India bikeweek17-18.1

Rantabailut

Missäpäin Goaa tämä Indian bikeweekin pääjuhla/kokoontuminen pidetään?
Olen jonkun mainoksen nähnyt, mutta jäi ihan epäselväksi?

12

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GO GO GOA

Tapahtuman päivämäärä Jan 17th & 18th, 2014. 11:00-22:00

Lipun hinta: Rs. 2500 Rs. 3000

Tapahtuma Tapahtumapaikka: Vagator, Pohjois-Goa

Calangute-Baga-Anjuna>>>>>>> noin 10- 15 Pohjoiseen

• Rantabailut

Kiitos sinulle!

• Rantabailut

Onko ketään joka olisi käynyt aikaisemmin tuossa tapahtumassa? Kantsiiko mennä?
      Entäs tämä musiikkipuoli, koska alkavat soittamaan? Millaisia tapahtumia/näytöksiä siellä on ollut aikaisempina vuosina?

• GO GO GOA

Moi!
      Kannattaa mennä, Jos P-Goalla on ja moottoripyörät, Biletteminen kiinnostaa yms. ette tule pettymään, hyvä meininki paikan päällä.
      you tube:ssa on 2013 tapahtumassa jotain

• kiinnostaa 1

Kertokaa tänne jotka kävivät Indian bike weekend tapahtumassa

• Bike Week India 2014

Kertokaa kävijät tapahtumasta

• Harley883

Facebookissa yhteisö India Bike Week & Harley- Davidson India sivusto

Tsekkaa sieltä kuvia ym. Itse kerkesin lähtemään pois Goalta alkamispv. 17-18.1 ,joten en tänävuonna päässyt tapahtumaan,joka on näkemisen arvoinen jopa turistille . Pyöriä alkoi kasaantumaan jo 15.1 Calanguteen ..

• Bike Week India 2014

2015 olen siellä tapahtumassa

• HD883

Ehdottomasti !
      ps. Goalta löytyy myös viimevuonna avattu Harley Shoppi , Panjimissa.

• BikeWeekIndia 2014

Pitää käydä katsastamassa HD shoppi

• Rantabailut

Hei!
      Moottoripyörätapahtuma oli ihan kiva. Nähtävää riitti, ruokkaa ja olutta oli saatavilla, vessat ihan hyvät. Oltiin lauantaina siellä ja liput maksoivat 1800r (kurssi 85r), taksi paikan päälle Vagatoriin 700r/ suunta. Ukko tykkäs ja sanoi menevänsä sinne ensi vuonna uudelleen. Katsokaa kuvahakusivuilta Indian bike week 2004 niin näette hiukan tapahtumasta ja youtubessakin on jotain. Itse kävin seuraamassa potkunyrkkeilyä, moottoripyörä esittelyjä ja huimia hyppyjä moottoripyörillä rampilta.

• Rantabailut

Siis kuvahakusivulta Indian bike week 2014.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2090
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      13
      1148
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      103
      1041
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      71
      913
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe