Pennut odottavat pippelit sojossa, että GTA V ilmestyy PC:lle.
Ikävä tuottaa pettymys mutta PC ei jaksa pyörittää laadukasta konsoli-peliä.
Ei sitten millään.
Miten jumalauta kuvittelette, että edeltäjäänsä graafisesti ja muutenkin kehittyneempi peli toimisi tietokoneella,
kun se perkeleen GTA 4:kään aikoinaan toiminut sitten millään??
Hyvät teletapit; joudutte odottamaan viitisen vuotta pelin julkaisusta, ennenkuin peli toimii kuluttajahintaisella (n. 1500-2000e) tietokoneella.
GTA V, PC-versio!
12
602
Vastaukset
- muuta ei voi sanoo
lol
- ahlamsahlam
Millä helvetin läppärillä sä oikeen pelaat jossei gta nelonenkaan toimi....
- gta4julkaistiin2008
kun se perkeleen GTA 4:kään AIKOINAAN toiminut sitten millään
Opetteleppa pentu lukemaan ennenkuin kommentioit. - Seleevä...
gta4julkaistiin2008 kirjoitti:
Opetteleppa pentu lukemaan ennenkuin kommentioit.Jätetään me älykkyydeltämme normaalit ihmiset tää aihe sitten ihan omaan arvoonsa....
- keijo k
gta4julkaistiin2008 kirjoitti:
Opetteleppa pentu lukemaan ennenkuin kommentioit.Kyllä täällä toimi silloin kun heti sen ostin ja nyt GTA V tulee tällä uuden karhealla masiinalla toimimaan vallan mainiosti. Vähän liioittelet. Enkä ole ikinä ostanut 1500-2000e konetta.
- liibalaapaa
keijo k kirjoitti:
Kyllä täällä toimi silloin kun heti sen ostin ja nyt GTA V tulee tällä uuden karhealla masiinalla toimimaan vallan mainiosti. Vähän liioittelet. Enkä ole ikinä ostanut 1500-2000e konetta.
En usko.
- 666saatana666
liibalaapaa kirjoitti:
En usko.
No sinä oletkin tyhmä konsolipoika. Tiedosta se, että 1500€ pakettikoneen osat saa tonnilla tai jopa sen alle. Joten mitä enemmän osaa, sitä halvemmalla pääsee.
- Dikki9000
666saatana666 kirjoitti:
No sinä oletkin tyhmä konsolipoika. Tiedosta se, että 1500€ pakettikoneen osat saa tonnilla tai jopa sen alle. Joten mitä enemmän osaa, sitä halvemmalla pääsee.
Juuh, okei. Tein itse ja säästin. :DD
Kyllä nämä tyypit tiedetään. Itse ostan kaupasta kunnon vehkeet, eikä tarvitse pelata kusiviritysten kanssa. - haa haa köyhät :D
666saatana666 kirjoitti:
Niin. Köyhällä ei ole varaa ostaa kunnon pakettikonetta :D vaan joutuu kasaanaan itse kaikista halvimmista osista :D
- 666saatana666
No rahastahan tässä nimenomaan oli kysymys jos satuit ylipäätään lukemaan koko keskustelua tai edes aloitusviestiä....
- hahahah
lol köyhä :D
vituttaako pelata pleikkaa? - 666saatana666
hahahah kirjoitti:
lol köyhä :D
vituttaako pelata pleikkaa?No khyllä vituttais.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972018- 981478
- 1121187
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51877
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36822
- 33723