Kohta matkalle Cran Canarialle Maspalomakseen ja tarkoitus käydä mm. Las Palmasissa ym. kaupungeissa mutta kiinnostaa tietää
Kannattaako sieltä ostaa IPAD tabloit laitetta?
Jos hinnan puolesta kannattaa niin onko joitain luotettavia liikkeitä?
Kiinnostaa esim. Nexus laite.
IPAD OSTO
4
253
Vastaukset
- 11+10
Saat nettikaupoista huomattavasti edullisemmin kuin täältä, tuovat vielä kotiovelle.
- Tabloit?
Ei kannata. Ainut luotettava ketju - Visanta - on kallimpi kuin Anttila. Talbotit kannattaa ostaa siitä lähigigantista.
- Hullut hinnat com
Samaa mieltä. Pas Lalmas pitäisi olla muka verovapaa kylä. Mutta jo kymmenen vuotta sitten kun tekniikka oli vielä arvossaan, maksoi siellä esimerkiksi läppäri 500 - 1000 euroa enemmän kuin suomen Gigantissa. Nimenomaan tuolla Visantassa.
- Nyt nykyaikaan
Elektroniikka kannattaa ostaa netin nettikaupoista. Paljon halvempaa kuin Suomen kivijalkaliikkeissä ja paljon turvallisempaa kuin ostaa Kanariansaarilta basaarimyymälöistä. Siellä luotettavasta myymälästä ostettu on saman hintainen kuin Suomeesa, ei ehkä juuri mutta melkein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491