DNA ja 118

ei DNA:lle

Älkää missään nimessä soittako numeropalveluun varsinkaan DNA:n liittymästä, minä tein sen virheen, numeroa tiedustellessani mainitsin että jos ei maksa erikseen niin voi yhdistää, mutta toisin kävi, puhelu veloitettiin kalleimman mahdollisen mukaan.
Nyttemmin olen vaihtanut operaattoria. Vaihtakaa toisetkin.

7

2403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mosjoo123

      Ihan sama mistä liittymästä soittaa kun 118 numeron palvelu on kaikille sama.

    • mosjoo123

      Mukavaa tilastotietoa. Olihan tuossa reilusti yleistämistä, mutta aloittajan esimerkkitapauksessa, no joo. Kun katsoo taulukoita näyttää siltä että suuret matkapuhelinoperaattorit toimii aikalailla samoin yhdistetyn puhelun toimissa ja hinnoissa. Eikä Dna tosiaan ole kallein tässä asiassa vaikka aloittaja niin väittikin. Vai onko niin että yksi omavirhe ja pitää vaihtaa operaattoria?

    • xSonera

      Kuka tarvii moista palvelua?

    • kopioija

      DNA 118 -palvelun hinnat muuttuvat 15.2.2017 alkaen. Uudet hinnat 15.2. jälkeen ovat:

      arkisin 8-18: 3,17 € /puhelu 0,89 € /10 sek mpm
      muina aikoina: 3,59 € /puhelu 0,99 € /10sek mpm

      • En ymmärrä Miki kukaan noihin älypuhelimien aikakaudella soittaa. Kannattaa muistaa, että vaikka yhdistäminen on maksutonta, asiakas maksaa silti moninkertaisesti etenkin kännykkään soitettaessa, koska hän maksaa ensin puhelun numerotiedusteluun ja sitten sen yhdistetyn puhelun?


      • plootuakki

        DNA 118 -palvelun hinnat muuttuvat 15.2.2017 alkaen. Uudet hinnat 15.2. jälkeen ovat: Käytätkö lankapuhelinta Dna?Saunalahden liittymää? Soneralla myös hyvät hinnat!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe