moi ollaan mun 20 kaverin kaa 12-15 vuotiaita kaikki! me pidetää aina yhel rosal hyvät bailut mis me juodaa kaikki lonkeroita ja sidukoita. kerran me juotii blandis viinaa red bullilla! se oli hurjaa menoo se! oisko hyvii juomavinkkei meille. ja haluittais myös koklaa kannabista se on kuulemma humalaa helpompi saada ja sellane hassu olo!! mistä sitä vois saada?? xP
12-15v bailut
6
319
Vastaukset
- tsiisys
Suosittelen "jälkiaborttia"
ohje:
0,5 litran limupulloon 0,4 litraa salaista ainetta jonka ostatlähimmän sillan alla kyhjöttävältä, mystisiä kieliä puhuvalta henkilöltä, ja lopuksi kaikkia mahdollisia lääkkeitä niin kauan pulloon kunnes aine alkaa valua pois pullon reunoilta. sitten korkki kiinni ja ravistat, sen jälkeen korkkia auki ja kaikki kerralla huiviin.
1 annos per juoja.- Enkestä
Tää on ehkä asiallisin kommentti ikinä. XD
- Iso tyttö
mun mielestä 12 vuotiaiden bileissä pitäisi kattoa
animaatioelokuvia ja syödä pullaa ja juoda mehua. Lisäksi voitte ottaa jotain hauskoja leikkejä, niinkuin piiri pieni pyörii tai vaikka polttopalloa, jos se ei ole liian rajua. Ja jos oikein haluatte räväyttää niin voitte juoda vaikka jaffaa! Mutta muistakaa, vain yksi mukillinen per henkilö, ja muistakaa pestä hampaat ettei tule hammaspeikkoja. - muumilimsa
Pillimehubileet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- putous boy
Jägermeister soveltuu hyvin 12w juomingeiks. Landringiks longdrinkkii ja putouscolaa.
- -.-"
Häpeän sukupolveani -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938088
- 403882
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241360
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321193Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311099Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11925Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29787