Singaporeen muutto

654

Voisiko joku kertoa mitä järjestelyitä vaatii että voi muuttaa Singaporeen? Olen katsonut ulkoministeriön sivuja mutta sieltä ei löytynyt tietoa tästä. Harkitsen muuttoa pois Suomesta ja Spore olisi yksi vahtoehto.

5

2014

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo.

Wikitravelissä sanotaan;
      "Singaporessa työskentelyyn tarvitaan työlupa, jonka saaminen tarkoittaa käytännössä että sinun pitää olla työpaikka jo valmiina ennen maahan saapumista. "

• khlkdjdjlk

Taitaa olla provo aloittajalta. Ilman työtä ja työlupaa voit unohtaa koko jutun. Työluvan saantikaan ei ole ihan helppo juttu.

Ja minkä alan ammattilainen olet? Palvelu- ja muihin alemman palkkatason töihin palkataan lähiseutujen maista porukkaa lähinnä orjapalkalla.

Expattina hommaa voi katsella vähän eri silmin, kun ei tarvitse maksaa omasta pussista asuntoja yms.

Tuskin kukaan noin vaan päättää muuttaa jonnekin pois Suomesta. Teinien höpinöitä.

Jos olisit tosissasi niin varmaan selvittäisit enemmän muualta kuin Suomi24-palstalta.

• 654

Amerikkaankin on vaikea muuttaa mutta kuitenkin sinne muuttaa joka vuosi paljon väkeä.

• MOL:lin mielipide

Aina sieltä ahkeralle töitä löytyy. Sinne vaan kaikki suomalaiset.

• Hei,
      Olen myös muuttamassa Singaporeen. Millaisia tärkeitä asioita tarvitsee huomioida?
      Muuton syyt ja tarvittava varallisuus ovat selvillä. Työluvat varmaan onnistuu.T yön osalta oma yritys ja uuden perustaminen.
      Yksi kysymys johon en ole löytänyt vastausta on oleskeluaika max. 60- 90 vrk.
      Sitten on poistuttava maasta, mutta milloin voi palata takaisin?
      Kaikki mahdollinen tieto täältäkin on tervetullut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1334
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1061
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      260
      839
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      760
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      679
    10. 44
      622
    Aihe