Luiden syöminen voi johtaa koiran kivuliaaseen kuolemaan

Kuolemantapauksia

3

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+1

Ensinnäkin tuo on 13v vanha keskustelu. Toiseksi, luita ei koskaan saisi antaa kypsennettynä vaan aina raakana. Raakana niistä ei ole mitään haittaa.

• Mitä pitäisi tehdä

annoi juuri koiralleni raakoja luita, mutta siitä seurasi ripuli ja hirveä ulina. Mitä pitäisi tehdä?

• Jarina

Sanovat että jos luut aiheuttavat suolistossa tukosta, niin voisikokeeksi antaa risiiniöljyä isolle koiralle noin desin verran, niin ne sen avulla voisivat tulla ulos.Toisaalta risiiniöljy ei kyllä tietysti sitten ripulia kyllä paranna vaan paremminkin lisää sitä,mutta voi tosiaan auttaa kuitenkin luut tulemaan paremmin pois jos ne siellä suolessa jumittavat.
      En tiedä uliseeko koirasi ehkä juuri sen vuoksi etteivät luut tahdo tulla ulostuksen mukana ulos, vai vaivaavatko ne sen vatsassa sitä muuten vaan, kun eivät tahdo sulaa.Joillakin koirilla nimittäin luut sulavat huonommint kuin toisilla sen vuoksi että niillä on vähemmän sellaista entsyymiä vatsassa joka auttaa luiden sulattamisessa

Ja jos olet sattunut antamaan koirallesi siankyljysluita, niin ne ovat koiralle vaarallisia ja tiedän tapauksia jossa koira on kuollut sellaisia syötyään,joten jos olet niitä sattunut antamaan,niin olisi viisainta mennä eläinlääkärin pakeille tarkistuttamaan koiran tilann pikimmiten ettei vaan kävisi huonosti.Samoin linnun ja lampaan luut ovat koiralle vaarallisia myös,joten niitäkään ei kannata koiralle myöskään syöttää.

Jos vähänkään olet epävarma ja koira selvästi kärsii niin ehkä olisi parempi varmuudeksi ainakin pirauttaa lääkärille ja kysyä tarvitsisiko tulla koiraa sinne näyttämään,sillä luut voivat tosiaan olla koiralle joskus vaarallisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe