hommattii kyseinen peli kirppikseltä, mutta mukana ei ollut ohjeita. voisko joku kertoa, et kuinka monta pelimerkkiä aluksia jaetaan? Ja mitä noi 1-piste merkit ovat? ja muutakin pelin ohjeita olis ihan kiva kuulla, ettei tarvii keksiä päästä.
Vastaukset 3
- pelle hermanni
Moi jnnnn.
Pelle Hermanni on aina sanonnut että kun ostatte pelit kirpparilta, katsokaa että kaikki osat on tallella sekä ehdottomasti peliohjeet.
No, se siitä. minä autan kuten ennenkin.
Laitahan osoitteesi niin saat peliohjeet skannattuna ( 4 sivua värillisenä )
Olen koneen äärellä parin tunnin kuluttua. - jnnnn
nojoo, niin pitäis tarkistaa, mutta en sitä siinä tilanteessa silloin tajunnut. olisi todella mahtavaa, jos pystyisit ne ohjeet lähettämään. [email protected]
- pelle hermanni
Moi taas jnnnn,
Asia hoidossa ja ohjeet tulossa.
Ja ei kun pelamaan sääntöjen mukaan...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1192440Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401592Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6481039- 106993
- 71972
- 98916
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76720Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik32712- 70706