Keikkaileeko tai konsertoiko Anneli Saaristo vielä? Missä on Anneli Saaristo? Toissa vuonnahan ilmestyi Kissan mieli -albumi. Onko tiedossa keikkoja?
Anneli Saariston keikat?
8
369
Vastaukset
- kuun poika
Enpä tiedä... taitaa esiintyä pienimuotoisesti ainoastaan nykyään, ehkä yksityistilaisuuksia ja muuta. Itsekin kaipaisin keikkalistaa. Tiedotus huonoa.
- Pude
http://www.annelisaaristo.com/ tuolla on näköjään muutamia tulevia keikkoja Annelilta.
- meitsis
T.Kansan sisko Suvi oli aikoinaan Annelin manageri. Onkohan hän vielä ?
- Onnea70
No kyllä keikkailee nyt. :)
- Kaisuleeni
Missä kappleessa Anneli laulaa jotain , että en voi äitisi olla...mies olet vain ja painut joukkoon muistojen ?
- Viereisessäpöydässäollut
En tiedä keikoista mutta olen livenä nähnyt hänet eräässä turkulaisessa ulkoilmaravintolassa ja voin sanoa, että hän on todella räävitön suustaan. Kirosanoja kirosanan perään. Härskejä vitsejä ja kaiken kruunaa todella härski naurunremakka. Pesköön saipualla suunsa! Kammottava rääväsuu akka.
- niioikke
Paavikin kiroilee jos joutuu Turkuun.
- Anonyymi
Anneli pitää joulukonsertin Pyhän Henrikin ekumeeniseesa taidekappelissa Turussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994