Syövyttävä happoa on seksuaalisen häirinnän uusin ase Egyptissä

eläimiä ne on

Lue Aamulehti 11.1.2014 ja peru Egyptin matkasi.

9

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      No jopahan jotakin! Juuri kun aloin hieman höllätä Egyptin vastaista kirjoitteluani niin ilmestyy tällaisia uutisia.
      Kuinka voin taas kaiken tällaisen jälkeen suositella Egyptin matkoja sekä samanaikaisesti säilyttää puhtaan omantunnon?

      • martepuli

        Oletko muka suositellut?He,tai me jotka sinne matkustamme,emme kaipaa suosituksiasi tai mitään muutakaan.Osaamme itse valita matkakohteemme.


      • 28x...
        martepuli kirjoitti:

        Oletko muka suositellut?He,tai me jotka sinne matkustamme,emme kaipaa suosituksiasi tai mitään muutakaan.Osaamme itse valita matkakohteemme.

        Enhän muuta palstalla ole tehnytkään kuin kehunut Tahir- aukiolla olevaa kansallismuseota? ja pyramideja. Niille olen jopa suositellut invaluiskien asentamista pyörätuolituristien houkuttelemiseksi. Saadut varat voisi sitten sijoittaa rauhanedistämistyöhön jossa toden totta työmaata riittää....
        Rauhaa veljet ;))


    • mummeli

      Eletään vuotta 2014
      Outoa, että ihmiset ei pääse vallanhalustaan, vaikka eletään jo sivistyksen aikakautta.
      Eihän siinä tietenkään ole muuta tietä, kuin että kaupoista pois semmoiset myrkyt ettei ainakaan hetken mielijohteesta sitä tee ja sellaiset luvanvaraisiksi ja selvitys mihin tarvitsee ja vielä hinnaltaan kalliiksi.
      Jos rikos koskee pelkästään miehiä niin ihmettelen, että eikö ne nyt naista osaa lähestyä muuten??? Mitä saavuttavat sillä.. vankilan tai ainakin pitäisi.

    • white trash

      saako Tahrir-aukiolta hyvin munaa ketjussa tupakkaa ryystävä maalaisluuskakin?

    • 28x...

      Kysymyksesi oli hieman rohkeahko hyvä nimim. white trash.
      Oman henkilökohtaisen näkemykseni mukaan sen ei kuitenkaan pitäisi tuottaa suuriakaan vaikeuksia.

    • Pekka ja muut

      Terveiset aurinkoisesta Hurghadasta. Viikon loma takana. Snorklattu, syöty hyvin, retkeily ja loikoiltu uima-altaalla.
      Samassa hotellissa saksalaisia, venäläisiä ja englantilalaisia ja me suomaliset ja pari muuta perhettä.
      Aurinkoa joka päivä. Messinkivadit ja kynttilänjalat ostettu.
      Päivä vesiurheilun merkeissä El gounassa.
      Ei mitään ongelmia.
      Jos olette matkaa suunnittelemassa niin suosittelen.
      Lensimme Saksan kautta ja siis saksalaisilla koneilla mennen tullen.

      Kyllä tuo elämä turistikohteissa on ihan ongelmatonta niinkuin aikaisemminkin.
      Mukavaa aurinkoista lomaa muillekkin.

      • Hurghadasta

      • KULJETUSTA 4+4

        Kiitos Pekka kommentista. Saksan kautta mekin ja toinen kaveriporukka Istanbulin kautta, kun eivät saaneet enää samaan kaneeseen paikkoja.

        El Gounaa mekin ajattelimme vesiurheiluun. Hyvää infoa.
        Saimme vahvistuksen eli otamme hotellin sieltä El Gounasta !

        Olemme ottaneet yhteyttä jo kuljetuksenkin järjestäjään ihan suomenkielellä sähköpostin kautta.

        Lisää tietoa löytyy yrityksensä nettisivuilta

        www.mohamedisokarhu.com

        Porukalla lomalle Jyväskylästä ja Espoosta !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe