Gerbiili pojille nimet?

Ninja gerbiili

Jaa minulla on kaksi poika gerbiiliä musta ja valkoinen, yleensä keksin nimet hyvin nopeasti, mutta nyt en vain keksi. Olisiko ehkä täällä niitä jotka keksisivät nimi ehdotuksia? kiitos jo etukäteen jos viitsitte vastata edes huvin vuoksi :)

9

1229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gerbu

Hej onko Gerbusi sellaiset musta jolla on ns. Valkoinen pieni kaulalsppu ja ns.valkoiset rannerenkaat? :D Sekä valkoinen jolla on punaiset silmät? :3 Meil on semmoset. Mutta asiaan:

Musta, Niksu (lempinemeltään darth vader xD)
      Valkoinen, Naksu (lempi.imeltään kloonisotilas eli State Trooper xDD. Pikkuveljen keksimät)

• Myyrämäärä

Minulla oli 10 vuotta sitten gerbiililauma, ja unelmoin taas uudelleen kasvattamisesta ja harrastamisesta... Jos ottaisin itse kaksi gerbiiliä, antaisin niiden nimiksi Dille ja Daiju, etenkin jos olisivat veljeksiä. :D Tykkään käyttää myös ihania ihmisten nimiä eläimillä, mutta gerbiilit haluan nimetä lyhyesti ja nasevasti - ovathan ne itsekin pieniä ja nasevia eläimiä. :)

Katso, miltä gerbiilisi vaikuttavat ja nimeä sitä mukaa. Onko jompi kumpi kenties viisas Nero, epäluotettava Brutus tai isotteleva Napoleon? Näyttääkö jompi kumpi viekkaalta Sergeiltä, lempeältä Ompulta tai sporttiselta Valtterilta? Ehkä jompi kumpi on Plösö, Nökö, Maximus, Sportti tai Tuhina? Tai ehkä pojista tulee mieleen merkki tai tuote, kuten Lakritsa, Latte, Rolex tai Crocs?

Eihän niillä nimillä kiire ole :)

• Gerbiilityttönen

Kaverini hamsteriveljekset ovat:Nippe ja Nappe.:)Siinä oli pikku ehdotus...:)

• meillä

Itselläni gerbiiliveljekset tofu ja latte :D Tofu on väritykseltään lilac patched ja latte on nutmeg

• Gerbiili-Fani :3

Neke ja Nake? :D Joo emt..
      Ja muuten, tosi ihanan värisii nuo sinun gerbiilis! ;3
      Itsellänikin on kaks poika gerbsu
      ja ne on väriltään;

Vaaleanharmaa

• ihq gerbu

Mulla on kaks tyttögerbua ja niitten nimet on japanilaiset
      momo = persikka
      nami=aalto
      japanilaisia poikienkin nimiä löytää netistä ja yleisimmissä on suomennos mukana

• GAGAA

nä on tyttöjen mutta ninja ja pinja :D

• Shakki Matti ;3

Ihana nimi valkoiselle ja mustalle ; Shakki ja Matti

• Anonyymi

Meillekkin on tulossa kaksi gerbiiliä ja olen jo miettinyt nimiäkin! Haluaisin ihan vain jotkut ”tavalliset” esim. Jyri ja Osku! Samalla kannalla olen kuin joku muukin täällä että käytöksestä väristäkin voi sen yrittää keksiä! Siskoni kovasti haluaisi toisen nimeksi RYPÄLE😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe