Olisi hieman tyhmä kysymys... miten tuo takalasin pyyhkijä vaihdetaan? En uskalla sitä repiä väkisin irti ettei jää koko varsi käteen.
Farkku Avensis 05 takalasin pyyhkijän vaihto?
4
3756
Vastaukset
- Huoltomies
Aloita tojon purkaminen edestä päin eli keulamaski, moottori, ratti, penkit, takalasi jne. Näin varmistat, että varsi ei jää käteen ja viimeksi oikea osa on irti. Lopuksi kasaat tojon päinvastaisessa järjestyksessä takaisin.
- Pexxi
Kiitos neuvosta. Onkohan kenelläkään muulla jotain hieman vähemmän aikaa vievää ideaa?
- no on joo
yleensä kaikissa sulkaosaa painetaan varren suuntaan alaspäin, tahtovat vähän jumittua ajan kanssa.
kiinittäessa päinvastoin. - Pexxi
Jos joku muu etsii tähän vastausta, niin alla ohjeet:
1. Irrota pyyhkijän varren juuresta pieni erillinen muovipala. Lähtee helposti kun vähän avittaa reunoista ensin.
2. Varsi kääntyy ilman kitkaa irti lasista, joten pyyhkijän saa naksautettua pois vääntämällä sitä varresta poispäin.
3. Uusi pyyhkijä tilalle samalla kaavalla, varsi takaisin ikkunaan kiinni ja muoviosa varren juureen.
Youtubesta löytyy video aiheeseen liittyen. Eri mallista tosin, eikä siinä näy muoviosan irrottamista. http://www.youtube.com/watch?v=pk1s-8WXp8A
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317876
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455460- 594842
- 763547
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1533462Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162045Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322041- 311869
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹451748- 391697