Mods vs Rockers Stockholm

Rockers vai ei?

Löysin tuollaisen (alla) 2007 keskustelun otsikon aiheesta. Onko siis vieläkin muka niin että chopperilla ei voisi tonne lähtee, onko noihin "sääntöjä", minä kun meinasin ensi syksynä lähteä. Oon kattonu videoita ko. tapahtumasta ja näkyyhän siellä olevan vaikka minkälaisia moottoripyöriä.

Pointtinahan on pitää tapahtuma selkeästi Mods vs. Rockers -juttuna joten kenenkään esim. chopperikuskin on turha vaivautua. Ei millään pahalla hienoja choppereita kohtaan, mutta ilman selkeitä sääntöjä homma levähtää tavalliseksi yleistapahtumaksi

6

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä oon mikä oon

Mäon miettiny joskus samaa ku näin sitä jengii ite muutama vuos sitte Stokiksella. Itellä on nyt customi, ennen olin skootteristi joten toi tapahtuma vaikuttas rennolta ja ihan siistiltä.

• Veri roiskuaa!

Noissa bileissähän Rockersit pistää urakalla turpaan modeja vanhaan malliin!

• Löpöti höpö

Samalla lailla vanhoissa filmeissä myös modit pistää rockerseja turpaan mutta eihän se nykyään sellaista ole. Höpöti löpö!

• HD-miehen seikkailut

Mä olen HD -mies. Me järjestetään HD kokoontumisia ja sinne ei ole asiaa muilla kuin HD -merkeillä, jos joku pääsee livahtamaan paikalle, muulla merkillä, se maalataan yöllä pullolla pinkiksi ja melkein kaikilla on kivaa. Kyllä jokaisen täytyy ymmärtää, että HD miehet kokoontuu keskenään.

Kerran yritin mun chopper HD:lla mennä Mods vs Rockers tapahtumaan Tukholmassa. Eivät päästäneet. En ymmärrä ollenkaan tuollaista eriseuraisuutta, motoristien pitäisi kaikkein olla veljiä ja arvostaa toinen toisiaan merkistä ja tyylistä riippumatta.

Tv. truu baiker

• Valitettavasti

Ai et ymmärrä vai? Voin kertoa: HD-miehet eivät ole rockerseja! (= seksittäitä) Eikä niistä koskaan tule sellaisia!

• koolkat

Nyt MOD vs. ROCKERS -tapahtuma löytyy vähän lähempääkin: Ace Corner Lahti 2.8.2014.

PS. Aivan mahtava tuo HD-miehen kommentti. Tosin hieman jäi epäselväksi mitä mies oikeasti haluaa ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3422
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3252
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3078
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      50
      2663
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1983
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1880
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1555
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1455
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1350
    Aihe