Laminaatti vaihtoon

geerree

meillä upofloorin laminaattia, jonka kanssa alkoi ongelmia lähes tulkoon heti kun lattia oli asennettu. Ensimmäisen kuukauden aikana tuli todettua että laminaatin laatu on mitä on.. reunat kipristelee ja kohoilee oudosti, kulmista lohkeilee palasia, jne. Eipä auta itku markkinoilla vaan lattia on vaihdettava. Nyt tietenkin hakusessa lattia jota ei tarvi seuraavana vuonna olla vaihtamassa...

Olisi kiva kuulla mielipiteitä nykypäivän parketeista ja muovimatoista ja korkkilattiasta. Kaikkia kokemuksia olisi kiva kuulla, niin puolesta kuin vastaan.

Upoflooriin tuotteita ei meille enempää tule. Yksi syvältä oleva kokemus heidän tuotteestaan ja asiakaspalvelustaan riitti.

12

2268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vilttitossu...

No kannattaa kiinnittää huomiota lattiamateriaalin kulutusluokkaan. Niistä google kertoo enemmän. :) Pergo ainakin on tosi laafukas merkki ja varmasti muillakin on paljon hyviä :) vinyylilankkua nykyään laitetaan kai myös aika paljon, mutta itse en tykkää kun muovi on aina muovi ja muovin tuntoinen ja kuuloinen :D Korkkilattia on kans hyvä, mutta joson lattialämmitys niin se ei ole hyvä vaihtoehto, sillä se on lämpöä eristävämpi. Tosin jos ei ole lattialämmitystä niin nimenomaan se korkki on hyvä vaihtoehto :)

• åhjb pihj p98 uh7iu

Korkkilaminaatti.

• jrjkelöcxm,vsölkdfdk

lukkoponttikorkkipas

• Puukuitulevypaperi

Korkkipohjainen Lukkoponttilaminaatti Tammiparkettivalokuvalla päällystettynä ja Muovikalvolla pinnoitettuna.
      Alle Muovikalvo ja sen päälle Solumuovi.

Laminaattihan on Puuta kuten tiedämme.

• j.s.

Tuo on mielenkiintoista että toisilla laminaatti ei kestä ja ongelmia esiintyy.
      Ilmeisesti niitäkin on sitten vähän joka lähtöön ja homma on osittain tuurinkauppaa.
      Esim. meillä on osassa taloa ollut laattakuvioinen laminaatti nyt n. 5 vuotta, esim keittiössä ja ollaan oltu kyllä siihen oikein tyytyväisiä.
      Käytön jälkiä ei näy juuri missään vaikka on koirakin talossa.
      Miinuksena on laminaatin perussynnit eli kylmyys ja liukkaus ja plussana helppohoitoisuus, kestävyys ja hyvän näköisyys.

• minä

Laminaattien laadussa on eroa yhtä paljon kuin hinnoissa. Toki ei ole itsestään selvyys että halpa on huono ja kallis hyvä.

Aloittajana ottaisin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jos valmistaja ei meinaa takuuseen laittaa.

• gfhdjkslöa
        minä kirjoitti:

Laminaattien laadussa on eroa yhtä paljon kuin hinnoissa. Toki ei ole itsestään selvyys että halpa on huono ja kallis hyvä.

Aloittajana ottaisin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jos valmistaja ei meinaa takuuseen laittaa.

Tuo upofloorhan ei itse valmista laminaattia. Välikäsi vaan.

• Lamix

Hauskoja luuloja laminaatista. Laminaatti on muovilla päälystettyä puuteollisuuden jätettä. Ei mitään sen kummallisempaa. Puu mikä jää pähteeksi tai ei muuhun kelpaa hiotaan hienoksi ja puristetaan laminaatin rungoksi. Päälle liimataan painettu muovikalvo. Jo vaan tulee hienoa.

• Mixla

Hauskoja luuloja tosiaan. Eipä vielä ole tullut vastaan muovikalvollista laminaattia.

• A1 timpuri

Minusta haiskahtaa asennusvirheeltä jos saumoista nousee kipristelemään.Ei ole jätetty tarpeeksi rakoa seinien viereen.

• Käyttö virhe

Lattiaa pesty "vesi pesulla". Laminaatti ei kestä vettä tai se tosiaan tuurpoaa saumoista. Ei liikuntasaumojen puute aiheuta mitään reunojen tupoamista. Jos asennus on liian tiukka niin koko lattia kupruilee vapailta kohdilta . Ei pelkästään mistään saumoista

• dffg.,yujuhgfds

Kyllä tuo saumojen nousu ja pullistelu on ihan tyypillistä noissa upofloorin laminaateissa.
      Joskus pullistuu heti asentaessa ja joskus ei. Tuurilla nääs.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72