Kenelläkään kokemuksia Santa Cruzin laudoista?
Peruslautaa ostamassa ja Santa Cruzilta löytyis -50% tarjouksella.
Santa Cruz lumilauta
1
917
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha ketju mutta pakko vastata sillä jokin tietämätön tähän ketjuun väistämättäkin joskus törmää, että siis totta helvetissä ovat hyviä lautoja ja grafiikatkin niin uskomattoman hienoja, että monta kertaa meinannut itsekin ostaa, mutta olen sen verran uskollinen Burtonille kun ei ole muita lautoja koskaan ollut, että eipä ole sitten vaan sen vuoksi tullut koskaan hankittua.
Vuodesta 1989 ovat vielä kaiken lisäksi lumilautoja valmistaneet, niin eiköhän ne mahdolliset harjoittelukappaleetkin ole valmistuneet jo parin ensimmäisen valmistuvuoden aikana.. Eli ei muuta kuin kaupoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785