Löysin tuollaisen (alla) 2007 keskustelun otsikon aiheesta. Onko siis vieläkin muka niin että chopperilla ei voisi tonne lähtee, onko noihin "sääntöjä", minä kun meinasin ensi syksynä lähteä. Oon kattonu videoita ko. tapahtumasta ja näkyyhän siellä olevan vaikka minkälaisia moottoripyöriä.
Pointtinahan on pitää tapahtuma selkeästi Mods vs. Rockers -juttuna joten kenenkään esim. chopperikuskin on turha vaivautua. Ei millään pahalla hienoja choppereita kohtaan, mutta ilman selkeitä sääntöjä homma levähtää tavalliseksi yleistapahtumaksi
Mods vs Rockers Stockholm
6
188
Vastaukset
- Mä oon mikä oon
Mäon miettiny joskus samaa ku näin sitä jengii ite muutama vuos sitte Stokiksella. Itellä on nyt customi, ennen olin skootteristi joten toi tapahtuma vaikuttas rennolta ja ihan siistiltä.
- Veri roiskuaa!
Noissa bileissähän Rockersit pistää urakalla turpaan modeja vanhaan malliin!
- Löpöti höpö
Samalla lailla vanhoissa filmeissä myös modit pistää rockerseja turpaan mutta eihän se nykyään sellaista ole. Höpöti löpö!
- HD-miehen seikkailut
Mä olen HD -mies. Me järjestetään HD kokoontumisia ja sinne ei ole asiaa muilla kuin HD -merkeillä, jos joku pääsee livahtamaan paikalle, muulla merkillä, se maalataan yöllä pullolla pinkiksi ja melkein kaikilla on kivaa. Kyllä jokaisen täytyy ymmärtää, että HD miehet kokoontuu keskenään.
Kerran yritin mun chopper HD:lla mennä Mods vs Rockers tapahtumaan Tukholmassa. Eivät päästäneet. En ymmärrä ollenkaan tuollaista eriseuraisuutta, motoristien pitäisi kaikkein olla veljiä ja arvostaa toinen toisiaan merkistä ja tyylistä riippumatta.
Tv. truu baiker - Valitettavasti
Ai et ymmärrä vai? Voin kertoa: HD-miehet eivät ole rockerseja! (= seksittäitä) Eikä niistä koskaan tule sellaisia!
- koolkat
Nyt MOD vs. ROCKERS -tapahtuma löytyy vähän lähempääkin: Ace Corner Lahti 2.8.2014.
PS. Aivan mahtava tuo HD-miehen kommentti. Tosin hieman jäi epäselväksi mitä mies oikeasti haluaa ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915