hommattii kyseinen peli kirppikseltä, mutta mukana ei ollut ohjeita. voisko joku kertoa, et kuinka monta pelimerkkiä aluksia jaetaan? Ja mitä noi 1-piste merkit ovat? ja muutakin pelin ohjeita olis ihan kiva kuulla, ettei tarvii keksiä päästä.
tiedolla tai tuurilla peli
jnnnn
3
512
Vastaukset
- pelle hermanni
Moi jnnnn.
Pelle Hermanni on aina sanonnut että kun ostatte pelit kirpparilta, katsokaa että kaikki osat on tallella sekä ehdottomasti peliohjeet.
No, se siitä. minä autan kuten ennenkin.
Laitahan osoitteesi niin saat peliohjeet skannattuna ( 4 sivua värillisenä )
Olen koneen äärellä parin tunnin kuluttua. - jnnnn
nojoo, niin pitäis tarkistaa, mutta en sitä siinä tilanteessa silloin tajunnut. olisi todella mahtavaa, jos pystyisit ne ohjeet lähettämään. [email protected]
- pelle hermanni
Moi taas jnnnn,
Asia hoidossa ja ohjeet tulossa.
Ja ei kun pelamaan sääntöjen mukaan...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627