Keikkaileeko tai konsertoiko Anneli Saaristo vielä? Missä on Anneli Saaristo? Toissa vuonnahan ilmestyi Kissan mieli -albumi. Onko tiedossa keikkoja?
Anneli Saariston keikat?
8
354
Vastaukset
- kuun poika
Enpä tiedä... taitaa esiintyä pienimuotoisesti ainoastaan nykyään, ehkä yksityistilaisuuksia ja muuta. Itsekin kaipaisin keikkalistaa. Tiedotus huonoa.
- Pude
http://www.annelisaaristo.com/ tuolla on näköjään muutamia tulevia keikkoja Annelilta.
- meitsis
T.Kansan sisko Suvi oli aikoinaan Annelin manageri. Onkohan hän vielä ?
- Onnea70
No kyllä keikkailee nyt. :)
- Kaisuleeni
Missä kappleessa Anneli laulaa jotain , että en voi äitisi olla...mies olet vain ja painut joukkoon muistojen ?
- Viereisessäpöydässäollut
En tiedä keikoista mutta olen livenä nähnyt hänet eräässä turkulaisessa ulkoilmaravintolassa ja voin sanoa, että hän on todella räävitön suustaan. Kirosanoja kirosanan perään. Härskejä vitsejä ja kaiken kruunaa todella härski naurunremakka. Pesköön saipualla suunsa! Kammottava rääväsuu akka.
- niioikke
Paavikin kiroilee jos joutuu Turkuun.
- Anonyymi
Anneli pitää joulukonsertin Pyhän Henrikin ekumeeniseesa taidekappelissa Turussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714