sulle Rex

ressu2

muistan kun kävin kattoo sua marin kanssa ekaa kertaa..olit vain mun kämmenen kokoinen..ja kuinka kotiin tullessa uikutit koko matkan mun sylissä..kuinka pelkäsit aluks ruoka kippoas kun se rämisi niin ilkeästi...no myöhemmin opettelitkin ite rämisyttämään sitä ruoka aikaasi ja ja kun vesi loppui...muistan kun mari muutti pois..mitenkä katsoit mun suremista painot pään polvelle ja kerroit mulle katsellas et kyllä me pojat pärjätään....muistan kun hirvi tuli meitä lenkillä vastaan miten olit ryntäsit mun ja sen väliin..tiesin silloin että sä puollustaisit mua kuolemaan asti...muistatko kun saija tuli eka kerran käymään..sä otit sen niin vastaan ettei se pois lähtenytkään....tai mitenkä meidän pikkunenkun synty muutit lastenhuoneen ovelle josta sun makuu paikka tulikin....viime syksynä huomasin sen et enää jaksanut portaita kunnolla ylös..eka kerran kaannoin sut joulupäivänä ylös niitä...et välittänyt uudestavuodesta enää makasit vain lastenhuonen oven edessä...viime viikolla kun yritin nostaa sua väläytit mulle hampaitas..et koskaan tehnyt niin..sillon tiesin...sun aika on täynä..hyvää matkaa REX kiitos kaikista 13 vuodesta

7

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rest a' least,maplac

      Rip. It Repelle. Hyvä sotilas ja kunnon koira.

    • sakuvanhus

      Kauniisti kirjoitit kaveristasi.Osu ja uppos meikäläiseen, kun tossa vieressä 12,5v saku-uros.Jaksamista sinulle.

    • Sakupoika1

      Herkistävä kirjoitus.Tuollaisia nuo koirakaverit juuri ovat.Jaksamista sinulle ressu2.Samoin jaksamista myös tulevaan sinulle sakuvanhus,niin kamalaa kuin se onkin,niin vääjäämättä aina edessä.

      • sakuvanhus

        Niinpä, ja siksi jokainen päivä ja kuukausi tekee kiitolliseksi, ja kun tuo ukko on tosi terve ollut aina.Syö hyvin, vatsa toimii jaksaa juosta frisbeen perässä, mutta sakulle 12,5v on paljon.Kiitollinen hyvästä kaverista, surullinen, kun tietää ettei aikaa ole enää tuhlattavaksi.


    • Uskollinen ystävä

      Tuli kyyneleet silmiin. Parempaa ystävää ei löydy kun se oma uskollinen karvatassu. Jaksamista.

    • ressu2

      kevyet mullat r

    • Sakupoika1

      Saat olla ylpeäkin sakuvanhus,nykyään taitaa olla melkoinen harvinaisuus tuon ikäinen saku,ja vielä vireäkin.Rapsutus poitsulle:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe