Jaa minulla on kaksi poika gerbiiliä musta ja valkoinen, yleensä keksin nimet hyvin nopeasti, mutta nyt en vain keksi. Olisiko ehkä täällä niitä jotka keksisivät nimi ehdotuksia? kiitos jo etukäteen jos viitsitte vastata edes huvin vuoksi :)
Gerbiili pojille nimet?
9
1201
Vastaukset
- Gerbu
Hej onko Gerbusi sellaiset musta jolla on ns. Valkoinen pieni kaulalsppu ja ns.valkoiset rannerenkaat? :D Sekä valkoinen jolla on punaiset silmät? :3 Meil on semmoset. Mutta asiaan:
Musta, Niksu (lempinemeltään darth vader xD)
Valkoinen, Naksu (lempi.imeltään kloonisotilas eli State Trooper xDD. Pikkuveljen keksimät) - Myyrämäärä
Minulla oli 10 vuotta sitten gerbiililauma, ja unelmoin taas uudelleen kasvattamisesta ja harrastamisesta... Jos ottaisin itse kaksi gerbiiliä, antaisin niiden nimiksi Dille ja Daiju, etenkin jos olisivat veljeksiä. :D Tykkään käyttää myös ihania ihmisten nimiä eläimillä, mutta gerbiilit haluan nimetä lyhyesti ja nasevasti - ovathan ne itsekin pieniä ja nasevia eläimiä. :)
Katso, miltä gerbiilisi vaikuttavat ja nimeä sitä mukaa. Onko jompi kumpi kenties viisas Nero, epäluotettava Brutus tai isotteleva Napoleon? Näyttääkö jompi kumpi viekkaalta Sergeiltä, lempeältä Ompulta tai sporttiselta Valtterilta? Ehkä jompi kumpi on Plösö, Nökö, Maximus, Sportti tai Tuhina? Tai ehkä pojista tulee mieleen merkki tai tuote, kuten Lakritsa, Latte, Rolex tai Crocs?
Eihän niillä nimillä kiire ole :)- Gerbiilityttönen
Kaverini hamsteriveljekset ovat:Nippe ja Nappe.:)Siinä oli pikku ehdotus...:)
- meillä
Itselläni gerbiiliveljekset tofu ja latte :D Tofu on väritykseltään lilac patched ja latte on nutmeg
- Gerbiili-Fani :3
Neke ja Nake? :D Joo emt..
Ja muuten, tosi ihanan värisii nuo sinun gerbiilis! ;3
Itsellänikin on kaks poika gerbsu
ja ne on väriltään;
Vaaleanharmaa - ihq gerbu
Mulla on kaks tyttögerbua ja niitten nimet on japanilaiset
momo = persikka
nami=aalto
japanilaisia poikienkin nimiä löytää netistä ja yleisimmissä on suomennos mukana - GAGAA
nä on tyttöjen mutta ninja ja pinja :D
- Shakki Matti ;3
Ihana nimi valkoiselle ja mustalle ; Shakki ja Matti
- Anonyymi
Meillekkin on tulossa kaksi gerbiiliä ja olen jo miettinyt nimiäkin! Haluaisin ihan vain jotkut ”tavalliset” esim. Jyri ja Osku! Samalla kannalla olen kuin joku muukin täällä että käytöksestä väristäkin voi sen yrittää keksiä! Siskoni kovasti haluaisi toisen nimeksi RYPÄLE😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124273
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202226Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042161Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341822- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261491Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170