Tuliko Teidän postilaatikosta Selänne-lehden

vai onko pienhankint

välistä Pulun paskaa.
Meille tuli. Ei ollut tärkeitä osoitteita, joten roskiin meni.

vai on Selänne lehti kaapannut Pyhäjären Sanomien työn.

Tehtiinkö tarjousklilpailu

19

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä selänne

      Tuli. Todella paljon mielen kiintoista asiaa.

    • menetinkö mitä?

      ei ollut laatikossa, tais jakaja viskata nipussa selänteen roskikseen?

      • A-nelonen riittää

        Lopettakaa koko pj lehti . A nelonen riittää näille nykyisille kirjoittajille, joilla katkeruus on pimentänyt näkemyksen


    • Totuuskanava suomi24

      Kerrankin erinomainen esitys, a-neloselta. On todella aika tunnustaa totuuskanavan merkityksellisyys, meidät suomi24- kirjoittajat ja teidät, satoihin nousevat lukijamme. Me puhumme totta, ja me teemme totta. Sillä ei ole väliä, tapahtuuko se nimimerkin takaa.

      Pyhäjärven Sanomat voidaan polttohaudata esim. pääsiäisenä. Lehtihän on osallistunut kaikilla numeroillaan potaskan ja pulunpaskan levittämiseen. Kirjoitukset ovat nimellä tehtyinä puistattavia.

      Sopii historian valossa myös samaan tapahtumaketjuun, niin kuin kristittyinä itseään pitävät fariseukset n.2000 vuotta sitten tekivät. Fariseukset ristiinnaulitsivat syyttömän.

      Vain suomi24 täydellinen totuus vapauttaa meitä tilaustuotteen kautta niskaan syydetyiltä vääristetyiltä.

    • synkkää yksinpuhelua

      Tosiaan näyttää siltä, että oikeita ajatuskanavia ja vaikuttajia on kaksi Namo, joka suljettiin ja tämä Suomi 24, jota tuskin näiden pellejen toimesta kyetään sulkemaan.

      Hyvä, kun ihmiset lukevat näitä viestejä. Sieltä on hyvä asettua ajattelemaan näin toisinajattelijoiden mielipiteitä. ja tehdä oma ratkaisunsa. Rupeavat yhteiset asiat eri tavalla kiinnostamaan.

      Ei voi kuin valittaa, sillä paljon on joutuneet tekemään oikaisupyyntöjä hallitukselle.Pyynnöt ovat menneet kuuroille korville ja ei ole nähty korjaustarvetta. No, seuraava aste on Hallinto-oikeus.

      Ja lukekaa vuodenvaihteen Pyhäjärven Sanomia, eli viimeksi tullutta. Siitä näette, mikä pojilla on mieli yhteisistä asioista.

      • Kummia juttuja

        Selänne lehti kertoo olevansa poliittisesti riippumaton lehti, jossa ei puolueita kumarreta! Mutta sehän ei pidä paikkaansa.Toimittaja tuo selvästi puoluekantansa näkyviin eri yhteyksissä. Sekin riittää jo todisteeksi tästä, millaisia "juttuja" lehdessä julkaistaan. Asiat jotka eivät miellytä toimittajan omaa ajatusmaailmaa jätetään yleensä aina julkaisematta. Taitaa rauhanyhdistys sekä puoluetoverit olla lähellä toimittajan sydäntä.
        Jos lehti aikoo menestyä, täytyy myös sen toimittajien olla rehellisiä ja suoraselkäisiä. Ei lukijoita ja levikkimäärää lisätä epäreilulta tavalla tehdä lehteä.
        olkoon Pyhäjärven Sanomatkin vaikka puoluekantansa selvästi esille tuonut lehti, niin se esittää sen myös reilusti.
        Epäkurantit asiat tulevat nopeasti ilmi pienessä yhteisössä ja osuvat Selänteen toimitustapaa nopeasti omaan nilkkaansa.


      • Jonny.
        Kummia juttuja kirjoitti:

        Selänne lehti kertoo olevansa poliittisesti riippumaton lehti, jossa ei puolueita kumarreta! Mutta sehän ei pidä paikkaansa.Toimittaja tuo selvästi puoluekantansa näkyviin eri yhteyksissä. Sekin riittää jo todisteeksi tästä, millaisia "juttuja" lehdessä julkaistaan. Asiat jotka eivät miellytä toimittajan omaa ajatusmaailmaa jätetään yleensä aina julkaisematta. Taitaa rauhanyhdistys sekä puoluetoverit olla lähellä toimittajan sydäntä.
        Jos lehti aikoo menestyä, täytyy myös sen toimittajien olla rehellisiä ja suoraselkäisiä. Ei lukijoita ja levikkimäärää lisätä epäreilulta tavalla tehdä lehteä.
        olkoon Pyhäjärven Sanomatkin vaikka puoluekantansa selvästi esille tuonut lehti, niin se esittää sen myös reilusti.
        Epäkurantit asiat tulevat nopeasti ilmi pienessä yhteisössä ja osuvat Selänteen toimitustapaa nopeasti omaan nilkkaansa.

        Selänne moinen kaupallinen roskalehti. Pyhäjärvensanomat perinteinen paikallinen.Hiukanko tiiviimpää juttua siihen niin hyvä tulee.


    • Tietämätön..

      .. ex-pyhäkäs haluaisi tietää, onko meneillään joku tiedotussota Selänne-lehden ja Pyhäjärven Sanomien välillä? Onko kaupunki siirtänyt kaiken tiedottamisen Selänteen tehtäväksi vai miten tuo Sanomat alkaa olla niin ohkanen? Eihän siellä oo enää laajoja juttuja kunnanpäätöksen teoista yms. Aikaisemmin oli kiva lukea kunnanvaltuuston kokouksien jälkipuinteja ja pysyä kärryillä kuka on tehnyt valituksen mistäkin asiasta ja mitä päätöstä vastaan. Paremoi kuin Salatut elämät. Onko Sanomien toimitus peloiteltu piloille vai onko lehti laitettu boikottiin kunnanpäättäjien osalta. Jos näin on, toivoisin melkein että kunnanasioita tulisi seuraamaan säännöllisesti joku ulkopuolinen tiedotusväline, esim Kaleva, Iisalmen Sanomat yms, jotta kuntalaiset saisivat puolueetonta tietoa kunnan tapahtumista ja päätöksistä. Sanomathan voisi muuten alkaa pitää ilmoitustaulua esim omilla kotisivuillaan noiden valitusten osalta. Taululla voisi näkyä perustiedot, kukaon valituksen tekijä, aihe, mikä tilanne käsittelyssä, päätös, mahdollinen jatkovalitus, vastavalitukset ja lopputulos.

    • laajajakelulehti

      Erittäin fiksu veto päättäjiltä laittaa Pyhäjärvi-liite erikoisjakelu Selänteen väliin! Olisko 10-kertainen jakelumäärä...

      Ei siinä sen kummempaa!

      • Jep , oikein !


      • hyvä idea

        juuri niin ... kaupunkimme "markkinointia" naapurikuntiin! jos joku vaikka kriisikunnista (osa naapureistamme) muuttaisi pyhikseen :)


    • Oma kehukerhossa

      Kerropa, mitä hyötyä laajalevikkisestä Pyhäjärvi-liitteestä oli?
      Uskallan väittää, ettei mitään.
      Hyödyllisempää on paikallislehden kirjoittaa asiat auki, totuudenmukaisesti eri osapuolia kunnioittaen, kuin mitä oli kaupungin isien teettämänä maksullinen "kermakuorrutus" ei-totuuksien kera.

      • Pyhäjärvi.

        Selänne lehdelläkin on oma lehmä ojassa samoin kuin Pyhäjärven Sanomillakin.
        Silti menneinä vuosina oli ihan mukava lueskella Pyhäjärven Sanomia. Nykyään sen sisältö on kutistunut kuin pyy maailmanlopun edellä ja jutut ovat sisällöltään jotenkin huonoja. Ennemmin kuitenkin lukisi Pyhäjärven Sanomista hyviä paikallisia uutisia kuin jossakin Haapajärvellä kyhättyä lehteä, joka kertoo asioita sieltä sun täältä ja semmoisia juttuja joista toimittajat itse tykkäävät.


      • Paperinkeräykseen
        Pyhäjärvi. kirjoitti:

        Selänne lehdelläkin on oma lehmä ojassa samoin kuin Pyhäjärven Sanomillakin.
        Silti menneinä vuosina oli ihan mukava lueskella Pyhäjärven Sanomia. Nykyään sen sisältö on kutistunut kuin pyy maailmanlopun edellä ja jutut ovat sisällöltään jotenkin huonoja. Ennemmin kuitenkin lukisi Pyhäjärven Sanomista hyviä paikallisia uutisia kuin jossakin Haapajärvellä kyhättyä lehteä, joka kertoo asioita sieltä sun täältä ja semmoisia juttuja joista toimittajat itse tykkäävät.

        Onko selänne lehti maksullinen vai ilmestyykö se ilmaiseksi joka kotiin? Miksi useat Pyhäjärven Sanomien mainokset ovat siirtyneet Selänteeseen? Ei se lehti tosiaan tule jokakotiin! Eikä onneksi tarvitse tullakaan! Kovin on yksitoikkoista tarinaa siinäkin.


      • myös pyhäjärvellä
        Paperinkeräykseen kirjoitti:

        Onko selänne lehti maksullinen vai ilmestyykö se ilmaiseksi joka kotiin? Miksi useat Pyhäjärven Sanomien mainokset ovat siirtyneet Selänteeseen? Ei se lehti tosiaan tule jokakotiin! Eikä onneksi tarvitse tullakaan! Kovin on yksitoikkoista tarinaa siinäkin.

        selänne-lehti jaetaan ilmaiseksi joka kotiin ... jos on mainosjakelukiellon laittanut niin silloin jäänee jakamatta!?


      • kiesus sentään
        myös pyhäjärvellä kirjoitti:

        selänne-lehti jaetaan ilmaiseksi joka kotiin ... jos on mainosjakelukiellon laittanut niin silloin jäänee jakamatta!?

        Onko lehti mainos?


      • Turha mainos
        kiesus sentään kirjoitti:

        Onko lehti mainos?

        Ilmankos on mainoslehti,se on tasokin!


    • Ei mainoksia!

      Loppuis jo se ilimasen mainoslehen mainostaminen!
      Mainiosti pärjää iliman sitäkin roskaa!

      • turhia mainoksia

        Netistä löytyy mitä etsii. Mihin me enää lehtisiä tarvitaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      49
      2136
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      8
      738
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      65
      690
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      487
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe