Kauanko teillä ketkä olette tukiperheeksi halunneet,kesti tuo prosessi?
Minkälaisia vaatimuksia tukiperheitä kohtaan on?
Voiko tukiperheessä kerran kaksi vierailevan lapsen kanssa lähteä esim etelänlomalle?
Tukiperheeksi?
3
225
Vastaukset
- kaksi kissaa
Etelänlomalle voi varmaan lähteä jos lasten vanhemmat (ja lapset) haluavat ja sossulle sopii ja tukiperhe maksaa viulut.
- joooo-o
Tukiperheitä vaan lisää.. Ne ovat sitä OIKEATA ennaltaehkäisevää työtä, johon pitää käyttää min. 80% rahoista, jonka kunnat saavat ls, asioihin!!! Miten se voisi olla väärin??? Perusteluja niiltä, jotka ovat erimieltä..??? KIITOS...????
- 5v perheenä
Tukiperhetyön voi aloittaa valmennuksen jälkeen heti kun teidät on katsottu soveltuviksi ja teille löytyy sopiva lapsi/lapset. Tukiperhevanhempien tulee olla aidosti lapsista välittäviä, sitoutuneita ja yhteistyökykyisiä, turvallisia ja johdonmukaisia aikuisia haastavissakin tilanteissa. Lapsella voi olla käytökseen vaikuttavia rankkojakin kokemuksia, jotka eivät välttämättä näy vielä tutustumiskäynneillä.
Etelänlomaa ei kannata suunnitella eikä ainakaan varata ennen kuin lasten käynnit ja päivärutiini ovat vakiintuneet ja olette saaneet puolin ja toisin kokemusta eri paikoista (kotipiiri, kaupat, kyläilyt jne.) ja eri tilanteista. Tukilasten voi olla vaikea matkustaa heidän kokemusmaailmastaan nähden todella vieraaseen ympäristöön vielä vieraiden "vanhempien" kanssa, koska usein heidän ympäristönsä on jo muutenkin ennalta arvaamaton ja ihmissuhteet häilyviä. Näille lapsille jo tavallinen eläintarha- tai huvipuistokäynti voi olla jotain maata mullistavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622