Tähän ikään yksi ylinopeus sakko.
Oletko rikkonut lakia
32
266
Vastaukset
- RosaLiiin
Yksi ylinopeus sakko minullakin.
Peltipoliisi räpsäytti.
No, noita parkkisakkoja on enemmänkin.
Oikein pirullinen paikka on Jyväskylän rautatieaseman parkkipaikka.
Saatat vain hiihtolomalaisen, kymmenen minuuttia ja kaksi hyeena on jo kimpussasi.
Parkkipaikka oli lähes tyhjä, oli hiljainen aika niin kaksi hyeenaa hyökkäsi kimppuun eri suunnista. Suututtaa vieläkin.- outo meno
Ai pitäskö sulla olla joku erioikeus pysäköintiin kuin muilla? Laki koskee kaikkia.
- RosaLiiin
koti-kiusattu kirjoitti:
Moi rosaliin
Saiks sä kaks sakkoo yht aikaa kun kaks hyenaa sun kimppuun kävi?En onneks,
toinen parkkipuavo oli auton toisella puolella ja näpytteli aparaattiiaan
ja toinen myrtyneen näköisenä naureskeli toisella puolella autoa,
karkuun en olisi päässyt vaikka mieli teki. - RosaLiiin
outo meno kirjoitti:
Ai pitäskö sulla olla joku erioikeus pysäköintiin kuin muilla? Laki koskee kaikkia.
No ei tieteskään hassu,
mutta saanhan mä äkäinen ja vihainen olla.
Itselle kun viitsi kiukutella niin kiukuttelen niille parkkihenkilökunnan edustajille.
On se hyvä, että köyhä velkainen jyväskylä niitä kuusikymppisiä voi jostain keräillä.
Siitä tapauksesta on ainaskin kaksi vuotta ja vieläkin vanhan mieltä korventaa ja näen aina punaista kun ajan sen parkkipaikan ohi.
On mulla yks prisman parkkihalli Järvenpäässä, joka on kans kohdellut mua samalla tavoin kaltoin ja muistuttanut säännöistään.
"Kantapää" on hyvä opettaja.
Kuule, toisaalta, kyllä mä luulen, että mut voisi vallan mainiosta jättää kaikkien lakien ulkopuolelle,
on niin outoa menoa nääs. RosaLiiin kirjoitti:
En onneks,
toinen parkkipuavo oli auton toisella puolella ja näpytteli aparaattiiaan
ja toinen myrtyneen näköisenä naureskeli toisella puolella autoa,
karkuun en olisi päässyt vaikka mieli teki.Nyt tairat puhuu muunneltua totuutta ei kukaan voi myrtyneen näkösenä naureskella,vai hymyiliks se läpi kyynelten ,kiukuissaan kun ei voinu isompaa sakkoo räpsäyttää.
Oisit pyöräyttäny runon sille myrtsille.- RosaLiiin
koti-kiusattu kirjoitti:
Nyt tairat puhuu muunneltua totuutta ei kukaan voi myrtyneen näkösenä naureskella,vai hymyiliks se läpi kyynelten ,kiukuissaan kun ei voinu isompaa sakkoo räpsäyttää.
Oisit pyöräyttäny runon sille myrtsille.Tämä keski-ikäinen mieshenkilö kyllä näytti niiiiin niiiin myrtyneeltä ja naureskeli samalla, olisi varmaan halunnut työparinsa puolesta "laulaa" minut suohon. Yritin niin epätoivoisesti pistää hanttiin..ja minuahan ette sakota periaatteella. Mutta ei onnistunut...
Näin joutavasta nainen voi päreensä polttaa.
Kotimatkalla jo lepyin ja kuuskymppinen naputti sen kuuskymppisen menemään kaupungin pohjattomaan kassaan.
Silloin ei tullut värssyn värssyä mieleen
totesin vain, kaikki meni taas pieleen
elämä on siitä niin mukavaa
töppäyksensä saa unohtaa
sulloa kiukut pussiin pieneen
minne lie tuuli ne sitten vienee.
- honest john
Tarkoittanet kiinni jäämisiäsi? Rikkomuksia on vuorenvarmastai paljon enemmän!
Minä en viitsi edes laskea liikennesakkojani. Lähinnä liikennettä lienee tuomioni auton salakuljetuksesta.
Omaisuusrikoksia, edes myymälävarkauksia en ole todellakaan tehnyt mutta jokunen ikäluokkani kaverin kanssa käymäni "seurustelu" on johtanut pollarilaitokselle, ensiapuun ja rastupaan. En, enkä koskaan saanut yhtäkään sakkoa mistään tai edes tuomiota.
Neljä ylinopeussakkoo, kaks räpsäytti peltitoosa, kahesti oon ajanut tutkaan.
Parkkisakkoja kait neljä. Yks rikesakko ilman turvavyötä ajamisesta.
Yks kirjallinen huomautus, ajoin liian lähellä edellä menevää rekkaa kuulemma.Yksi ylinopeussakko (71 km/h 50:n alueella Heinolassa vuonna -73) ja muutama parkkisakko. Ei muita tuomioita, kiltisti olen elänyt?
No, ehkä en ihan niiiiin kiltisti kuin lukemat kertoo, lähinnä pienehköä ylinopeutta tulee joskus ajettua...- ellun-kana
Olen saanut muistutuksen, kameravalvonta oli rekisteröinyt lievän ylinopeuden Siinä on koko rikollinen urani.
- ellun-kana
Unohtui mainita, en ole jäänyt kiinni kuin kerran:)
- mimmimummi*
Liikenteessä sakot ...kolari jossa molemmat osapuolet saivat ...oli aika epäreilua...
Kirjastosta vähän useammin sakkoja...alinopeudesta... - lapin muija
Yks sakko päin punaista ajamista, ja yks parkki sakko....melko hyvin vai mitä?
- Pirre*
Yksi ylinopeus sakko.
- Lainoppinut
Olen varmaan monestikin, mutta en ole jäänyt kiinni koskaan. En edes ylinopeudesta.
Oletkos sinä ihan varma että tuo ylinopeussakko on ainut rikoksesi? ;)- Pirre*
En tiedä keneltä kysyit, mutta ylinopeutta olen ajanut monestikin, täytyy tunnustaa, vain kerran olen jäänyt siitä kiinni, eli miun kohdalla olet oikesaa.
- Lainoppinut
Pirre* kirjoitti:
En tiedä keneltä kysyit, mutta ylinopeutta olen ajanut monestikin, täytyy tunnustaa, vain kerran olen jäänyt siitä kiinni, eli miun kohdalla olet oikesaa.
Aloittajalta kysyin. Kun kehui vai yhdesti rikkoneen lakia. :)
Lakeja on olemassa joka lähtöön ja tuskin lainoppinutkaan tietää milloin rikkoo jotain lakia vastaan... Pelkkä kiinnijääminen ei ole mikään osoitus siitä että olisi sen pahempi rikollinen kuin joku muu.
- kaisi
Juu peltinen poliisi nappasi kuvan , en kerinnyt edes tukkaa kammata.
Lakia rikon lähes päivittäin, mutta rangaistuksia on vähän.
Vuonna -75 parkkisakko, -02 ylinopeussakko ja kirjallinen huomautus ylinopeudesta -11.
Ajokortin sain vuonna-69.- .omenavaras
Käynyt lapsena monta monta kertaa omppu varkaissa, en jäänny kiinni kertaakaan.
Nyt olen tunnustanut ! - ----------------
Voi kuin söde kuva sulla.
Ja hyvin olet osannut hoidella sakot,minimiin.
Kirjoittaisit useammin.
- Rimpsureeta
Kerran naida rapsautin ukkomiehen kotona pariskunnan parivuoteella. Se oli naisen voitonmerkki sellainen joilla miehet kehuu. Olen rehellinen, koin suurta nautintoa siitä, että mies ei voinut kieltäytyä halustani maata hänen aviovuoteella. Muuta nautintoa siitä en juurikaan saanut.
- nii mitä?
MItäs lakipykälää sinä siinä rikoit?
- helläherttainen
Hyi olla, en voisi maata toisen naisen lakanoissa.
- Oloneuvos*
No mikset hakenut kaupasta suklaata, jos itses lahnaksi tunsit siinä vuoteessa.
Itse sain sakot kun ajoin letkassa (jonossa), tiellä oli 50km/h ja letka eteni 58km/h, poliisit sakottivat auton perusteella tuota letkaa, tämä tapahtui kultaisella 80-luvulla, ja autona minulla oli uusi tuonti mersu. No jos etsii tuosta hyviä puolia, niin minulla ei ollut tuloja silloin Suomesta. ;)
Toisen sakon sain SOK takia, tuolla virmalla ei ollut toimintaa, ja heillä oli aikaa vahtia ketä heidän tontille pysäköi autoja, nuo kävivät asioimassa K-raudassa. Itse tiesin asian, että saa sakot jos tuonne pysäköi auton, joten jätinkin auton tuon tontin tienviereen kun siinä ei ollut pysäköintikieltoa, mutta taas poliisi tyri lakia!? sain silti peräti 16 mk pysäköinti sakon.
Tämän tapahtuman jälkeen on siihen ilmestynyt pysäköintiä kieltävä liikennemerkki. Mutta sitä ei ollut silloin kun poliisi kirjoitti sakon, poliisi perusteli et jo yli 500 on saanut sakot, mutta tuskin ovat siinä katuosuuden takia saaneet, jota SOK ei omistanut.
Et, tällä lailla Suomi valvoo lainsäädäntöänsä , juuppa juu
- honest john
Vallitseva moraali! Ei rikkomusta jos ei käryä?!???
Noinko todella ajattelette?- Rimpsureeta
Jos luet ketjua, teet yhteenvedon, kuka on rehellinen? Mielestäni ei yksikään vastaajista. Kaikki ajaa autollaan ylinopeutta jotkut vain joutuvat kiinni. Moniko makaa toisen jopa läheisen aviovuoteessa ja kärähtää ei monikaan.
- ??,:)
Rimpsureeta kirjoitti:
Jos luet ketjua, teet yhteenvedon, kuka on rehellinen? Mielestäni ei yksikään vastaajista. Kaikki ajaa autollaan ylinopeutta jotkut vain joutuvat kiinni. Moniko makaa toisen jopa läheisen aviovuoteessa ja kärähtää ei monikaan.
No voit tunnustaa tekosi, pliis
- <<<|>>>
Rimpsureeta kirjoitti:
rimpsu
Noita vuode juttuja nyt kukaan täällä , elä sinäkään.
Vai onko sinulla jokin tunnustamisen pakko?
- ...
Varmastikin aika monta kertaa.
Kaikilla sattuu virheitä ja lainrikkomuksia. Yksistään jo sen takia, että kukaan ei ole kävelevä lakikirja. Kun se vaan on. Kahdenlaisia rikollisia, niitä, jotka jääneet kiinni, niitä jotka ei. Tässä asiassa pitää muistaa sellainen juttu kuin tahallisuus.
Tahallisuus on mun mielestä rikollista, siis, vahinkoja sattuu kaikille. Jos ajaa epähuomiossa vähän ylinopeutta ja saa sakot, ei se ole rikollista. Mutta jos ajaa ylinopeutta välittämättä nopeusrajoituksista se sitten on rikollista.
Aloitus oli provosoiva tietenkin, tyyliin:"oletko harkiten murhannut vaimosi?" Just tätä teennäistä pshaa, mitä monet viljelee. Jos ei ole kärähtänyt koskaan, vaikka tehnytkin tahallaan, koittaa nostattaa omaa arvoaan pätemällä sillä, että jotkut muut on sattuneet vahingossa tekemään jonkin virheen. Oikein lestaatiolaisuuden tekopyhyyden perusilmentymää. Ja jumalahan antaa kaiken anteeksi, viranomaiset tosin eivät.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488188Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323270Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4052451Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh392260Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422921901Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681809- 201730
- 241555
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231384- 1001289