Syövyttävä happoa on seksuaalisen häirinnän uusin ase Egyptissä

eläimiä ne on

Lue Aamulehti 11.1.2014 ja peru Egyptin matkasi.

9

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

No jopahan jotakin! Juuri kun aloin hieman höllätä Egyptin vastaista kirjoitteluani niin ilmestyy tällaisia uutisia.
      Kuinka voin taas kaiken tällaisen jälkeen suositella Egyptin matkoja sekä samanaikaisesti säilyttää puhtaan omantunnon?

• martepuli

Oletko muka suositellut?He,tai me jotka sinne matkustamme,emme kaipaa suosituksiasi tai mitään muutakaan.Osaamme itse valita matkakohteemme.

• 28x...
        martepuli kirjoitti:

Oletko muka suositellut?He,tai me jotka sinne matkustamme,emme kaipaa suosituksiasi tai mitään muutakaan.Osaamme itse valita matkakohteemme.

Enhän muuta palstalla ole tehnytkään kuin kehunut Tahir- aukiolla olevaa kansallismuseota? ja pyramideja. Niille olen jopa suositellut invaluiskien asentamista pyörätuolituristien houkuttelemiseksi. Saadut varat voisi sitten sijoittaa rauhanedistämistyöhön jossa toden totta työmaata riittää....
        Rauhaa veljet ;))

• mummeli

Eletään vuotta 2014
      Outoa, että ihmiset ei pääse vallanhalustaan, vaikka eletään jo sivistyksen aikakautta.
      Eihän siinä tietenkään ole muuta tietä, kuin että kaupoista pois semmoiset myrkyt ettei ainakaan hetken mielijohteesta sitä tee ja sellaiset luvanvaraisiksi ja selvitys mihin tarvitsee ja vielä hinnaltaan kalliiksi.
      Jos rikos koskee pelkästään miehiä niin ihmettelen, että eikö ne nyt naista osaa lähestyä muuten??? Mitä saavuttavat sillä.. vankilan tai ainakin pitäisi.

• white trash

saako Tahrir-aukiolta hyvin munaa ketjussa tupakkaa ryystävä maalaisluuskakin?

• 28x...

Kysymyksesi oli hieman rohkeahko hyvä nimim. white trash.
      Oman henkilökohtaisen näkemykseni mukaan sen ei kuitenkaan pitäisi tuottaa suuriakaan vaikeuksia.

• Pekka ja muut

Terveiset aurinkoisesta Hurghadasta. Viikon loma takana. Snorklattu, syöty hyvin, retkeily ja loikoiltu uima-altaalla.
      Samassa hotellissa saksalaisia, venäläisiä ja englantilalaisia ja me suomaliset ja pari muuta perhettä.
      Aurinkoa joka päivä. Messinkivadit ja kynttilänjalat ostettu.
      Päivä vesiurheilun merkeissä El gounassa.
      Ei mitään ongelmia.
      Jos olette matkaa suunnittelemassa niin suosittelen.
      Lensimme Saksan kautta ja siis saksalaisilla koneilla mennen tullen.

Kyllä tuo elämä turistikohteissa on ihan ongelmatonta niinkuin aikaisemminkin.
      Mukavaa aurinkoista lomaa muillekkin.

• Hurghadasta

• KULJETUSTA 4+4

Kiitos Pekka kommentista. Saksan kautta mekin ja toinen kaveriporukka Istanbulin kautta, kun eivät saaneet enää samaan kaneeseen paikkoja.

El Gounaa mekin ajattelimme vesiurheiluun. Hyvää infoa.
        Saimme vahvistuksen eli otamme hotellin sieltä El Gounasta !

Olemme ottaneet yhteyttä jo kuljetuksenkin järjestäjään ihan suomenkielellä sähköpostin kautta.

Lisää tietoa löytyy yrityksensä nettisivuilta

www.mohamedisokarhu.com

Porukalla lomalle Jyväskylästä ja Espoosta !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51