muistan kun kävin kattoo sua marin kanssa ekaa kertaa..olit vain mun kämmenen kokoinen..ja kuinka kotiin tullessa uikutit koko matkan mun sylissä..kuinka pelkäsit aluks ruoka kippoas kun se rämisi niin ilkeästi...no myöhemmin opettelitkin ite rämisyttämään sitä ruoka aikaasi ja ja kun vesi loppui...muistan kun mari muutti pois..mitenkä katsoit mun suremista painot pään polvelle ja kerroit mulle katsellas et kyllä me pojat pärjätään....muistan kun hirvi tuli meitä lenkillä vastaan miten olit ryntäsit mun ja sen väliin..tiesin silloin että sä puollustaisit mua kuolemaan asti...muistatko kun saija tuli eka kerran käymään..sä otit sen niin vastaan ettei se pois lähtenytkään....tai mitenkä meidän pikkunenkun synty muutit lastenhuoneen ovelle josta sun makuu paikka tulikin....viime syksynä huomasin sen et enää jaksanut portaita kunnolla ylös..eka kerran kaannoin sut joulupäivänä ylös niitä...et välittänyt uudestavuodesta enää makasit vain lastenhuonen oven edessä...viime viikolla kun yritin nostaa sua väläytit mulle hampaitas..et koskaan tehnyt niin..sillon tiesin...sun aika on täynä..hyvää matkaa REX kiitos kaikista 13 vuodesta
sulle Rex
7
87
Vastaukset
- rest a' least,maplac
Rip. It Repelle. Hyvä sotilas ja kunnon koira.
- sakuvanhus
Kauniisti kirjoitit kaveristasi.Osu ja uppos meikäläiseen, kun tossa vieressä 12,5v saku-uros.Jaksamista sinulle.
- Sakupoika1
Herkistävä kirjoitus.Tuollaisia nuo koirakaverit juuri ovat.Jaksamista sinulle ressu2.Samoin jaksamista myös tulevaan sinulle sakuvanhus,niin kamalaa kuin se onkin,niin vääjäämättä aina edessä.
- sakuvanhus
Niinpä, ja siksi jokainen päivä ja kuukausi tekee kiitolliseksi, ja kun tuo ukko on tosi terve ollut aina.Syö hyvin, vatsa toimii jaksaa juosta frisbeen perässä, mutta sakulle 12,5v on paljon.Kiitollinen hyvästä kaverista, surullinen, kun tietää ettei aikaa ole enää tuhlattavaksi.
- Uskollinen ystävä
Tuli kyyneleet silmiin. Parempaa ystävää ei löydy kun se oma uskollinen karvatassu. Jaksamista.
- ressu2
kevyet mullat r
- Sakupoika1
Saat olla ylpeäkin sakuvanhus,nykyään taitaa olla melkoinen harvinaisuus tuon ikäinen saku,ja vielä vireäkin.Rapsutus poitsulle:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222231Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201076- 261056