Voisiko joku kertoa mitä järjestelyitä vaatii että voi muuttaa Singaporeen? Olen katsonut ulkoministeriön sivuja mutta sieltä ei löytynyt tietoa tästä. Harkitsen muuttoa pois Suomesta ja Spore olisi yksi vahtoehto.
Singaporeen muutto
5
2010
Vastaukset
- joo.
Wikitravelissä sanotaan;
"Singaporessa työskentelyyn tarvitaan työlupa, jonka saaminen tarkoittaa käytännössä että sinun pitää olla työpaikka jo valmiina ennen maahan saapumista. " - khlkdjdjlk
Taitaa olla provo aloittajalta. Ilman työtä ja työlupaa voit unohtaa koko jutun. Työluvan saantikaan ei ole ihan helppo juttu.
Ja minkä alan ammattilainen olet? Palvelu- ja muihin alemman palkkatason töihin palkataan lähiseutujen maista porukkaa lähinnä orjapalkalla.
Expattina hommaa voi katsella vähän eri silmin, kun ei tarvitse maksaa omasta pussista asuntoja yms.
Tuskin kukaan noin vaan päättää muuttaa jonnekin pois Suomesta. Teinien höpinöitä.
Jos olisit tosissasi niin varmaan selvittäisit enemmän muualta kuin Suomi24-palstalta. - 654
Amerikkaankin on vaikea muuttaa mutta kuitenkin sinne muuttaa joka vuosi paljon väkeä.
- MOL:lin mielipide
Aina sieltä ahkeralle töitä löytyy. Sinne vaan kaikki suomalaiset.
Hei,
Olen myös muuttamassa Singaporeen. Millaisia tärkeitä asioita tarvitsee huomioida?
Muuton syyt ja tarvittava varallisuus ovat selvillä. Työluvat varmaan onnistuu.T yön osalta oma yritys ja uuden perustaminen.
Yksi kysymys johon en ole löytänyt vastausta on oleskeluaika max. 60- 90 vrk.
Sitten on poistuttava maasta, mutta milloin voi palata takaisin?
Kaikki mahdollinen tieto täältäkin on tervetullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584