilaatikko", jonka sisältö ei jää sivuille näkyviin vaan tulee sähköpostiini ja johon voi kirjoittaa nimettömänä, ja kirjoittaa myös mahdollisimman pitkästi
- Sivuille tulisi muutama pieni kuva
- helppo muokata tekstiä


Vinkkejä kiitos!

5

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoWorries

      Wordpress. Sen helpommaksi ei homma saa. Yleensäkkin kaikkiin kotisivu kysymyksiin paras vastaus/vaihtoehto on aina Wordpress.

    • eeva-punaisen-katon-alta

      Hei!
      Olen graafinen suunnittelija ja olen erikoistunut nimenomaan pienten yritysten ja yksityishenkilöiden www-sivujen tekoon. Toteutan sivuston sinulle wordpress-pohjalla, jolloin saat siistin ja toimivan ulkoasun sivulle ja toisaalta helppokäyttöisen sovelluksen, jonka kautta voit itse päivittää sivustosi sisältöä. Halutessasi voin hankkia sinulle myös domainin, jonka käytöstä sinulle tulee sen ylläpitokustannus (noin 10-15e/vuosi) mutta jos et sellaista tarvitse, niin voin rakentaa sivustosi vaikkapa suoraan Wordpress.com-blogipalveluun. Minulla on valmiina olemassa muutamia ulkoasupohjia, joista voit halutessasi valita mieluisimman ja yhteydenottolomakkeen, joka lähettää viestin yksityisesti sähköpostiisi, saa helposti tehtyä sivustolle.
      Jos minun ei tarvitse tuottaa mitään sisältöä sivustolle vaan pelkästään tehdä tuo sivuston pohja, valmistella navigointi, tyhjät sivut sekä yhteydenottolomake, niin hinta tulee olemaan 100-200e alv24%.
      Jos tällainen palvelu kiinnostaa tai haluat lisätietoja, niin käy piipahtamassa www.punaisenkatonalta.fi sivustollani tai lähetä viestiä tätä kautta.
      Terveisin Eeva Punaisen Katon Alta

      • testaajaderf125

        No eipä nuo sinun omat sivut näyttänyt toimivan ainakaan mobiili laitteella (lumia 925). Mikä syynä?


      • eeva-punaisen-katon-alta
        testaajaderf125 kirjoitti:

        No eipä nuo sinun omat sivut näyttänyt toimivan ainakaan mobiili laitteella (lumia 925). Mikä syynä?

        Kiitos tiedosta, en osaa näin äkkiä sanoa, miksei sivut näy laitteellasi. Androidilla ne toimivat hyvin. Http://myynti.punaisenkatonalta.fi pitäisi näkyä varmasti kaikilla laitteilla, siellä on ainakin työnäytteitäni sekä hinta-arvioita.


    • woodboxmedia

      Heippa, seuraa pieni mainos täältäkin suunnasta. Tehdään WordPress-julkaisujärjestelmällä nettisivuja, joita voi itse hyvin helposti muokata, eikä tarvitse maksaa jatkuvasta ylläpidosta. Niin ja edullisesti toki!

      http://www.woodboxmedia.com/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2750
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1761
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1475
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      73
      837
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe