SNOWHOTELLI!

SNOWILAINEEE

moikkamooi, siis tietääks joku snowilaine et mite voi lähettää niit viestei koko hotellille? :) ku on näit koodei ku pull, push, pickall, mimic jne ni mikä sitte se viestinlähetys jutun koodi o? :d

246

5037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Llalala

      um..emt :D

    • Snow-Joelpoel

      En nyt itse muista, mutta siinä pitää olla ainakin jompikumpi maksullisista vipeistä.. (siis pitää olla super tai ultravip muistaakseni) kirjoita chattiin :commands niin siihen tulee kai kaikki komennot (koodit) mitä voit tehdä. Katso sieltä itse!

    • Snow-YoloLmao

      Muistaakseni piti myös kirjoittaa : :roomalert ja esim. :roomalert Moi!

      • weed12 snow

        niin pitääkin kirjoittaa!
        oot ihan oikees sen asian suhteen sit.


    • salainen1

      mooiiiiiiiiiii!! kaikki SNOW !!!!!!!!!

    • Euroshopper snowissa

      Joo tiedän koodit mutta nyt en pääse snowiin :(

      • jalaton

        Tiedäkkö miten saa hahmon naamattomaksi?


      • Beatrice
        jalaton kirjoitti:

        Tiedäkkö miten saa hahmon naamattomaksi?

        Mimiccaa joku


      • weed12 snow
        Beatrice kirjoitti:

        Mimiccaa joku

        en


      • Teemuska111

        sama


    • Tuntematon elämä.

      :ha (Normaali) :hal (Linkkillinen)

      • tuntematon seuraaja

        pitääkö olla vip et niitä voi lähettää? :33


    • Lyde

      Hmm.... En nyt tiiä, mut kiitos noista järkevistä vastauksista Tuntematon elämä. ja Snow-YoloLmao....(:

    • -No1

      eli snowhotelli aukeaa ehkä tänään ja hyökkäykset voitettiin ja snow ei ole katoamassa

      • petrus niemimaa

        jes hyvä että aukee ehkä jee :)


      • I Love Snowhotel

        Snow on taas rikki :/ tai siis sillei :D :D


      • tipsu

        Ai tänään? :D 4.5.14?


      • kaveripoika

        Haluasin palauttaa salasanani mitä tehdä


      • Aijaa no1

        Kylhän sen poistettiin!!!


      • weed12 snow
        Aijaa no1 kirjoitti:

        Kylhän sen poistettiin!!!

        niin poistettiin ja ei oo enään olemassa.


    • Ööö Varmaan 5n0w

      Jee siis Snow Aukee! Rakastan snowia

    • Trollaaja

      Taasko kaatu :o - Trollaaja Snowhotelli

    • Snow - Hilda

      Snow hotelli lagii nyt. 5.3.2014 klo 16.56 Jne oon Hilda-snow.

    • miewaa

      Miks siitä on meijän koneelle tullu yhtäkkiä blocked-sivusto? Eilen vielä toimi.

      • vitunsnowhotelli

        Älä! Mulla sama juttu... mitähän vittua nyt taas......... kiva kun just ehin ostaa vip jäsenyyden ja samana päivänä lopetti toiminnan. Mikähän tässä ny on?


      • error 505

        ja nykyään minulle tulee siihen välillä error 505


    • I love Snowhotel

      Miten saikaan hahmon naamattomaksi? :D Ja taas tänään KAI kaatu snowis joku juttu, ku en nyt pääse sinne inee ;(

    • Snowhotellin puolest

      Eikääh!!!! Siel on toi juttu toi F-Seurcue tai joku sellanen ja lukee '' tämä sivusto on haitallinen, suosittelemme että ET KÄY täällä. :/ mitä nyt pitää tehä ;( ;( en kestä jos snow lakkautetaa.. kaikki hyvät aina pois... niiku pro hotelkii ;( Ikävä sinne, tai juvohotelli ;( Sinne kans

      • weed12 snow

        ok
        oon menos.


    • York

      Voit ohittaa F-Securen tai muun virustorjunnan ilmoituksen, ja ilmoittaa käyttämällesi virustorjuntayritykselle että esto on virheellinen.

    • miltsi2

      :roomalert on vaan sellanen, joka toimii samassa huoneessa olevien kanssa, koko hotellin ilmotus on eri asia. Kumpaankin tarvii maksullisen VIPin.

    • Loolhomot

      Naamaton: :mimic x Eka sun pitää mennä hahmon eteen joka on silmätön, sit klikkaa sitä, ja sano :mimic x Sulle tulee sen kaa sama tyyli. Sun pitää valita sit oma tyyli takas mut oon vaa silmätön :) Muttei kannata ottaa siitä sivulta misä vaihtaa utomaattisesti tietyt vaatteet. Se pilaa sit taas kaiken :)

    • Kisputina

      Moi!En tiä niist koodeist tai niist mtn mut tiedäks ku en pääse sisään sinne koko hotelliin ku yritän kirjautuu sisään :/ nii miten sä pääsit?

    • mä ainakin pääsin

      tänään mä pääsin sinne!

    • Moopeli
    • Alluu_

      Aiheen nostoa

    • No1

      Piti ostaa super vai ultra vip nii sit tulee niit juttuij:=)

    • Snow - CheerIitu

      En pääse sinne taaskaan :c

    • olensydämmetön

      Snow lopetettiin itkettää BYÄBYÄBÄYÄBÄYÄBÄYBÄYÄ YHYYY ITKEN KOKO ELÄMÄNI ELÄMÄ ON MENNY HUKKAAN :(

      • Koizer

        Ei oo lopetettu!! ...vielä


      • ööö...?
        Koizer kirjoitti:

        Ei oo lopetettu!! ...vielä

        Mite voit olla koizer ku se on tai siis oli mun tyyppi kunnes snow lopetettii? :O


    • LOL99999

      Snow hotelli lagaa v**** aina sit joskus se ei päästä ees sisää eli prohotelli takas!

    • Koizer

      En pääse snowii :P

    • tietäjä

      hahmon saa naamatto maksi kun menee jonnekkin paikkaan missä on naama ton ja nyt esimerkki :mimic aleksandraliisa niin sitten tulet saman näköseksi kun se mun tyyppi tai jonkun muun tyyppi ja huomautus ihon värii ei saa vaihtaa muuten muutut valkoiseksi

    • pinskulove snowissa

      kiitos kaikille uskomattoman hyvistä kommenteista! ei kaikille mutta suurimmalle osalle tosi paljon kiitoksia!

      ps. snowhotellia ei poistettu koska mäkin oon siellä

      • POISTETTII

        Poistettiin


    • snowhullu

      siis sanot vain : :commands

    • Piu Pau Pou

      Nyt sinne ei pääse :C

    • .-------------

      lkjhgfffffffffghjjjjjjjk

    • banaani12

      ei pääse

    • =232

      No1 oot hyvä oikeesti :33 PARAS

    • snowtyyppi

      snow kaatuilee harvoin, mutta nyt siihen on syynsäkkin. Snowia päivitetään ja testaillaan uusia juttuja niin voi hävitä sen aikana kamoja, keriksiä, merkkejä ja vaikka rahaa, mutta nyt kaatui snowhotelli sen mukana. snow ei kestänyt liika päivityksiä ja eri testailua niin käyttöjärjestelmä petti. snow kyllä palaa, heti kun joku staffi tulee paikalle ja huomaa tämän. Staffitovat hyviä, nimittäin ne pitävät snowia yllä. Staffiksi otetaan vaan kokeneita ja sellaisia kellä on ikää, että he tajuavat jotain edes. Jos No1 valitsisi vaan randomilla ketä on staff niin voisi tulla ongelmia esim: ei osaa, käyttää huonosti, leveeilee ynm.. Staffit ovat kyllä joskus ärsyttäviä kun he idlaavat, mutta joskus heidänkin pitää tehdä muuta. No1 on kyllä ruvennut vittuilemaan vähän, kumpa tämä loppuisi. Bubble on hiljainen joka ei jaksa hoitaa muiden ongelmia. Muut staffit ovat kyllä mukavia ja toimivat hyvin. Jos joku staffi nyt näkee tämän niin voisitko ottaa ihan iisisti ja olla ihan perus ihminen, eikä ns. arvokas, suosittu ja ylempi arvoinen. Te jotkut staffit alatte olla vituttavia kukin omalla tavallaan. Vaikka sanon nyt tämän niin pidän teistä ja kunnioitan snowia. Viestini nyt käsittää miksi snow ei nyt toimi ja staffien juttuja.

      Ps. En sano nimeäni, koska en halua mitään juttuja. Sanon että jos tästä nyt nousee joku juttu niin en vastaa siitä mitenkään!! Ja vielä en tällä viestilläni halunnut mitenkään suosiota, koska minua rasittaa ns suosio ja arvokkas luuleminen kohtaani. Vielä No1:selle että ota iisisti ja ole perus ihminen pls.
      No1 olet kiva mutta niin.. toivottavasti kaikki nyt tajusivat mitä tarkoitan.

      Snow on paras paikka ja käyn itsekkin siellä. KUNNIOITAN SNOWIA!!

      • Snow Lauantai

        Samaa mieltä snowtyyppi, No1 ei nykyään vastaa ees viesteihin.


      • VITUN NO1!

        KIITOS NO1! MULTA HÄVIS JUURI 5M!


    • jenina342

      moi!
      snow hotelli ei toimi voitteko auttaa snow ei toimi siihen tulee teksti yhteis ei toimi jos jatkuu kauan ota yhteyttä ylläpitoon mä otin voitteko tehä pliis jotain äkkii niin että sinne pääsis jokä päivä apuaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • apua1

      Miksi snowihin ei pääse?? miten pitkää se kestää???? Olisihan se kiva päästä pelamaan ja kamut myös..... ja miks snow lagii kokoajan??? ainakin mulla...

    • apua1

      korjaavat kai sitä kun ei taas pääse

      • apua1

        Miksi sinne ei pääse tänää??


    • Snowin Lauantai

      Päivityskatko, (huoh) joudun pelaa jtn ikivanhoja typeriä linnapelejä tabletilla -.-

      • EHEHEHHEHEEHHEHEE

        :D Vuodelta kvi ja nakki? :DDDDDDDDDDDDDDDDDD


    • Hehe4

      nii

    • snowsnow

      Vitt* ku snowii ei pääse. Taas joku helevetin päivityskatko/huoltokatko

    • Ssnowtyyppi

      Hei taas!

      Kiitos että edes joku on samaa mieltä että No1 on alkanut käydä hermoille.
      Mielestäni vaikka No1 on hotellin luoja niin hänen pitäisi olla perus ihminen, eikä ihmeiden tekijä ynm..
      Mutta niin tässä on vastaus miksi hotelliin ei pääse: Sivustoillamme olleen haavoittuvuuden takia ylläpitotyökaluumme on päässy sinne kuulumattomia henkilöitä. Korjaamme ongelmaa parhaillaan.

      Viimeinen vahvistus että hotelli "palaa" toimintaan kohta on tullut 12h sitten. Joten hotelli pitäisi kyllä kohta aueta.

      Ja vielä No1 asiaa.. No1 on ehkä hotellin luoja mutta hän on ihan saman lainen ihminen kuin te muut. No1 on ns. faneja ketkä lähettävät lahjoja ja pitävät No1:sestä. Yritättekö saada jotain No1:seltä kun teette noin? Vai onko se sitä että kiitätte häntä että hän teki tämän hotellin? No joo en dissaa No1:stä.. Mut siis haloo miettikää vielä te ketkä tykkäätte ja palvotte No1:sestä..

      Te jotka tykkäätte No1:sestä niin vastatkaa tänne miksi No1:nen on niin ihana.
      Kaikki saman laisia, ei ehkä hotellin tekijä mutta samanlainen ihminen.
      Odotan vastausta teiltä No1:sen rakastajilta, miksi No1:nen on ihana.
      En halua vastauksesksi kummiskaan "No1 teki hotellin"
      En tarkoita tällä että haluan No1 pois, vaan sitä että No1:sestä on tulemassa pikkuisen vituttava.

      Ja jos te jotkut oikeasti luulette että yritän saada mainetta tai kunniaa tästä niin sanon vaan että ootte vitun kaukana koko jutusta. En kaipaa kunniaa ja mainetta.
      Pärjään hyvin ilman kunniaa, en halua staffiksikaan. Haluan auttaa ihmisiä ja muuttaa heitä paremmiksi. Haluan nyt muuttaa No1:sen tavalliseksi ihmiseksi, koska nyt alkaa vituttaa No1:nen ja monia muitakin No1 vituttaa.

      No1 jos näet tämän niin muutu oikeeksi ihmiseksi. Ihan iisisti.

      Ps. en edelleenkään sano snow nimeäni. Laittakaa viestiä tänne niin tulen aina välillä katsomaan tätä ja vastailemaan, jos on asiaa.
      Käytän nimimerkkiä: snowtyyppi.

      KIITOS!

    • snowtyyppi

      Ainiin vielä tämä juttu: tykätkää viestistäni jos olette samaa mieltä ;)
      Lähettäkää viestiä tänne niin voin kyllä vastailla ja lähettäkää omia mielipiteitänne.
      Joku voi sanoa kyllä No1:selle että käy tällä sivustolla.

      Kiitos!

    • snowtyyppi

      ymmärrän että No1:sellä on muita kiireitä, mutta viesteihin olisi kuitenkin kiva jos vastaisit. Varsinkin jos joku tarvitsee apua. Olen tehnyt pieniä testejä, nimittäin olen tehnyt 6 tyyppiä ja kaikilla olen kysynyt No1:seltä viestillä apua ja hän ei ole vastannut, yhteen hän kuitenkin vastasi. No1:selle tulee kuitenkin tosi paljon viestejä mutta jokaiseen voisi vastata edes jotain. Jos No1¨ei halua tai ehdi vastata avun pyyntöön viestillä niin olisi hyvä laittaa snowiin helpperit, jotka vastaisivat snowi laisten avunpyyntöihin viesteillä. Olisi hyvä olla ainakin 5 helpperiä, ketkä olisivat hyviä siinä, että tietäisivät eri juttuja ja että he olisivat AKTIIVISIA.

      • snowin rakastaja

        Minäkin olen kysynyt ainakin 100 kertaa no1:seltä apua ja kerran on vastannut viestiini sekin oli tosin tälläinen että kysy asiakaspalvelusta en ymmärrä miksi ei voi vastata luulee olevansa yliarvostettu kerran olin esim hänen vieressään ja kysyin häneltä miten saada simpukoita ni ei vittu vastannu vaan jutteli toisten käyttisten kaa et paskat sulle no1


    • Snowilainen

      snowtyyppi, olen samaa mieltä asiasta mitä olen tossa juttujasi lukenut. Itse olen yhden tai kaksikin viestiä No1:selle lähettänyt eikä vastausta ole juurikaan kuulunut, tietenkin olisi kiva jos edes joihinkin viesteihin vastattaisiin, mutta No1 on kuitenkin ihan oikea ihminen, viestejä tulee paljon ja kaikkiin ei hänkään kerkiä vastata kuten tuossa mainitsit toivottavasti No1 ryhdistäytyy ja edes yrittää vastata mahdollisimman moneen viestiin.

      • SnowIlta

        Juuri niin. No1:sen pitäisi ryhdistäytyä. Niinkuin snowtyyppi sanoi, että jos No1.ei ehdi vastata kaikkiin avunpyyntöihin niin ottaisi käyttöön pari helpperiä, kenelle voi lähettää avunpyyntöjä, ja he vastaisivat. Minäkin olen lähettänyt No1:selle viestejä eikä ole tullut vastausta :/
        Olen samaa mieltä snowtyypin ja Snowlaisen kanssa :)


    • snowviesti

      Minäkin olen sitä mieltä että No1:sen pitäisi ryhdistäytyä :)
      mäkään en ole saanu vastausta ikinä No1:seltä ;((

      • ryhdistäydy pelle!

        Enkä mä o saanu vatausta No1


    • 5,53e/kk

      En pidä No1:sestä, koska hän ei vastaa kysymyksiini ikinä :(
      Hän puhuu aina muiden kanssa

    • SNOWIINHELPPERIT!!!

      JOO HELPPERIT OIS HYVII!!!

    • 20+19

      Nyt jumalauta! Snowin "päivityskatko" on kestänyt yli 17 tuntia #No1OnHomo

    • "pian" -__-

      Hotelli palaa "pian"... -___-

    • valitus1

      nyt oikeesti snowin päivitys katko on kestäny joku 19h!!!!!!

    • ei jaksa

      Milloinhan sinne pääsee?? Olisihan se kiva päästä pelailee..

    • omg5

      ÖÖmm miksi taas ei pääse

    • crackak

      mitkä kaikki ohjelmat ton snowin toimimiseen tarttetaan?

    • jon wesslin

      snow on paras

    • snowhotel T:unikki

      Miten saa suosiota SnowHotellissa kertokaa te jotka ootte kuuluisia siellä|

    • snowhotel t:unikki

      ettekste vastaa????

    • Snowhotel T:unikki

      Miten saa uudet koodit ku mul on ku kirjoittaa :commands nii vanhat koodit pull push ja noi nii miten saa ne uuden koodit siihe pitääks tehä uus ukko ku koitin sen jo mut ei toimi ku siel uusis on ne vip kooditki et voi ylittää esteet ja tanssii sitä vip tanssii ja sit se esteiden ylittäminen oli :override mut ku kirjoitan sen chattii nii se sanoo sen normisti eikä sit ylitä esteitä

    • BAN_Doge_???

      SNOWHOTELLI
      ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Kuka on Doge?

      -Doge on snowilainen, joka pyörittää snowin virallista instagram tiliä.
      -Hän on suosittu tyyppi.
      -Doge julkaisi snowin viralliseen instagram käyttäjään snowista kuvia ja auttoi muita käyttäjiä myös sieltä päin.

      Missä Doge on? En ole nähnyt häntä.

      -Doge sai pisinmät bannit snowiin.

      Miksi hän sai bannit?

      -Hän sanoi kaverilleen että tulee pixhotelli.net hotelliin.

      Miksi siitä saa bannit?

      -Kysy henkilökunnalta

      Miksi hän ei ota yhteyttä asiakastukeen? Bannit voisivat lähteä.

      -He eivät vastaa

      Miksi hän ei tee uuutta tyyppiä?

      -Hän ei voi. Ne ovat bannattu heti hotelliin mennessä.

      Miksi henkilökunta ei tee mitään?

      -He sanovat että eivät ole bannannut Dogea ja sanovat että hänen pitäisi mennä asiaakastukeen ja pyytää että bannit lähtisivät.



      Doge on siis snowin parhaista tyypeistä.
      Hän ei ole mikään vip, helpperi, staff tai joku jolla on ns. erikois juttuja.
      Hänelle annettiin turhaa bannit.
      Hän ei enää pidä snowin instagram tiliä koska hänet bannattiin.
      Doge nähdään ehkä joskus toisella tyypillä ja pitää itseänsä vähän piilossa, ettei saa banneja.
      Doge pelaa muuta retroa enenmän.
      Doge oli tavallinen ihminen, eikä mikään niinkuin No1, eli ylimielinen.

      Jos tunnette tai tiedätte tai olette edes nähnyt tämän Doge tyypin niin sanokaa täällä.
      Doge, jos luet tätä viestiä niin sanon että olen ihailiasi :)

      HEI! haluatteko Doge tyypin takaisin snowiin? Doge haluaisi takaisin mutta ei pääse. Auttaisitteko häntä saamaan bannit pois?

      KIITOS KUN JAKSOIT LUKEA! :) SANOTHAN JOS TIEDÄT DOGEN ;)

    • snowhotelli2

      Pelaaks joku runee? Vaihan mun snow kerikset rune rahaa!!

    • Snow lagii jälleen

      Snow:issa on taas joku vitun juttu. En pääse taaaaaaskaaaaan sisälle.

    • käykää

      Käytkö hotellissa mikä on paska?
      Haluaisitko toiseen hotelliin, mutta et tiedä nimiä?
      Kyllästyttääkö olla samassa hotellissa?
      Kaatuiko hotelli ja haluaisit muualle sillä aikaa?
      Haluaisitko tietää hottellin jossa on paljon porukkaa?
      Etkö muista hotellin nimeä?

      Jos sinulla on joku tuollainen tilanne tai erinlainen niin suosittelen käymään sivustollani. Suosittelen kaikkien käymään siellä

      Linkki: http://retrot123.webnode.fi

    • HaluanSnowiin!!

      Yritän kirjatua Snowiin, mutta ei onnistu?
      Laitoin oikean käyttäjänimen ja salasanan.
      Kun painoin "Unohtunut Salasana" , se ei auennut?

      Onko Snowissa jotain vikaa meneillään?

      Jos joku tietää mitä tehdä,
      niin kertokaa! :O

      • käyttäjänimi Anooj

        oletko varma että käyttäjänimessä/salasanassa ei ollut virheitä/ylimääräisiä kirjaimia?nimittäin mulla on ollu samanlaisia ongelmia


    • ....................

      miksei snow toimi?? :(

    • OsQuuh

      Mul ei ainakaa toimi snow täl hetkel..

    • snowsnow

      Ei mullakaan :(

    • Snowin jäsen

      Ei snow toimi.. Ei edes päästä 'kirjautumaan' siihen.. Että kyrsii.

      • Snowin toinen jäsen

        Tietääkö joku monelta snow alkaa toimimaan?


    • Tympii :P

      Mullakaan ei pääse, mutta pääsin tänään klo 3:00 aamulla :O Miten se on mahollista? Ei päästä edes siihen alkuun missä kirjaudutaan :[ mööh

      Sitte ku päästään in, Pyytäkää kaveriks! Oon Bellanella!

    • ♥Snow♥

      NYT lakkas TAAS toimimasta...
      En tajua miten Snow voi olla niin lagiva...
      Melkein joka päivä heittää ulos! :(

      • Tympii :P

        Mööh ku ärsyttää


    • Tympii :P

      Mm, mullaki :d

    • Tympii :P

      grrrrr, alkaa vituttamaan -.- (Se tunne ku pitää käyttää sormia tohon roskarobotti juttuun XD)

    • Tympii :P

      TAAS!

    • ???

      Eikö sinne oikeesti koskaan vittu pääse!?

    • SNOWHOTEL

      mä en pääse sinne nytte???

    • JUGUGYYG

      MÄ EN PÄÄSE SNOWHOTELLIN VIELÄKÄÄN>:(

    • ???

      Ei pääse taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaskaaaan!!!!

    • snowhotelli1

      snowi on aina auki mut kui se ei toimi eile toimi hetken

    • ♥|SNOW|♥

      Kun kirjotan googleen Snowhotelli.com, niin siihen tulee joku tämmöinen:
      The service is unavailable.

      (Se tarkoittaa Suomeksi: Palvelu ei ole saatavilla)

      MITÄ IHMETTÄ? D:

      • paskaaaaaaaaaaaaaaaa

        ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää


    • OsQuuh

      Voi vittu, olishan se kiva jos snowhotelli joskus toimis :D

    • OsQuuh

      "The Service is unavaible" Vittu mitä paskaa? :D

    • Snowilainen

      Miksi:c oih voi, toimispa pian..

    • Snowlainen:33

      Eihh:c! Aukeispa snow :DD

    • ÄÄÄÄÄH :((((((((((((

      SNOWHOTELLI ON LOPETETTU. :(
      MUN KAVERIKIN SANOI NIIN....

      • crismy

        ei sitä oo lopetettu... ku olin habos nii moni pääs sisää... paitsi minä....


    • HALUUN SNOWIIIIIN XD

      Ärsyttävää kun ei toimi >:c

    • Snowilainen

      SITÄ EI OO LOPETETTU! LUULISIN:DD VITSI ASKEIPA SE NYT VAAN>:0

    • ???

      Snowi lataa nykyään kokoajan... Ei sinne pääse mekeen koskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ???

      Melkeen koskaa******

    • Sanowilainen

      NYT SE VARMAAN LOPETETTU>:((
      ENKESTÄ:C! YHYY:CCCC
      MITÄ NYT TEEN?:OO!

    • crismy

      HITTTOOO TOIMIS JO :(

    • SNOWILAINEN

      EN KESTÄ JOS SNOWHOTELLI SULJETAAN...
      EN HALUU SITÄ SAMAA TUSKAA, KUIN SILLON, KUN
      PRO HOTELLI SULJETTIIN :(

      Snow toimi nyt!!!!!

      • thisshit2

        ei snow hotellia lopeteta ihmiset!! toi käy melkee joka toinen pv et tonne ei pääse hetkeen joskus menee 1h tai2h tai jopa 10h 17h minkäverranvaan mut ei se voida lopettaa jos mikkäkään ei lue niin .älkää keksikö kaikkee päästänne -.- jos snowissa ilmotetaan niin sittese varmaan lopetetaan mut nyt ei oo ilmotettu ni ei vrm lopeteta lähiaikoina ainakaan! :)


    • Snowilainen

      Snow toimi mulla vaan 5 min:((
      Yhyy:(( OISPA SE JO HUOMENNA KUNNOSSA!!>.

    • HamsterHipster

      Jos se ei viikkoon toimi, niin kuolen.

    • Snowlainen

      Smoin;( Mäkin kyl kuolen:(!

    • Snowhotel

      Snowi ei taaaaaaaskaan toimi siin lukee:
      500 - internal server error


      :C

    • Snowon paras

      Jep! Ei toimi! Musta kuiteski tuntuu että se tulee takasin? ;)

    • Snowlainenn

      Jeij:DD Mul toimi klo:9.00-11.55:D
      Nyt taas tuli joku vikaD:

    • Snowlainenn

      Siin lukee 500 Server Error;((

    • Snow.......

      Se ei toimi ikinäääääääääääääääääääääää.... Mul toiminaamul hetken ja sit taas luki 500 server error

    • Snowon paras

      Snowissa on joku päivitys menossa? :D

    • No1

      Snow toimii taas! Tervetuloa takaisin! Tarkastelin tätä aihetta,ja voin sanoa että me teimme pikku juttuja ;)

    • SnowHotelli.

      Ei kyllä toimi nyt.
      Tulee taas 500 - Server Error..

      MÄ EN JAKSA..........

    • Snowhotel

      Taas siin lukee
      500 server error

    • SnowTypy

      Tiedän, olen ollut n. 1 vuoden SnowHotellissa, se on vain VIP-jäsenille...

    • Snowonparas

      Vituttaa kun ei snowhotelli ikinä toimi

    • Snowwwww

      Miten siin voi kokoajan lukee:
      500 server error????????????????????


      En jaksa enää

    • SnowPelaaja

      Kyllä sen kohta pitäisi rueta toimimaan..

      Eilenkin teki näin.

    • Porvari

      Myynnissä satojen miljoonien edestä Snow-keriksiä! Rahaan tai rsgp!

    • Moikka koikka hehku1

      :mimic ja nimi tulee saman lainen!

    • Vituttaa vituttaa

      en pääse snowiin vaik kirjpotan salisken oikein

      • moi123456789

        vituttaa


      • muaki vituttaa

        vituttaa muaki en itekkään pääse vaik kirjotin oikein :(


    • -.-

      teijä elämä ei voi olla snow hotellissa...
      menkää vaikka ulos tai jotain, kunha ette oo koko päivää snow hotellissa..
      kyl se snow ´toimii.. kärsivällisyyttä, se voi aukee vaikka viikon päästä taas ja kyl se syy sitte ilmotetaa mut helvetti menkää ulos ja leikkikää siellä älkääkä koko ajan olko tietokoneella perkeleen mulkut

      • snow on mun elämä:D

        haista paska.


      • Elvistelijä

        -.-, älä tule tänne elvistelemään


    • ...

      ja muutenki siin lukee näin:




      WWW-sivusto ei voi näyttää sivua



      HTTP 500






      Todennäköisimmät syyt:
      •WWW-sivustoa huolletaan.
      •WWW-sivustossa on ohjelmointivirhe.






      Voit yrittää seuraavaa:











      Päivitä sivu.












      Siirry takaisin edelliselle sivulle.












      Lisätietoja

    • Yorktown on äijä!

      Yorktown on äijä!

      Se lyhens mun bannei 10 vuotta enää jäljel vuos bannei

      Palaan taas snowiin!
      Ne bannit oli kyl turhasta hmp..

      Mut pelailen sillä aikaa VaraDoge tyypillä :D

    • Speaqer

      Elikkä teille noobeille tiedoksi että kun tulee virhe numero 500 niin on toden näköisimmin kyseessä raju palvelunesto hyökkäys!

    • :))

      Hmmmmmmmm... Vähän kuiteski vituttaa kun snowhotelli ei ikinä toimi... Doge oon kuullu susta jotakin juttua... Piditkö oikeasti Snowhotellin instagram sivua? Ja jos juttu on näin niin toivottavasti pääset pian takas snowiin :)

    • -_-

      Siis oikeesti miks ei voi toimii

      • VITUN PASKA

        Älä valita, vaan hanki elämä


    • ...

      Oon Doge nyt tääl ja iha oikee :D

      Juu pidin oikeasti ennen snowhotellin virallista instagram tiliä mut poistin sen kun sain ip bannit, mutta yorktown lyhensi bannejani vuoteen ja sain bannit ihan vain turhasta :I

      Mutta yritän nyt päästä hotelliin jollain tyypillä pelailemaan mut se ei nyt oikee toimi ku kone sekoilee avatessaan snowia.

      • snow rakastaja

        Pääsetkö siis snowiin vai et ja mikä on käyttiksesi


    • Natasha1123

      Moi teille kaikille! ? Tietääks kukaan että miks unohtunut salasana ei aukee snowissa?

      • Siksi koska sinä

        Siksi koska sinä


    • ...

      mul on ongelmii snowin kaa nii en pääse

      t: Doge

    • stowtyttö

      mä en pääse nyt snowiin D:

      • Stowtyttöhaistapaska

        No ei kukaan, vitun homo 9v


    • ...

      Snowiin ei taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaskaan pääse...

    • ??,

      Stowtyttöhaistapaska nii kyl sinne pääsee mut suurin osa ei

    • ???

      Nyt se ei lataa

      • booring

        ei toimi nyttenkää tai ainaki mulle tulee:Service unvailable?


    • haistakaa paska

      imekää munaa saatanan runkut

      • Faaiil

        MÄ NAURAN NÄILLE KOMMENTEILLE ETTÄ HUHUHUH. XD Oootte vaa silleee ''noobit'' ''runkut' ''paskat'' jn. Ite ootte varmaa sellasii pelihulluja että huhuhuhuuhuuh.


    • Koska emulaattori

      Koska emulaattori

    • SnowHotel

      En pääse Snowiin, vaikka kirjotan oikean käyttäjänimen ja saliksen.
      :( Pelkään, et mut on hakkeroitu, tai jtn...
      Ja kun yritän painaa "Unohtunut salasana", niin ei tapahdu mitään! ._.
      Ääh...

    • MAINOS PASKS

      Snow on työnnetty täyteen mainoksii jos ootte huomannu. Myös kun yritin kirjautuu nii tuli joku kysely ja sitte et valitse palkinto jamaksa vaa 1€ siel oli tablettii ja muitaki mut sit ku valutsit nii hetti spämmi sivulle.
      No1 on antanu laittaa mainoksia snowiin KOSKA SIITÄ SAA RAHAA1

    • SnowHotelli:3

      Snowiin ei pääse :(

    • volvo940 snowist

      Kuinka Snowiin ei pääse nyt?

    • gkgjfn

      No1 korjaa snowia koki ajan mutta kyl se kestää :D
      En tiiä syytä mut korjaillaan koko ajan ja sivut on suljettu

      Ps. Kysyin skypes

    • jep2

      snow toimii taas ja mullaki nyt ppäästää sisälle joten pääsen pelailee mut Doge tyypil on viel bannit nii pelaan VaraDoge tyypillä :)

    • Perkele1

      Hotelli on poistettu koska Sulake.

    • SNOWHOTELLI, RIP

      HEI! Snow poistetaan luultavasti ensi keskiviikkona, koska Sulake kuulemma haastaa Snowin oikeuteen. Joten..Sanotaan hyvästit hotellillemme! ♥♥♥♥♥♥

    • millon se toimii

    • taas

    • hullusnowittaja

      onko snow poistettu!?! koska mulla se ei toimi :( ei ees aukee sille sivulle

    • sadddness

      Kyllä Snow on poistettu :/
      kaikki menetetty..
      Sulake haastoi snowin perustajaa oikeuteen ! -.-

    • OPOPOPOPOP

      Snowhotelli on poistettu ja suurinosa varmaan mennyt Orionhotelliin. Tuskin täällä parempaakaan pystyssä on?

    • voi gagi

      Häh, kävin kaks päivää sit snowissa ja se oli pystyssä, nyt sen tilalle tulee joku musapaikka !!!! et siin on oikee linkki mutta se menee johonkin et saa popittaa muiden kaa onlinessa :/ onko snowhotelli poistettu??!!

      • ..0

        No vittu on.


    • SnowHotelliNo1

      SnowHotelli on poistettu, Sulakkeen pyynnöstä. Snowin plug.dj on vielä käytössä, jonne pääsee snowin linkistä. Älkää valittako =) - No1, Hotellin Omistaja

      • SnowHotelliNo1

        Hotelli lopetettiin 16.9.2014


      • SnowHotelliNo1
        SnowHotelliNo1 kirjoitti:

        Hotelli lopetettiin 16.9.2014

        Lisään vielä, että jos joku väittää että Orionhotelli on uusi SnowHotelli, se ei ole totta.


      • Jookoo
        SnowHotelliNo1 kirjoitti:

        Hotelli lopetettiin 16.9.2014

        Voitko palauttaa snowin pliiiiiiiiiiis! se oli mun lempipeli :(.
        Palauta seeeee!


        :(


      • TytsyXD

        Kiitos ihanista ajoista No1 OLi kiva olla Snowissa Terkuin. TytsyXD :)


    • Käyttäjätunnus

      Miks vitussa näitä haastetaan oikeuteen? Melkein sama kävi proollekkin

    • Snow hotelli ?

      Onko snow hotelli lopetettu?
      En oo päässy sinne pitkää aikaa.
      Lukee vaa et verkkosivua ei löytynyt. :(

      • TytsyXD

        Niin :( Vieläkin kun oli vippi -TytsyXD


      • Snow hotelli ?
        TytsyXD kirjoitti:

        Niin :( Vieläkin kun oli vippi -TytsyXD

        Mulla on ikävä mun kamuja, joihin ehin tutustuu. En ikinä unohda isnowia ja sen mukavii pelaajii. Mä niin tykkäsin pelata sitä. Ja lisäks: Älkää vaa menkö sinne surkeeseen orionhotelliin! -.- ku menin sinne siel oli paljo tylsempää porukkaa ku snowis. Ootan joka päivä, et snow tulis takas, mut luulen, ettei se koskaa palaa :(. Menetin jo mun parhaat kamut :,( en koskaa unohda teitä snowilaisia! ♥ olitte mulle rakkaitta ♡♡


      • Snow hotelli ?
        TytsyXD kirjoitti:

        Niin :( Vieläkin kun oli vippi -TytsyXD

        TytsyXD taidan muistaa sut snowhotellista! Aioin myös ite ostaa vipin snowii :(((


      • Snow hotelli ?
        Snow hotelli ? kirjoitti:

        TytsyXD taidan muistaa sut snowhotellista! Aioin myös ite ostaa vipin snowii :(((

        R.I.P snow hotelli :( Mua kaduttaa ku pidin pienen tauon. Sitku aattelin kävästä siel, oli jo liian myöhäistä. Snow oli lopetettu. :(


      • aieiaiei
        Snow hotelli ? kirjoitti:

        R.I.P snow hotelli :( Mua kaduttaa ku pidin pienen tauon. Sitku aattelin kävästä siel, oli jo liian myöhäistä. Snow oli lopetettu. :(

        ARVAA MITÄ! Mä pidin 3kk loman mut hei. SE OLI JO VITTU LOPETETTU.


      • Anonyymi
        Snow hotelli ? kirjoitti:

        TytsyXD taidan muistaa sut snowhotellista! Aioin myös ite ostaa vipin snowii :(((

        Kuka sä oot, jos muistaisin sut :3 Ikävöin edelleen Snowhotellia! :(
        -TytsyXD


    • BACK

      Haluan kertoa jokaiselle, että Orionhotelli on ärsyttävin paikka jonne voisit eksyä. Sieltä löydät vaan bugeja, huonoa seuraa. Ja muutenkin lagiva mesta! Jos jollaki viisaal ois joku oma '' retro '' niin pistää, tänne. Ja kans jos No1 lukee tätä niin voitte hyvin tehdä uuden retron ilman, että vastustaisitte sulaketta mitenkään.

    • minne mä nyt meen

      MINNE VITTUUN MÄ NYT MEEN KU ORIONHOTELKI ON VARMAA LOPETETTU KU SEKÄÄ EI ENÄÄ TOIMI!?? PRO HOTEL LOPETETTU, SNOW JA NYT VARMAAN ORIONKI -.-

    • TEHKÄÄ RETRO SAATANA

      Jos joku o ny aikomas tekee retroa niin pistää tänne! Ja jos teette, niin älkää ottako niitä samoja kuin esimerkisi snowissa oli niin henkilökunnaksi.

    • enoojäänykoukkuu

      KAIKKI JOTKA ETSII HYVÄÄ RETROA HUOMMM!

      http://playrise.org/index

      Ei tosin oo suomalainen mut kaikki suomalaiset on lopetettu ainaki tällä hetkellä :I

      ps. toivottavasti joku näkee tän :s

    • R.I.P snowhotel

      R.I.P
      Snowhotelli
      mulla on ikävä sua
      mä lähdin noin 2-3 viikoks pois ja sit se oli lopetettu D:
      Nyt kun luen näitä syitä miksi niin alkaa vähän surettaa ku en käynyt silloin kun oli vielä mahdollisuuksia:(

      Mulla on ikävä kaikkia ihania ihmisiä, eläimiä ja muitakin kavereitani.

      Tulee ikävä ensimmäistä pk:ta josta tuli uusi ihana kaverini nähdään joskus ihanat ihmiset joiden kanssa juttelin Snowissa


      Hyvästi snowhotel nähdään unissani

    • lollerolollo

      noloo et kaipaatte jotai jonnejen snowhotellia.

      • Hiljaa kääpiö!!

        Mee sä imee äitis pieniä hikisiä tissejä ei oo mitään noloo ikävöidä snowia olihan se yksi suomen parhaita retroja!! joten turpakii hinuri


      • :) Shh
        Hiljaa kääpiö!! kirjoitti:

        Mee sä imee äitis pieniä hikisiä tissejä ei oo mitään noloo ikävöidä snowia olihan se yksi suomen parhaita retroja!! joten turpakii hinuri

        ":D" Naurahdin, mutta joo hauska kommentti, ei mulla muuta


    • kirkas123

      miten pääsee snowiin

      • miisa337

        snow poistettii, en tiiä tekeekö no1 ja no uudestaa hotellin??? ne on aika hyvii kai


        mut ite oon orionhotellissa käyny nyt, kun kaikki sano etttä menee sinne


    • Asiajanne.

      Asia on niin että snowhotelli poistettiin Sulakkeen pyynnöstä. Jos No1 tekee vielä retron silloin se on oikeusjuttu. Mutta ainut hyvä hotelli joka on pystyssä on...
      -> palmhotelli.com Muita hotelleja on pystyssä mutta huonoja koska henkilökunta rikollis pellejä. Palm Hotelli on 24/7 Retro jossa myös VIERAILEE No1. (ei ole siis h-kunnassa) Palm Hotelliin etsitään tällä hetkellä h-kuntaa!

    • Menkää
    • Jennaw

      Loppasin snowin, aioin käydä siel = PLUG DJ ....
      näin sitä käy kun loppaa ja aikoo käydä kattoos kamuja :( T. Mandi Jennaw

    • entinen snowilainen

      Onko tuo palm hotelli ihan turvallinen että ei ole viruksia? :O

    • LOOPIINEIMENNA

      elkää menkö tonne loop hotellii, siel tulee sellane järkyttävä kuva mis huutaa joku lapsi tuhatta ja sataa :D
      sain melkee sydärin

    • Jennaw

      En pääse nyt palmiinkaan :(

    • TiivitaaviC

      Useat hotellit poistetaan koska tulee viruksia tai haastetaan oikeuteen.Mutta Habbo on ainoa paikka nyt jossa kannattaa olla tai Palmhotelli!

      • !!!

        Vittu habbo on paska tissiposkien paikka!


    • Palmhotelli

      Kaikki palmhotelliin!

      Lemmikit joita voit hankkia:Demoni apina,Paha pupu,hevosia,koiria,kissoja ja muita lemikkejä!

      Tervetuloa Palmhotelliin sinua odotetaan sinne!

    • Palmupuu_
    • elektrman. tigerboss

      minä tiedän mutta pitää olla Mega vip tai Super vip. mutta ikävä että snow lopetettiin sen takia tulee joku plug dj. mutta onneksi palmhotelli ja loophotel.net ja juvohotelli ovat toisia virtuaali maailmoja. hyviä habbo retroja ja uusia keriksiä enemmän rahaa ja simpukoita eli meneppäs niihin hotelleihin ilmainen vip, mutta voi tietysti ostaa vipinkin. tyypini nimi on elektrman ja toinen muistaakseni tigerboss pyytäkää kaveriksi. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.. eli nauraa toi merkki :D

    • snow peluri xDDDDDDD

      ääh koskasnowaukee enjaksaoottaa pliiskertokaajoku

    • asiaasia

      NYT PALMHOTELLIIN LAPSET :D
      Siellä on liian vähän tyyppejä, nyt tuutte sinne tai mä suutun :)
      http://palmhotelli.com

      Minut löytää sieltä nimellä asiaasia

    • CubeHotelli 24/7
    • höhh

      Se loophotelli (mikänytikinäonkaan) on ihan surkee :DD Miks snow lopetettiin ?!

    • NightyMoon (Snow)

      En tiedä miksi Snow lopetettiin. Olen kuullut että Snow haastettiin oikeuteen tai jtn siks se joutui lopettaa? Minua niin vituttaa koska ekaks Pro Hotelli lopetettiin sitten Snow Hotelli! Mutta Pro Hotelli oli aika laginen, ja Snowis ei laginut melkein lainkaan! Snow oli parempi kuin Pro. Itsekkin olen ihmetellyt että miksi ei mistään Snow Hotelli hakusanalla/nimellä päässyt sinne pelipaikkaan. Mutta onneksi tiedän jo nyt, tai siis sain selville pari pv. Sitten :D Itse minun pitäisi ehkä kokeilla tota Palm Hotellia jos se olis kivempi tai jtn. ^^ Pitää katsoa. Ja itse toivon että joku ihana ihminen tekisi joku päivä samankaltaisen pelin kuin Snow, tai Pro Hotelli. KIITOS SILLE ETUKÄTEEN! Ja itse aion etsiä lisää tietoja miten Snow Hotelli lopetettiin / Pro Hotelli. ^^ Mutta byebye, palaan takaisin joskus.

      • unikkiiii77

        NightyMoon (Snow) snow lopetettiin koska Joel (yorktown) oli mennyt kertomaan No1:sestä sulakkeelle ja sulake lähetti No1:selle viestin että snowhotelli pitää lopettaa ja sitten No1 ei sulkenut sitä ja Sulake uhkasi haastaa oikeuteen jos No1 ei allekirjoittanut sopimusta sulakkeen kanssa


    • TicTic

      SNOW ON PALANNUT!!! oreo.ws :)

      • No1 :)

        Sielt on kaikilta paitsi "valituilta" viety kerikset ja kolet pois

        ei kantsi mennä, ku on tollast ett niit kavereit suositaan :)


    • PalmFani
    • mii200

      palm on aika surkee, mult on varastettu kaikki mun keriksetki??? mut joo iha surkee, kun se koko ajan sammuu

      • saatan a

        pal on nyt poistettu lopullisesti!! hyvä, muutenki oli ihan hirvee!


    • ktoevuteior

      lallalalalalalalalalalaaaaa

    • Idiootit!

      Voi herran jumala teidän tyhmien idioottien kanssa! Palmta ei olla poistettu! Sehän on hyvä! Parempi kuin Snow...tai no, vähäsen.

      • D00M

        kiva ku siel ei tiiä mikä on keris ja mikä ei. vitun paska!!! EN MENIS


    • idulii

      milloin palm on taas käytössä?! ollut koko päivän tuollein että ei pääse!

      • LiinaKorsinen

        Onko oikeasti enää mitään retroja.. Muukuin habbo..? jossa saisi niitä ilmasii kolei. Yms... ? :((


      • aaaaaaaaaaaaaaaaaaau
        LiinaKorsinen kirjoitti:

        Onko oikeasti enää mitään retroja.. Muukuin habbo..? jossa saisi niitä ilmasii kolei. Yms... ? :((

        sumuhotelli.net


    • .-.

      Snow on poistettu ;( aikoja sitte ;(

    • kaikillevaatiedoks

      kaikille tiedoks palm ja snow on lopattu koska ei sivuille pääse snow oli aika hyvä :d

      • .-.

        Jep.. :d


    • Anonyymi

      Ei Jumala menkää winterhotelliin tai tropicii! Lisää vinkkejä: tietokone.club

    • http://www.tropichot
    • no1snow123
    • snowi hullut

      miksi snov loppu tietääkö joku ?? vastatkaa jos tiiätte

    • KAkakakakakak

      nebulahotelli.(com) <-Ainut pysyvä hotel|siellä on mm. uusimmat tavarat, ryhmät, botit ja muuta!

    • Casheww

      En mie tiennykkää et se lopettii.. D: nojaa, virtuaalihotelli-innostus lopahti pari kuukauttaa ku olin rekisteröityny tonne. Pro Hotelli oli kyl se paikka, muistaaks kukaan sitä? Jos jotakuta ees kiinnostaa ni olin siel Iiris6 (pistän tuon 11v iän piikkiin) ja Snow'ssa olin kai Cashew. Taian elvytellä tätä innostusta.. Habossakin oon, mutta vittuako sinne enää jaksa mennä.

    • jfiusajfayuidpjaifj

      moi kaikki kuka tietää mitä muita hotelleja on kun snowi ja ne mitä toimii niin sanokaa niitä

    • OnIkävä

      Mä ikävoin prohotellii ja snowhotellii :/ Olin molemmis paikois ja rakastin pelata siel mut enää ei näköjää voi pelaa missään paitsi habossa joka on ihan sika tylsä paikka :( Mut jos joku tietää proon tai snow tapasii hotelli peljä niin kertokaa pliis :) se helpottais mun elämää xD

    • Auttaa

      On myös hyvä että on muitakin hotelleja ku Pro ja Snow ja sen tapasii! Esim! Swift hotelli ! ( linkki ) http://swifthotelli.pw/index Ja on myös Palm hotelli ( linkki ) http://palmhotelli.com/index !!! Ja oon semmone tyyppi joka ettii hotelleja! Saman kaltaisia ku Pro Ja Snow! Tossa on tähän asti löydetyt! Toivottavasti olen teilly hyötyä! Ku oon lukenu näit nii täs ois helppottava lääke! :DD

    • Mr.Trolololo

      haistakaa paska :)

    • SwiftTeam

      Hei sinä arvoisa henkilö siellä joka haluaisit pelata habbo retroja! Tämä hotelli on erittäin huolella valmistettu kera hyvien palvelinten joten tämä on nopea eikä tule lagia esiintymään suhtikas yhtään. Täällä hotellissa valvotaan erittäin hyvin ja joka viikkoiset tapahtumat ovat saaneet muutkin jopa 100 käviää mukaan näihin hienoihin tapahtumiin! Minä suosittelen sinulle ja myös muille kaiken ikäisille tätä paikkaa. Voit ostaa Swiftissä myös vip jäsenyyden joitten hinnat ovat 10e - 20e. VIP - Jäsenyyden ostamalla saat paljon uusia asioita käyttöösi muummoassa erilaisia efektejä muummoassa lentokoneella lentäminen, tyylikäs tanssi ja 150 muuta efektiä. Swifthotellissa voi rakentaa huoneita itse ja muokata myös itse huonepohjaa komennolla :floor joka on aivan mahtavaa, voit luoda upean ja tyylikkään asun itsellesi aivan ilmaiseksi. Swift hotellissa kaikki muu on ilmaista paitsi vip jäsenyydet! Tämä hotelli on tällä hetkellä suomen suosituin retro. Muistathan suositella tätä hotellia myös kavereillesi jotta saataisiin paljon aikaan! - Swift

      http://swifthotelli.pw/
      http://swifthotelli.pw/
      http://swifthotelli.pw/
      http://swifthotelli.pw/
      http://swifthotelli.pw/

    • Anonyymi

      Ikävöin edelleen snowhotellia.. :(
      -TytsyXD

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3764
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1853
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      166
      943
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      890
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      848
    Aihe