Mitä mieltä TV7 linjasta tällä hetkellä?

Armolahja

Haluaisin herättää keskustelua ja kysellä teidän muiden mielipiteitä TV7:n ohjelmatarjonnasta. Onko se mielestänne asiallista, raitista, ja onko TV7 linja jotenkin muuttunut tässä vuosien varrella?
Omasta mielestäni TV7:n ohjelmatarjonta on muuttunut huonompaan suuntaan. Tilaa annetaan paljon ns. ulkomaiselle "hömpälle" ( esim. Sid Roth, David Herzog ym.) Määrä ratkaisee, ei laatu, vaikka sen pitäisi olla toisin päin. Herää kysymys, pitääkö ohjelmatarjontaa olla vuorokauden ympäri? Vähempikin riittäisi.
Raitista? Välillä tuntuu, että henkien erottamisen lahjaa ei arvosteta TV7 kanavalla, tai sitten sitä ei ole henkilöillä jotka valitsevat ohjelmat. Ei kaikki kotimainenkaan ohjelmatarjonta ole aina tervettä, eipä sen puoleen.
Tämä on minun mielipiteeni. Nyt haluan kuulla teidän mielipiteenne.

107

1654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitse

Eri srk. tarjoavat omia ohjelmiaan seiskalle. Onkohan srk. rahapula, sillä kotimainen ohjelmatarjonta vähentynyt. Selitykseksi ei enää kelpaa, että vähemmän raitista, sillä muusta täällä ei puhutakaan. Mikä on kenellekin raitista. Missä vaiheessa uskontiellä menossa. Kun katsot hellareiden, vapareiden tai luttien tekemiä ohjelmiä, katso, että korotetaanko Jeesusta, onko hän Herra. Raamatusta löytyy aiheita saarnaan paljonkin. Kun katsot seiskaa, lähetätkö muuten tv.maksuna jonkin lantin seiskalle kuukausittain, vai varkainko katsot.
      Ojares kertoi, että jos jokainen katsoja laittaisi edes 1 euron/kk tilille, tilanne paranisi.
      Kaikki ohjelmat ei käy kaikille, mutta uskoon tulee ihmisiä kanavan kautta jatkuvasti. Amen.

• huhh hu huhh

En katsoisi vaikka mulle maksettaisi, kukaan terve järkinen ei suostu moista soopaa katsomaan.

• mea.
        huhh hu huhh kirjoitti:

En katsoisi vaikka mulle maksettaisi, kukaan terve järkinen ei suostu moista soopaa katsomaan.

Saatana tekee kaikkensa että tällainen mahtava mahdollisuus menisi päin prinkkalaa, se ei kaihda mitään keinoja. Viisainta olisi rukoilla vastuuihmisten puolesta, että Jumala itse ilmestyy heille ja ohjaa oikeaan sen missä ollaan liirailtu.

• ¡¿¡¿¡¿¡¡¿
        mea. kirjoitti:

Saatana tekee kaikkensa että tällainen mahtava mahdollisuus menisi päin prinkkalaa, se ei kaihda mitään keinoja. Viisainta olisi rukoilla vastuuihmisten puolesta, että Jumala itse ilmestyy heille ja ohjaa oikeaan sen missä ollaan liirailtu.

Olematonta jumalaa saa oottaa ihan vapaasti

• "Ojares kertoi, että jos jokainen katsoja laittaisi edes 1 euron/kk tilille, tilanne paranisi."

Tuskin opillinen sisältö tulisi yhtään puhtaammaksi. On kyse tahtotilasta. Jos kulkee God-TV:n ja TBN:n talutusnuorassa, työntää eetteriin juuri samaa soopaa, mitä nämä "kristilliset" televisiokanavatkin.

• En minä- ne muut
        jan-hus kirjoitti:

"Ojares kertoi, että jos jokainen katsoja laittaisi edes 1 euron/kk tilille, tilanne paranisi."

Tuskin opillinen sisältö tulisi yhtään puhtaammaksi. On kyse tahtotilasta. Jos kulkee God-TV:n ja TBN:n talutusnuorassa, työntää eetteriin juuri samaa soopaa, mitä nämä "kristilliset" televisiokanavatkin.

Sillä harvemmin näkee, niin hurskasta hääväkee...
        Katsokaa nyt edes, korottaako puhujat Jeesusta Kristusta.
        Kun niissä ohjelman tekijöissä on erilaisia tekijöitä ja niin on kuulijoissakin.

Apostolien teot:
        10:15 Ja taas ääni sanoi hänelle toistamiseen: "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi."
        11:9 Niin vastasi ääni taivaasta toistamiseen ja sanoi: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi

niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,
        ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa;
        kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.
        Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla; heidän suunsa on täynnä kirousta ja katkeruutta.

10:13 Ja tuli ääni, joka sanoi hänelle: "Nouse, Pietari, teurasta ja syö."
        10:14 Mutta Pietari sanoi: "En suinkaan, Herra; sillä en minä ole ikinä syönyt mitään epäpyhää enkä saastaista."
        10:15 Ja taas ääni sanoi hänelle toistamiseen: "Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi."
        10:16 Tämä tapahtui kolme kertaa; sitten astia otettiin kohta ylös taivaaseen.
        10:17 Ja kun Pietari oli epätietoinen siitä, mitä hänen näkemänsä näky mahtoi merkitä, niin katso, ne miehet, jotka Kornelius oli lähettänyt ja jotka kyselemällä olivat löytäneet Simonin talon, seisoivat portilla
        10:18 ja tiedustelivat kuuluvalla äänellä, majailiko siellä Simon, jota myös Pietariksi kutsuttiin.
        10:19 Kun Pietari yhä mietti tuota näkyä, sanoi Henki hänelle: "Katso, kaksi miestä etsii sinua;
        10:20 niin nouse nyt, astu alas ja mene arvelematta heidän kanssaan, sillä minä olen heidät lähettänyt."

• Henttu
        mea. kirjoitti:

Henkien erottamisen armolahja on tärkein armolahja viimeisinä aikoina, sillä nisu ja luste kasvavat samassa pellossa. Suurena vaarana on, että valitutkin eksyvät. Näin Raamattu ilmoittaa. Pelkkä rukoileminen ei yksinään auta. Ihmisten, joilla on tämä lahja pitäisi tulla voimakkaammin esille. Kiitos niille rohkeille.

• älkää eksykö
        Henttu kirjoitti:

Henkien erottamisen armolahja on tärkein armolahja viimeisinä aikoina, sillä nisu ja luste kasvavat samassa pellossa. Suurena vaarana on, että valitutkin eksyvät. Näin Raamattu ilmoittaa. Pelkkä rukoileminen ei yksinään auta. Ihmisten, joilla on tämä lahja pitäisi tulla voimakkaammin esille. Kiitos niille rohkeille.

Viimeisellä tuomiolla Jeesuksen luoksee tulee myös Jeesus-helppoheikit jotka pöyhistelevät ihmeteoillaan Jeesuksen nimessä.

Ei siis ole vielä tae oikeasta asiasta sekään että katsellaan suuhun onko tullut kultahampaita tai onko tukka kasvanut tai housut tulleet suuremmaksi.

On kysymys vain viihteestä johon joukkoon heitetään aina välillä Jeesus.
        Ihmeet ovat merkkinä uskottomille ei JO uskossa oleville.

Jaakob 5:14-15 kertoo miten toimitaan kun uskova on sairas.
        Ei siinä kerrota että pitäkää näyttävät kokoukset vaan tulkoon seurakunnan vanhimmat sairaan LUO ja rukoilkoot hänen puolestaan.
        Tässä on suuri ero.

• En minä- ne muut kirjoitti:

Sillä harvemmin näkee, niin hurskasta hääväkee...
        Katsokaa nyt edes, korottaako puhujat Jeesusta Kristusta.
        Kun niissä ohjelman tekijöissä on erilaisia tekijöitä ja niin on kuulijoissakin.

Apostolien teot:
        11:9 Niin vastasi ääni taivaasta toistamiseen ja sanoi: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi

niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,
        ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa;
        kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyynni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.
        Heidän kurkkunsa on avoin hauta, kielellänsä he pettävät, kyykäärmeen myrkkyä on heidän huultensa alla; heidän suunsa on täynnä kirousta ja katkeruutta.

10:13 Ja tuli ääni, joka sanoi hänelle: "Nouse, Pietari, teurasta ja syö."
        10:14 Mutta Pietari sanoi: "En suinkaan, Herra; sillä en minä ole ikinä syönyt mitään epäpyhää enkä saastaista."
        10:16 Tämä tapahtui kolme kertaa; sitten astia otettiin kohta ylös taivaaseen.
        10:17 Ja kun Pietari oli epätietoinen siitä, mitä hänen näkemänsä näky mahtoi merkitä, niin katso, ne miehet, jotka Kornelius oli lähettänyt ja jotka kyselemällä olivat löytäneet Simonin talon, seisoivat portilla
        10:18 ja tiedustelivat kuuluvalla äänellä, majailiko siellä Simon, jota myös Pietariksi kutsuttiin.
        10:19 Kun Pietari yhä mietti tuota näkyä, sanoi Henki hänelle: "Katso, kaksi miestä etsii sinua;
        10:20 niin nouse nyt, astu alas ja mene arvelematta heidän kanssaan, sillä minä olen heidät lähettänyt."

En bonjaa, miksi nämä Raamatunpaikat ovat tässä.

Pietarille tehtiin selväksi, että evankeliumi tuli viedä myös pakanakansojen keskelle. Miten se liittyy TV7?

• PÖYRISTYTTÄVÄÄ!

" Kun katsot seiskaa, lähetätkö muuten tv.maksuna jonkin lantin seiskalle kuukausittain, vai varkainko katsot."

Vai on se VARKAIN katsomista, jos ei maksa TV-kanavalle rahaa?!? Jokainen suomalainen maksaa YLE:lle vuosittain satoja euroja YLE-veroa vaikkei edes katsoisi telkkaria, joten se saa RIITTÄÄ! Ne ilmaiskanavat, jotka eivät ole YLE-veron piirissä, kuten TV7, hankkikoot rahansa miten haluavat, mutta älä SINÄ tule kenellekään sanomaan, että jos ei ohjelmista maksa, sitä katsoo VARKAIN! Onpa ennenkuulumatonta RÖYHKEYTTÄ, jopa SAASTAISTA VALEHTELUA sinulta! HÄPEÄ - jos vielä hävetä OSAAT! Kun kanava on laitettu tarjolle ja kaikkien katsottavaksi, niin silloin katsoja EI OLE VELVOITETTU maksamaan siitä LANTTIAKAAN! Paina tämä NYT mieleesi, onko selvä? MINÄ KYSYIN, TULIKO ASIA SELVÄKSI?!?

• Puksipuu
        jan-hus kirjoitti:

Pietarille tehtiin selväksi, että evankeliumi tuli viedä myös pakanakansojen keskelle. Miten se liittyy TV7?

Se minkä Jumala on puhdistanut on puhdasta. Tarjoaako God TV puhdasta ravintoa? www.kristitynfoorumi.fi/anekauppa.htm

• LiesAndWonders
        jan-hus kirjoitti:

Ruth Heflin: valheprofetia Benny Hinnin Nairobin ristiretkeen, Herzogin mentori.
        www.kristitynfoorumi.fi/pdf/uvj.pdf

• Remooni

Uskoon tulo ei todista vielä ,mitään vaan mikä se usko on ? Uskoohan saatanakin Jumalaa ja vapisee .Ei TV7:llä ole mitään muuta annettavaa kuin samaa hapatusta kuin koko protestanttisella uskontokunnalla eri kirkoineen ja lahkoineen on.Taitaa olla nyt lappu luukulla jossa lukee suljettu kanava poistettu .Vähintäänkin olisi ystävällistä ilmoittaa kansalle ,että kaikki päättyi kuten 60-luvulla nämä heinoslaiset ja häipyivät kuin tina tuhkaan .Tällaisia ovat nämä puolivillaiset näkyjen ja unien näkijät ,mitä TV7:ssä paukutettiin .Summarum !

• TV7.FAN-club
        huhh hu huhh kirjoitti:

TV 7:n tarjonta on erittäin monipuolista ja ajankohtaista, varsinkin David Pawsonin loistava Raamatun tuntemus ja hänen antamansa hieno opetus miellyttää minua.

Suosittelen TV 7 lämpimästi kaikille, varsinkin Raamatun uskosta kiinnostuneille.

• Malttakaa odottaa

Kertokaapas kuka ja millainen on oikea ohjelma. Helluntailaisuus lukee otsikossa ja taatusti tämän sivuston voisi nimetä - paholaisen tietolaari- sillä yhtäkään oikean uskovan näkemystä ei tule esille. On vaan kivittäjiä. Heillekin löytyy omat tuomarinsa kyllä.

• zz..czzz z

Maailmassa pärjää ilman uskontoa

• tode*
        zz..czzz z kirjoitti:

noinkohan.. Mihin tarpeeseen sinun majailusi täällä liittynee?

• @@@
        zz..czzz z kirjoitti:

Ilman uskontoa kylä muttei ilman USKOA.

• Oikein kuumaa

Mutta maailman jälkeen voi tulla hiki? Vielä on aikaa miettiä.

• Henttu

Missä on ketju, jossa Heimo Enbuska kertoi Herzogin taustatietoja. Onko se poistettu, kun en löydä mistään?

• rea.aalto
        Henttu kirjoitti:

Missä on ketju, jossa Heimo Enbuska kertoi Herzogin taustatietoja. Onko se poistettu, kun en löydä mistään?

Henttu
        12.1.2014 08:28
        0
        Sulje

Onko Heimo Enbuska jo saanut henkien eroittamisen armolahjan, kun osaa eroittaa Herzogin opetuksen raittiista opetuksesta? Olen nimittäin ollut siinä kokoussarjassa minkä Enbuska järjesti, kun hän muutti takaisin Suomeen Trollhättanista.Hän oli kutsunut omien sanojensa mukaan pääpuhujaksi siihen tilaisuuteen norjalaisen elämän sana harhaoppien julistajan Terje Bernzenin jonka tulkkina toimi Veikko Manninen!

• Henttu
        rea.aalto kirjoitti:

Henttu
        12.1.2014 08:28
        0
        Sulje

Onko Heimo Enbuska jo saanut henkien eroittamisen armolahjan, kun osaa eroittaa Herzogin opetuksen raittiista opetuksesta? Olen nimittäin ollut siinä kokoussarjassa minkä Enbuska järjesti, kun hän muutti takaisin Suomeen Trollhättanista.Hän oli kutsunut omien sanojensa mukaan pääpuhujaksi siihen tilaisuuteen norjalaisen elämän sana harhaoppien julistajan Terje Bernzenin jonka tulkkina toimi Veikko Manninen!

Sitä en tiedä onko hän saanut henkien erottamisen armolahjan, enkä ole niin väittänytkään, mutta olen hänelle hyvin kiitollinen tuosta kirjoituksesta. Olen lukenut kirjoituksen Ristin Voitosta.

• Remooni
        Henttu kirjoitti:

Ensiksi katosi tämä kohusaarnaaja Pirkko Jalovaara omaisuuksiensa kanssa ,ja nyt katosi tämä taivasteevee ,ja ei kukaan tunnu tietävän minne ?Kaikkein halpamaisinta on leikkiä ihmisten tunteilla ja sotkea vielä siihen tietämättömien ihmisten hyväuskoisuus.Sanoin noin vuosi sitten tästä TV7:n toiminnasta ,että silloin kylmän sodan vaaran vuosina toimi Oulussa nämä kaksi sisarusta Laila ja Aune Heinoset rukousohjelmillaan siinä ,että Jumala varjelisi Suomen Neuvostoliiton miehitykseltä .Ja toimitusjohtaja Martti Ojares oli saannut nähdä unen ,jossa Jumala oli kutsunut tämän eläkeläisen elopelloille tekemään rukousta Suomen puolesta ,jota uhkaa sama uhka kuin heinoslaisiakin uhkasi eli nyt se on ortodoksinen Venäjä ,joka ei miekkaa turhaa kanna ,ja ehkä se jo lähitulevaisuudessa saamme kaikki sen nähdä,että esivalta ei turhaa miekkaa kanna ,vaan se on oikein kostaksi asetettu ?

• Tv7:n linja on ollut alusta lähtien hyvin helluntailais-karismaattinen. Linja näyttää muuttuneen entistä enemmän karismaattisten harhaoppien suuntaan. Lieneekö tähän kehitykseen syynä se, ettei luterilaisia ja ortodokseja suurimpina ryhminä haluttu mukaan tekemään kanavan linjauksia? Jo alku oli hyvin helluntailainen, joten en ihmettele yhtään, jos luterilaiset eivät lähteneet mukaan kehittämään kanavaa. Ja toisaalta, oliko heillä edes paljon sananvaltaa? Eikös Martti Ojares helluntailais-karismaattisten uskonkäsitysten omaavien kanssa päätä Tv7:n linjauksista?

Joka tapauksessa Tv7:ää ei voi pitää yhteiskristillisenä kanavana. Tv7 on vain amerikkalaisen helluntailais-karismaattisen tv-toiminnan propagandistinen jatke täällä Suomessa. Tv7 vastaa sisältönsä puolesta vain murto-osaa Suomen uskovien kentästä.

• /_abyss_\

"Linja näyttää muuttuneen entistä enemmän karismaattisten harhaoppien suuntaan. Lieneekö tähän kehitykseen syynä se, ettei luterilaisia ja ortodokseja suurimpina ryhminä haluttu mukaan tekemään kanavan linjauksia?"

Kehityksen syy on täysin se, kun nämä karismaattiset lahkot 'joutuvat' rahastamaan Jumalan nimellä. Pahin ja näyttävin esimerkki näistä on Benny Hinn. Miksei kukaan puhu tästä antikristuksen hengestä? Tämä on totuus, josta Johanneskin puhui.

• valvoväsy
        /_abyss_\ kirjoitti:

"Linja näyttää muuttuneen entistä enemmän karismaattisten harhaoppien suuntaan. Lieneekö tähän kehitykseen syynä se, ettei luterilaisia ja ortodokseja suurimpina ryhminä haluttu mukaan tekemään kanavan linjauksia?"

Kehityksen syy on täysin se, kun nämä karismaattiset lahkot 'joutuvat' rahastamaan Jumalan nimellä. Pahin ja näyttävin esimerkki näistä on Benny Hinn. Miksei kukaan puhu tästä antikristuksen hengestä? Tämä on totuus, josta Johanneskin puhui.

Suomi tulessa tapahtumassa,aikamme suurin eksyttäjä.

• Olen pitkään ihmetellyt miksi TV7:n ohjelmissa on mukana tyyppejä, joiden jäljet johtaa sylttytehtaalle eli Toronton nauruhetkutukseen. Nyt ymmärrän, koska M Ojares on saanut siirretyn voitelun itseltään naurugurulta RHB:lta. Videopätkä löytyy TV7:n sivulta http://www.tv7.fi/vod/player/?program=46954

• murskattu
        Vuohenputki kirjoitti:

Olen pitkään ihmetellyt miksi TV7:n ohjelmissa on mukana tyyppejä, joiden jäljet johtaa sylttytehtaalle eli Toronton nauruhetkutukseen. Nyt ymmärrän, koska M Ojares on saanut siirretyn voitelun itseltään naurugurulta RHB:lta. Videopätkä löytyy TV7:n sivulta http://www.tv7.fi/vod/player/?program=46954

Eikö olisikin hienoa,jos ihmiset oikeasti alkaisivat ottaa selvää siitä,mihin oikeastaan uskovat ja mitä totena pitävät? Koulutus menee maassa hukkaan,kukaan ei enää ajattele itse tai osaa varoa kun ei ole varoittajia,mutta minä aion tehdä kyllä parhaani sen suhteen! Olen itsekin ollut tuon huijari-profeetan käsien alla ja kokenut tuota "voitelua" jonka voin todistaa olevan jotain aivan muuta kuin tervehenkistä Jumalan rauhaa tai kirkkautta- VIINIÄ juopoille ja mielenterveysongelmaisille ja harhaanjoutuneille ihmeiden ja kokemusten perässä juoksijoille! Jumalan kiitos olen päässyt toipumisen alkuun,mutta ehti jo mennä avioliitot ja lapsen huoltajuus pesuveden mukana. VAROKAA näitä ihmeidentekijöitä,olivatpa mistä tahansa muka valtuutensa saaneet!!! Ps. katso ketjua,jossa erikseen aiheena kys.puhuja, olin myös 2003 tuolla konferensissa ja vasta äsken löytänyt Jeesuksen ja aivan täysillä mukana,luullen että tämä on nyt hyvää ja aitoa uskoa-eli en tiennyt, mistä oli kyse ja siitä olen maksanut todella liian kovan hinnan-olen menettänyt kaiken, mikä oli minulle silloin arvokasta. Vielä kerran-älkää antako johtaa itseänne harhaan!

• Vaikea kanava?

Hentulle
      Heimo Enbuska kirjoitti Herzogista viime vuoden marraskuun viimeisellä viikolla ilmestyneessä Ristin Voitto -lehdessä. Jos saat sen käsiisi, niin siinä ensi käden raportti.

Olet varmaan huomannut, että täällä on useissa ketrjuissa keskusteltu David Hertzogista ja hänen taustastaan. Ketjuissa saatetaan siteerata jonkun lausuntoja hieman sen mukaan, mikä tuntuu itsestä oikealta tai hyvältä. Meidän kaikkien taustoista saattaa liikkua puheita, jotka ovat hyvin subjektiivisia. Varmaan tuo Ristin Voiton artikkeli olisi paras tapa tutustua Enbuskan jakamaan tietoon.

Nettihaulla on aina mahdollisuus lukea taustamateriaalia. David Herzog on sen verran "uusi nimi", etten löytänyt hänen taustoistaan edes englannin kielellä kattavaa kirjoitusta. Paljon näkyy olevan pohdintaa siitä, mistä David Hertzogin voima on peräisin eivätkä kirjoitukset mairittele miestä.Hertzogissa vaikuttavan voiman taustoja ovat kriittisesti arvostelleet mm. Petri Paavola ja Petri Kuusela omilla sivustoillaan. Blogeja kirjoittavat uskovat ovat laajalti ilmaisseet karttavansa Hertzogin opetusta - he ovat huolissaan siitä, miksi niin monet voivat mennä harhaan Hertzogin ihmeiden perässä. En ole kuitenkaan lukenut yhtään kirjoitusta, jossa David Herzogin tausta olisi selvitetty.

Tämä ketju keskittyy TV7:aan. Ehkä olisi ollut parempi, että olisit esittänyt kysymyksen sellaisessa ketjussa, jossa puhutaan Herzogista - ettei vain käy niin, että tämäkin ketju alkaa pyöriä tämän tuoreen "kuuman perunan" ympärillä. TV7:ssa on kylläkin ollut ohjelmia Herzogista - katsoin itsekin TV7:sta ohjelman, jossa Herzogin toimintaa Ojareksen ja pastori Jantusen suulla puolustettiin ja kehuttiin. Jotenkin olen saanut sellaisen käsityksen, että TV7 olisi ollut mukana kyseisen julistajan tuomisesta Suomeen, mutta en ole saanut mistään vahvistusta.

Mitä tulee TV7:aan, niin sen katseleminen on hyvin vaikeaa. Jos vain avaat summan mutikassa kanavan, niin hyvin usein ohjelman sisältö on sellaista, joka tuottaa minulle ahdistusta ja joudun kanavan sulkemaan. Nimimerkki "Armolahja" kirjoitti erittäin hyvin ja olen hänen kanssaan samoilla linjoilla. Täytyy olla taivaltanut jonkin matkaa taivastiellä ja tuntea kristillisen elämän kirjavaa työmiesten joukkoa, jotta osaa valita raamatullisia ja raitishenkisiä ohjelmia. Sellaisiakin, Jumalalle kiitos, kanavalta löytyy.

• £:((

Tv7 ei voi katsoa ellei ole hurahtanut, normaali ihmiselle ei mitään annettavaa.

• tode*
        £:(( kirjoitti:

Tv7 ei voi katsoa ellei ole hurahtanut, normaali ihmiselle ei mitään annettavaa.

niinpä! Sinä ylen iloinen punta, et olekaan normaali Jeesus-uskon näkökulmasta katsoen. Normaali uskova tarvitsee elääkseen Sanaa, niinkuin sinä ruokaa. Tosin kyllä jeesususkoinenkin tarvitsee sapuskaa silloin tällöin. ;)

• Iso Q

Jotakin Herzogin oma sivukin kertoo.
        www.thegloryzone.org
        Kalenterissa bookattu TBNlle Sid Rothin kanssa. Ehkäpä läpimurto USAssa tulossa.

• Jeesus= Herra
        Iso Q kirjoitti:

Jotakin Herzogin oma sivukin kertoo.
        www.thegloryzone.org
        Kalenterissa bookattu TBNlle Sid Rothin kanssa. Ehkäpä läpimurto USAssa tulossa.

Kuinka on oman sielusi laita. Missä vietät ikuisuutesi?

• Iso Q
        Jeesus= Herra kirjoitti:

Kuinka on oman sielusi laita. Missä vietät ikuisuutesi?

Mikä on valheenopettajien ja väärien profeettojen kohtalo? 2. Piet. 2: 1-3

• v b.

Tässä vakaa käsitykseni Ojareksen puulaakin edesottamuksista koko tv7:n toiminnan aikana. Alla käymääni kirjeenvaihtoa.
      8.12.13 MINÄ:
      Olette siis tuoneet tai tuottaneet Suomeen kyseisen villitsijän ja eksyttäjän, nimeltä Herzog. Ette kaiken perusteella ole ilmeisesti mitään oppineet vuosien myötä, kun teitä on varoitettu eksytyksistä ja harhaopeista ohjelmistossanne. Näihinhän tämä Herzog myös kuuluu. Hänen kohdallaan ei edes tarvitsi paljonkaan Jumalan antamaa silmävoidettä ja korvavoidetta nähdäkseen ja kuullakseen, mistä todella on kysymys. Eksytyksen kavalat tuulet kun ovat usein miten enemmän savuverhon takana, kuin tässä aivan ilmeisessä tapauksessa, Herzog. Kirjoitin teidän toiminnastanne ja tv-7 kanavan silloisesta, harhaopetusta täynnä olevasta ohjelmatarjonnastanne, mm. Kirkko- ja kaupunki -lehteen jo vuonna 2004. Silloin laitoitte onnettoman päätoimittajan selittelemään toimintaanne. Teillä ei ole kaiken perusteelle minkäänlaista käsitystä terveestä ja raittiista opista, sekä uskosta. Tv7 -kanavalla on tervettäkin ohjelmaa, enemmän kuin ennen, se on totta.
      Kuitenkin, siellä on yhtälailla eksyttävää ja harhaanjohtajaa ohjelmaa ja opetusta.
      Ihmettelen, monien muiden tavoin, kuinka näin voi olla. Jeesus varoitti, että vähäinenkin hapatus hapattaa koko taikinan. Ettekö tätä ole ymmärtäneet? Ei yksikään terveellä hengellisellä pohjalla oleva kristitty tee kompromisseja tällaisen asian kanssa. Jos kyseessä on hengellinen tv-kanava, tai joku muu hengellinen toimintamuoto, on sen pohjan oltava täysin vedenpitävä. Kuinka yksikään terve uskova voisi edes kuvitella aloittavansa jotakin Jumalan nimessä, ja ottaa mukaan edes pienessä määrin Jumalan sanalle vierasta ja valheellista. Näin te olette kuitenkin surutta tehneet jo vuosien ajan. Tv-7 on eksyttänyt monia ja monia vuosien aikana. Näitä vahinkoja olemme monet saaneet olla Jumalan avulla korjaamassa. Kuinka paljon onkaan sellaisia, jotka ovat joutuneet hengelliseen hämmennykseen toimintanne johdosta. Kuten jo vuonna 2004 K&K -lehteen kirjoitin, en antaisi uskossaan heiveröisen tai uskosta osattoman yksin valita ja katsella tv-7 ohjelmia. Ei ilman, että hänellä olisi valvova ja valveutunut kristitty mukanaan. Tämä pätee edelleen. Varoitin teitä tiestänne viimeksi siis pari vuotta sitten. Tuolloin annoin muutamia esimerkkejä ohjelmistostanne, jotka ovat hengellisesti vahingollisia. Nimenomaan teidänhän nämä asiat olisi jo lähtökohtaisesti pitänyt käsittää ja tietää. Ei ole katsojan tai kuulijan velvollisuus ohjata ja opettaa.
      Nähtävänä on ollut, että ette edelleenkään ole kurssianne oikaisseet. Se on järkyttävä asia, ja olette siitä suoraan Jumalalle vastuussa. Näinhän sanoin jo aikaisemminkin.
      Tämä ei tule kohdallanne hengellisessä mielessä hyvin päättymään.
      Ottakaa nyt viimein onkeenne, ennen kuin se on myöhäistä.
      29.11.11 MINÄ:
      Kiitos vastauksesta. On tietysti hyvä asia, että olette siivonneet kanavalta (vai oletteko) Benny Hinnin, Nokiamission, Rodney Howard Brownen jne. Nämä ovat tietysti vain esimerkkejä ja yksittäisiä tapauksia. Ilmiön nimi näiden takana on tämä Iisebelin henki, joka vaikutti myös torontolaisuuden. Tämä henki ja ilmiö voidaan kuvailla myös sanoilla valta- ja menestysteologia.
      Tällä hetkelläkin kanavalla on tämän ilmiön takana olevia ohjelmia. Esimerkkeinä voin mainita Patricia Kingin, Sid Rothin, Polvijärven pastorin, Hillsong tv:n. Yksikin valheen pohjalle rakennettu riittää tuhoamaan ja kylvämään lustetta oikean siemen sekaan. Teidän olisi pitänyt nämä nähdä alusta saakka ja kyetä arvioimaan mikä on totta ja mikä valhetta. Vuosien myötä tiedän monien järkyttyneen, kun ovat tulleet tuntemaan totuuden näistä asioista. Kuinka moni sielu on eksynyt tämän johdosta.
      Subject: Re: Iisebelinhenki
      OJARES:
      Hei
      > Kiitos viestistäsi. Voisitko kertoa nämä hapatteet, jotka sanoit olevan kanavamme ohjelmissa. Olisi hyvä kuulla ihan yksityiskohtaisesti.
      > Siunattua adventtiaikaa.
      > mirja Ojares
      27.11.2011 MINÄ:
      Vuosia sitten ihmettelin julkisestikin tv7:n ohjelmatarjontaa: "Kaikki kukat saavat kukkia." Silloin syyksi ilmoititte, ettei ohjelmisto ollut vielä muotoutunut ja selkiytynyt. Sitä ihmettelin silloin ja ihmettelen vielä nytkin, monien muiden lailla. Uskovaisena ei voisi kuviellakaan, että tarjoaisin toiselle tervettä evankeliumia yhtenä hetkenä ja väärennettyä evankeliumia toisena hetkenä. Niinhän tv7 kuitenkin on tehnyt kaikki nämä vuodet. Ohjelmatarjontanne on tosin "siistiytynyt" vuosien myötä. Silti joukossa on edelleen "hapatetta, joka hapattaa koko taikinan". Vanhimmistolla on seurakunnassa suuri vastuu, suoraan Herralle. Ohjelmantuottajina ja -tekijöinä olette samanlaisessa asemassa ja vastuussa. Jokaiselle kristitylle on annettu mahdollisuus "harjaantua" sanassa niin, että voi erottaa oikean väärästä. Tällainen henkienerottamisen armolahja on jokaisen ulottuvilla. Sanoin jo tuolloin, vuosia sitten, etten antaisi uskosta osattoman tai uskossaan horjuvan yksin katsoa kanavaanne. Näin on yhä tänäkin päivänä.

• VierestäIhmetellyt

Ja Herra vain ylläpitää

Ja Herra vain ylläpitää Tv7 kanavansa. Ojarekseilla ei vakituista taloudellista tukijaa. On vain valtava määrä yksityisiä, jotka kannattavat tätä työtä ja joka voivat lopettaa halutessaan kannatuksensa.

Ei ole strategiaa, ei budjettia. Yksi keino on Ojareksiilla, rukous. Kun rukous loppuu, kannatus loppuu. 10000 euroa on päivittäin tultava. 10 vuotta on Herra vastannut rukoukseen!

• Surullista
        VierestäIhmetellyt kirjoitti:

Ja Herra vain ylläpitää

Ja Herra vain ylläpitää Tv7 kanavansa. Ojarekseilla ei vakituista taloudellista tukijaa. On vain valtava määrä yksityisiä, jotka kannattavat tätä työtä ja joka voivat lopettaa halutessaan kannatuksensa.

Ei ole strategiaa, ei budjettia. Yksi keino on Ojareksiilla, rukous. Kun rukous loppuu, kannatus loppuu. 10000 euroa on päivittäin tultava. 10 vuotta on Herra vastannut rukoukseen!

En yhtään epäile, etteivätkö Ojarekset olisi vilpittömiä Jeesuksen seuraajia ja etteikö rukous olisi TV7:n ylläpitävä voima, mutta niin vilpittömyys kuin rukouskaan eivät aina suojele virheiltä uskon tiellä. Tehdyt virheet tulisi myöntää.

Neuvonantajien runsaus tuo menestyksen, mutta ei ole oikein, että ohjelmissa haetaan puolusteluja omalle näkemykselle samalla tavalla ajattelevien ohjelmavieraiden myötävaikutuksella, jotka jo alustuksesta lähtien luonnehditaan luotettaviksi kristityiksi (Isännän pöydässä/ jaksot 151 ja 152). Kyse on manipuloinnista, katsojien ajatusmaailmaan vaikuttamisesta epäsuorasti.

On hyväksi olla Jumalan neuvottelussa ja kuunnella, mitä Herralla on sanottavana toisinajattelevien kautta. Tulee kysyä, voisiko tuosta puhemäärästä jokin todella olla Jumalan suoraa puhetta ja jopa toimintaohje? Kannattaa olla tarkkana, ettei elä oman korvasyyhynsä mukaan.

• 13+19

Kehoitan muitakin ottamaan suoraan yhteyttä Ojareksen puulaakiin. Hänen tiensä on tuhon tie. Sen tulemme näkemään, jos elää saamme.

• DoctorT

Kuten Ristin Voiton päätoimittaja Leevi Launonen syksyllä lehdessään totesi; PUUTTUU TV 7:stä TEOLOGINEN KOMPETENSSI.

Siis teologinen asiantuntijuus ja kyky erottaa huono hyvästä. Kuulin hiljattain Lahdesta. Eräs luterilainen ryhmä oli Ojaresille paheksunt kanavan hulvatonta sisältöä.

Tähän Ojares oli vastannut kylmästi: arvostelu on kateutta, uskonnollista kuivuutta ja lopuksi, minua ei saa arvostella!! Kertoo sanojastaan hyvin paljon.

En seuraa koko kanavaa muutoin kuin käymällä arkistossa tsekkaamassa, olisiko jotain asiallista. Hyvin harvoin, erittäin harvoin löytyy yhtään mitään!!!

Luin eilen Askel-lehteä ja siitä Treen "roskasakista", pariskunnasta, joka kerää tupakantumppeja ym. Heille Ojaresilta oli tullut "profetia"!!! Jäi haavi auki!!

• tode*

on hankalaa, että TV7 lähettää myös ns. tervettä ohjelmaa. Sellaistakin löytyy. Näin sanon, vaikken henkilökohtaisesti juurikaan katsele ko. kanavaa!
        Hankaluutta ja vaikeutta mielestäni tuo se, että hyvin monen ihmisen, jopa uskovankin, on vaikea erottaa epäterve ja terve. Käy siis niin, että kaikki se hyvä, mitä monet srk tuottavat kanavalle, luiskahtaa likaveden mukana pitkin maita ja mantuja.
        On siis RV-lehden taholta erittäin tervetullutta ruotia hieman TV7:aa. Toivotaan, että viime aikoina helluntailiikkeessä alkanut kaipuu tehdä pesäeroa Ojareksen ohjelmapoliittiisiin ratkaisuihin alkaisi tuottaa hedelmää.
        Oma, taloudellisesti toimiva TV-kanava olisi hyvä asia. UskoTV meillä jo on, mutta taitaa senkin toiminta rahan puutteessa ontua. Mikä neuvoksi?

Lisää ASIALLISTA keskustelua eri medioissa, hellarit, niin saamme äänemme kuuluviin aivan eri tavalla niiden korviin, joilla on päätösvaltaa ja kutsumusta tässä erittäin ajankohtaisessa ja tärkeässä asiassa !

• tuomio höpinästä

doctort valhelääkettä eksyville

• toden korva syyhyy
        tode* kirjoitti:

on hankalaa, että TV7 lähettää myös ns. tervettä ohjelmaa. Sellaistakin löytyy. Näin sanon, vaikken henkilökohtaisesti juurikaan katsele ko. kanavaa!
        Hankaluutta ja vaikeutta mielestäni tuo se, että hyvin monen ihmisen, jopa uskovankin, on vaikea erottaa epäterve ja terve. Käy siis niin, että kaikki se hyvä, mitä monet srk tuottavat kanavalle, luiskahtaa likaveden mukana pitkin maita ja mantuja.
        On siis RV-lehden taholta erittäin tervetullutta ruotia hieman TV7:aa. Toivotaan, että viime aikoina helluntailiikkeessä alkanut kaipuu tehdä pesäeroa Ojareksen ohjelmapoliittiisiin ratkaisuihin alkaisi tuottaa hedelmää.
        Oma, taloudellisesti toimiva TV-kanava olisi hyvä asia. UskoTV meillä jo on, mutta taitaa senkin toiminta rahan puutteessa ontua. Mikä neuvoksi?

Lisää ASIALLISTA keskustelua eri medioissa, hellarit, niin saamme äänemme kuuluviin aivan eri tavalla niiden korviin, joilla on päätösvaltaa ja kutsumusta tässä erittäin ajankohtaisessa ja tärkeässä asiassa !

Ojares ei ala teidän korvasyyhyyn ohjelmia valitsemaan, hän kysyy Jumalalta mitä kansa tarvitsee ja sen mukaan toimitaan.

• häämöttää
        toden korva syyhyy kirjoitti:

Ojares ei ala teidän korvasyyhyyn ohjelmia valitsemaan, hän kysyy Jumalalta mitä kansa tarvitsee ja sen mukaan toimitaan.

Niin ja Jumala sallii eksytyksen

• eiortikoni
        toden korva syyhyy kirjoitti:

Se nyt vaan on nähty ja kuultu, että Ojares ei kysele keltään mitään.
        On varsinainen diktaattori ja se näkyy harhaoppisina ohjelmina.
        Herzogissa vaikuttava henki on se, jota hän seuraa ja uskoo.
        Opillisesti raittiit ohjelmat ovat TV7:lla vähemmistössä.
        Ihmisen on helppo eksyä, jos ei tunne kirjoituksia, eikä Pyhä Henki saa olla ohjaamassa.
        Voi niitä, jotka antavat Herramme lampaille myrkyllistä ravintoa. Siitä sairastuu ja lopulta kuolee.
        Harhaoppien levittäjät ovat vaarallisia. Monetkaan heistä eivät ymmärrä itse mitä ovat tekemässä, koska heidätkin on itse eksytetty luulemaan, että tekevät oikein.
        Kiitän Jumalaa kaikista, jotka henkien erottamisen armolahjalla varustettuna varoittavat Herran omia joutumasta pois siltä tieltä joka vie elämään.
        Rukoillaan, että Herra puhdistaisi TV7:n kaikesta sellaisesta, joka ei ole Hänelle mieleen, jotta Suomen kansa tulisi siunatuksi TV7:n kautta.

• dgffdfdrfdfd
        eiortikoni kirjoitti:

Se nyt vaan on nähty ja kuultu, että Ojares ei kysele keltään mitään.
        On varsinainen diktaattori ja se näkyy harhaoppisina ohjelmina.
        Herzogissa vaikuttava henki on se, jota hän seuraa ja uskoo.
        Opillisesti raittiit ohjelmat ovat TV7:lla vähemmistössä.
        Ihmisen on helppo eksyä, jos ei tunne kirjoituksia, eikä Pyhä Henki saa olla ohjaamassa.
        Voi niitä, jotka antavat Herramme lampaille myrkyllistä ravintoa. Siitä sairastuu ja lopulta kuolee.
        Harhaoppien levittäjät ovat vaarallisia. Monetkaan heistä eivät ymmärrä itse mitä ovat tekemässä, koska heidätkin on itse eksytetty luulemaan, että tekevät oikein.
        Kiitän Jumalaa kaikista, jotka henkien erottamisen armolahjalla varustettuna varoittavat Herran omia joutumasta pois siltä tieltä joka vie elämään.
        Rukoillaan, että Herra puhdistaisi TV7:n kaikesta sellaisesta, joka ei ole Hänelle mieleen, jotta Suomen kansa tulisi siunatuksi TV7:n kautta.

Tiit.3:10 Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
        3:11 sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

Ei niihin harhaoppisiin kannata tuhlata ruutia. Parempi on rukoilla Suomen kansan puolesta.

• 1234567...

Seuraan yleensä kaikkien uskonsuuntien näkemyksiä, kuinka Raamatun sanaa opettavat, niin televisiosta, kuin lehdistöstäkin.

• höpinää...

Ja vielä kaupllista, kun uskonto on ihmisen aivoista kehittynyt palvonta muoto ja hyvin on mennyt perille, mutta onneksi vain pieni joukko ihmisiä uskoo jumaluus harhaisuuteen.

• Voi teitä

Jos ei kelpaa niin älkää katsoko. Minä siunaan tv.7 johtoa, hallitusta ja jokaista työntekijää. Jumalan asettama kanava, joka vetää syntisiä Jumalan valtakuntaan. Näemme taivaassa kerran, että mikä määrä Virosta, Ruotsista ja Suomesta on kääntynyt Jeesuksen puoleen kanavan kautta, Israelista nyt puhumattakaan.

Itsensä hurskaaksi tuntevat ja Jumalan tahtoa mitätöivät voivat pyöriäkin omassa, hyvässä seorassan.

Matteuksen evankeliumi:
      23:13 Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.
      23:14 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun syötte leskien talot, jopa näön vuoksi pitkiä rukouksia pitäen! Sentähden saatte sitä kovemman tuomion.
      23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
      23:16 Voi teitä, te sokeat taluttajat, jotka sanotte: 'Jos joku vannoo temppelin kautta, niin se ei ole mitään; mutta jos joku vannoo temppelin kullan kautta, niin hän on valaansa sidottu'!
      23:23 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te annatte kymmenykset mintuista ja tilleistä ja kuminoista, mutta jätätte sikseen sen, mikä laissa on tärkeintä: oikeuden ja laupeuden ja uskollisuuden! Näitä tulisi noudattaa, eikä noitakaan sikseen jättää.
      23:25 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!
      23:27 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!
      23:29 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te rakennatte profeettain hautoja ja kaunistatte vanhurskasten hautakammioita,

• ja hyiii

Saaatanan palvontaa koko kanava hyiii

• EI hapatukselle
        ja hyiii kirjoitti:

Saaatanan palvontaa koko kanava hyiii

Money talks-Raha puhuu, niin tälläkin kanavalla(TV7) ja ohjelmatarjonnastaankin sen huomaa. Meillä ei ko. kanava näy(onneksi), mutta netin kautta on voinut seurata joitain ohjelmia. Siellä on ihan puhdastakin julistusta MUTTA sitä saastaa on seassa(ja aika paljonkin), siksi kanavaa ei voi suositella uskosta osattomille tai vastakääntyneille(kuten tuolla aiemmin on jo todettu. Joku mainitsi, että ko. kanavaa katsotaan varkain. Jos näin, niin laittakoot sen maksukortin taakse, niin loppuu se "varkain katselu". Miksi yleensä pitää tuottaa ohjelmaa 24h/vrk? 12h riittäisi vallan mainiosti, niitä ohjelmia voi katsoaaamun, päivän ja illan aikana tai ohjelma -arkistosta. Se olisi jo suuri säästö(rahastahan se yleensä on kiinni).

• Rukousta ainakin...

Seiskassa kasvaa vilja ja luste samassa pellossa. Siellä on myös rakentavaa ja raitista opetusta. Tiedän että monien uskonelämä on paljolti tuon kanavan varassa. Kannattaa ohjata tuki juuri niille jotka julistavat raittiisti. Rahasta sitä toimitetaan, kuten muutakin bisnestä.

• #:::((((

Ohjelma taikauskosta,

• Synnitön

Jumalan sanan leviäminen tarvitsee varoja. Jos olet uskossa, niin rahakukkarosikin on tullut uskoon ja toimit Raamatun oppien mukaan. Annat vähästäkin, sillä paha ei anna paljostaankaan.

• DoctorT

Uskomatonta, miten uskovat voivat olla soikeita!

Tulee kuka tahansa ja julistaa mitä tahansa, jos järjestävänä taustana on joku kristillinen taho, NIIN OTTAVAT VASTAAN IHAN KAIKEN!

Surullista! Eikä näille kelpaa mikään totuudensana harhasta tai epäaidosta. Kaikki maistuu!

Tosin näin pitää ollakin ennen Jeesuksen paluuta! Autuaat ne, jotka ovat pitäneet vaarin itsestään ja syömisestään!

• höpölöpö

höhöpö

• vartija 777

Luomu Jeesus Jesaja 53
        Golgatan mies luomuna ylösnousemus aamuna, kirkkautensa meille näytti. Isän rakkauden tahdon täytti.
        Vaan verinen mies; hakattu, ruoskittu. Miksi Hänet unhoitetaan, tahdotaan katseilta piilottaa?
        Toista tietä viitoitetaan ; "kirkkautta voimaa, armoa roimaa jossa kukaan ei soimaa."
        Ihmeitä näitä joilla sekoitetaan päitä ja julistetaan valhetta valheen päälle. Johdetaan kuulijat liukkaalle jäälle, josta poistuminen on vaikeaa. Omat virheensä tunnustaa.
        Ihmisten huomiota haetaan, armon vastuuta paetaan.
        Rahat kun taskuun kahahtaa, samalla tiellä jatketaan.
        Kun valta ja huomio sokaisevat, monet valheen tuon itsekin uskovat.
        Varoitti Jeesus vaaroista näistä, että valitutkin eksyttää; antikristuksen henki.On moni jo sen valheen renki.
        Ei ihmeillä monilla, suurella "hovilla" voi Taivasta voittaa, kun tuomion päivä koittaa.
        Vain veriseen viittaan Golgatan miehen, Herran Jeesuksen Kristuksen. Siihen puetut sekä haavoissaan armahdetut, kuulevat kutsun; sisälle käykää, teitä odottaa Juhlapöytä!
        Jeesus luomuna; häväistynä, pilkattuna, syljettynä, ruoskittuna. Raa`asti ristiin naulittuna.
        Ei enää ihmisen muotoinen, ollut olemuksensa ulkoinen.
        Kaikki katseensa pois käänsivät, kun sen näyn aikanaan näkivät.
        Sitä on Jeesus luomuna!
        Meidän tähtemme kuolemaan annettuna!

• Iso Q

TV7 ongelmat: 1) kytkös God TVn kanssa, 2) kanavajohtajan teologisen kompetenssin puute, 3) "oikean suunnan" arvioiminen perustuu kokemuksiin, ei Jumalan Sanaan.

• Armolahja

Ainakin minun silmät ovat avautuneet. Kiitos Jumalalle! Olen tukenut TV7 jo monta vuotta, maksanut sinne kymmennykseni pienestä palkastani. Nyt se on loppu. Minulla on oikeus vaatia parempia ohjelmia. Olen tehnyt päätökseni pitkällisen harkinnan tuloksena.

• Lääkäri

Kanava näyttää eri kristillisten suuntausten tekemiä ohjelmia, myös hellareiden.
      Kustantakaa lisää sitä teidän ainoaa, oikeaa ohjelman tuotantoanne. Tiesittekö muuten, että kanavalla on myös johtokunta johdossa, eikä siellä kaikki hellareita ole, eikä tarvitsekaan olla. Kunhan Kristusta korotetaan ja Raamattu oppaana.
      Herra tekee oman osuutensa sielläkin. Uskokaa Isään ja uskokaa minuun, sanoi Jeesuskin.

Niin ja kyllä uskovat voivat olla soikeitakin. Ei ole synti.
      >>Uskomatonta, miten uskovat voivat olla soikeita!

• DoctorT

Johtokunnan merkitys on marginaalinen ja vain pakollinen, koska omistus on Ojaresien!!

Teologisen kompetenssin puute on aivan huutava ja jos sitä ei ole johtokunnassa ja kun sitä ei ole omistajissa, niin lopputulos on tämä. Kone, jolla yritetään samanaikaisesti kylvää vehnää ja lustetta!

• Puksipuu

• Puksipuu kirjoitti:

Ojares kertoo itse: http://www.youtube.com/watch?v=eWw0Vh-iE0w Helsinki 07.12.2013

"Se onko joku ihminen käynyt katsomassa vainajaa vai ei, se ei minua kiinnosta. Minua kiinnostaa vain, mitä mieltä Jumala on.."

JUMALAA EHKÄ kiinnostaa, onko joku käynyt vainajahenkien kanssa neuvottelemassa vai ei!!!

Voi tätä pimeyttä! Tätä pimeyttä!

• Iso Q
        jan-hus kirjoitti:

"Se onko joku ihminen käynyt katsomassa vainajaa vai ei, se ei minua kiinnosta. Minua kiinnostaa vain, mitä mieltä Jumala on.."

JUMALAA EHKÄ kiinnostaa, onko joku käynyt vainajahenkien kanssa neuvottelemassa vai ei!!!

Voi tätä pimeyttä! Tätä pimeyttä!

Tsunami vahvistaa, että suunta on oikea!?

• korulause35
        Iso Q kirjoitti:

Tsunami vahvistaa, että suunta on oikea!?

Se tsunami oli kyllä yksi maailman epämääräisimmistä selityksistä. Eihän se kerro vielä mitään. Kaikille ihmisille uskontokunnasta riippumatta tulee vaikka millaisia fiilareita joka päivä. Alkoholin vaikutuksen alaisena olevat ihmiset voivat kokea syviä valaistuksen tuntemuksia, kevään ensimmäiset lämpimät päivät voivat aikaansaada uskomattomia tunnelmia; musiikki voi niitä laukaista,tuntemattoman ihmisen hymy odottamattomassa tilanteessa, deja vu ...

• Variksenmarja

Johan olisi kahdeksas ihme, jos kanavan tuotanto olisi täysin puhdasta.

Ei tarvitse kuin lukea Matteus 24 ja huomioida, miten monessa eri kohtaa Jeesus varoittaa meitä vääristä profeetoista ja messiaista. "...niin että he johtavat, jos mahdollista, valitutkin harhaan."

Se on tätä päivää, että harhautetaan. Niin pitää ollakin Sanan mukaan. Jumala itse on lähettänyt väkevän eksytyksen ja toiset kulkevat laput silmillä, etteivät sitä havaitse ja tulpat korvissa, etteivät sitä kuule.

• Tänään

Mikä se sitten olisi kenenkin mielestä "täysin puhdasta"? Kyllä joku aina paholaisen näkisi, mutta Jeesus käskee usein, että - katsokaa minuun. Siis katsomme Kristukseen, näemme Kristuksen, jota korotamme. Katsomme alas, näemme pimeydenruhtinaan ja mitä enemmän ja useimmin näemme sen, samalla korotamme sitä, emme Jeesusta. Kenelle sielumme kuuluu, sitä me palvomme ja siitä me puhumme.
      Sydämen kyllyydestä suu puhuu.

• Variksenmarja

Niin, onko kukaan ymmärtänyt Sanaa täysin oikein. Kaikkihan me erehdymme. Mutta kunhan lähtökohta olisi oikea eikä haettaisi väärää siunausta

• vakava varoitus

Ehkä meille suomalaisille kristityille on ikävintä eksytyksen muotoa tuo viime aikoina esitetty judaismin harha. Sitä TV7 meille antaa.

• Iso Q

Isännän pöydästä tänäänkin kuultuna! Pitäisi ajatella juutalaisilla aivoilla ja palata juurille! Väite ei sinänsä ole väärä, mutta sillä myös pyritään oikeuttamaan juutalaistajien oppi.

• woewoe

Tuon takia lakkasin katsomasta kanavaa. Jos haluan Israel- uutisia, niin tiedän niille parempiakin lähteitä kuin TV7. Tuntuu että niitä pakkosyötetään suurin osa iltaa.

Ohjelmavalintoja on tietenkin helppo kritisoida. Mutta ohjelmien valinta ei ole helppoa, kun niitä kaikkia on mahdoton koekatsoa. Sen vuoksi niissä onkin tuo disclaimer: ohjelmassa esitetyt näkemykset eivät ole välttämättä TV7:n näkemyksiä. On myös hyvä muistaa, että TV7 on media, joka välittää ohjelmia. Se ei ole seurakunta, jolla olisi oma oppi. Katsoja valitsee mitä pitää hyvänä ja mitä ei.

• TV7 keskustelu

TV7 keskustelu ei avaudu!
      Avautuuko Teille muille?

• RaitisUsko

Sid Roth' ohjelma on parasta mitä tiedän tulevan Tv7:stä. Uskoa nostavaa, Jumalan suuruutta ja voimaa korottava. Jumala on Luoja, mutta me emme ole häntä luojana pitäneet. Hän voi esim. katkenneen raajan korvata uudella.

• Puksipuu

Jos joku tahtoo raitistua, etsiköön: Spiritual Shipwreck of the Word-Faith Movement (Justin Peters) youtube. Sid Roth n. 10-20 min. paikkeilla. TBN-todellisuutta!

• RaitisUsko
        Puksipuu kirjoitti:

Jos joku tahtoo raitistua, etsiköön: Spiritual Shipwreck of the Word-Faith Movement (Justin Peters) youtube. Sid Roth n. 10-20 min. paikkeilla. TBN-todellisuutta!

"The Apostolic gifts are no longer in operation today as evidenced by both the Bible "

En halua "raitistua" niin paljon, mitä tämä poikanen opettaa!

• Puksipuu
        RaitisUsko kirjoitti:

"The Apostolic gifts are no longer in operation today as evidenced by both the Bible "

En halua "raitistua" niin paljon, mitä tämä poikanen opettaa!

Ehkäpä kuitenkin sen verran, ettet väitä Sid Rothin demonstroineen aitoa apostolista lahjaa puhua ymmärrettävillä kielillä.

• RaitiUsko
        Puksipuu kirjoitti:

Ehkäpä kuitenkin sen verran, ettet väitä Sid Rothin demonstroineen aitoa apostolista lahjaa puhua ymmärrettävillä kielillä.

En tiedä Sid Rothin kielillä puhumisen armolahjaa, mutta maailmassa on 6000 nykykieltä ja montako tuhatta on vaipunut unohduksiin.

Minä sen sijaan olen puhunut ymmärrettäviä ja ei ymmärrettäviä kieliä ollessani mm. Espanjassa, Virossa, Englannissa.

Tiedän tältä alueelta vähäsen.

• Viatonsivustakatsoja
        Puksipuu kirjoitti:

Se jolla on hitunenkaan Henkeä, uskaltaa sanoa, ettei Sid Rothin ho-ho-hu-hu-ha-ha-esitys nopeammin ja nopeammin ollut "sen mukaan mitä Henki heille puhuttavaksi antoi". Apt. 2:4

• Ohjelmatilan myyminen Lindemanille poltti TeeVeeSeiskaan pedon merkin.

• ps, timo

Kuuntelin tarkoituksella tv7 , hyvä ettei joka toinen sana ole jumala tai jeesus, eihän normaali ihminen jaksa kuunnella tommosta.
        Onko ohjelman tekijät höperöitä, jos katson tv 1 ei siellä jankuteta aina samaa.

• Kuka teki?

Kristityt srk:t tekevät ohjelmia, joita tuovat kanavalle. Katsokaa tekijät ekäna.

• Surullista

"Välillä tuntuu, että henkien erottamisen lahjaa ei arvosteta TV7 kanavalla, tai sitten sitä ei ole henkilöillä jotka valitsevat ohjelmat."

Saman minäkin olen huomannut. On surullista, kuinka näin tärkeää armolahjaa ei käytetä ohjelmavalinnassa, vaan päinvastoin esim. Herzogille haetaan puolusteluja (Isännän pöydässä/ jakso 151 ja 152). Surullista myös, kuinka profetaallisen armolahjan omaavat saavat osakseen vähättelyä. Ei hyvä.

• Henttu

Totta joka sana!

• vahinko!!!
        Henttu kirjoitti:

Totta joka sana!

Paha juttu myös se että"isäntä" alkaa korottaa itseään siten että sanoo:"minua ei saa arvostella".
        Viimeistään tuossa vaiheessa alkaa TV7:n alasajo.
        "Isäntä" alkaa kuvitella itsestään liikoja.
        Käärme on JO luikerrellut TV7:ään.

• hyväkanava!

Minulle TV7 kokemukset ovat positiivisia. Aiemmin katselin ensin vähän huumorilla niitä ohjelmia, aikaa kului ja sitten aloin kiinnostua ja tällähetkellä fanitan tuota kanavaa ihan täysillä. Olen myös tullut uskoon ja TV7:lla on ollut siinä Herran työssä merkittävä rooli sillä en ole käynyt missään seurakunnissa, kirkossa tai muutakaan. Löysin myös TV7 nettisivujen ohjelma-arkiston josta voi valikoida itselleen sopivia kristillisiä opetusvideoita, haastelluita ja muuta mielenkiintoista. Suosittelen jokaista uskon asioista kiinnostunutta tutustumaan TV7-nettisivuihin ja valikoimaan sieltä itselle mieluisaa katottavaa :)

Antaa toisten mollata! Hyvä kanava ja ainoa kanava joka lähettää kristillistä asiaa tänne maailman pimeyteen niinsanotusti!

t- uskoon tullut.

Halleluja Jeesus!

• Room.14

Heikkouskoista hoivatkaa, rupeamatta väittelemään mielipiteistä.
      Toinen uskoo saavansa syödä kaikkea, mutta toinen, joka on heikko, syö vihanneksia. Joka syö, älköön halveksiko sitä, joka ei syö; ja joka ei syö, älköön tuomitko sitä, joka syö, sillä Jumala on ottanut hänet hoivaansa.
      Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään. Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma.
      Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa.
      Sillä ei kukaan meistä elä itsellensä, eikä kukaan kuole itsellensä.
      Jos me elämme, niin elämme Herralle, ja jos kuolemme, niin kuolemme Herralle. Sentähden, elimmepä tai kuolimme, niin me olemme Herran omat.
      Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra.
      Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen.
      Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa."
      Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme.
      Älkäämme siis enää toisiamme tuomitko, vaan päättäkää pikemmin olla panematta veljenne eteen loukkauskiveä tai langetusta.

• >>>Välillä tuntuu, että henkien erottamisen lahjaa ei arvosteta TV7 kanavalla, tai sitten sitä ei ole henkilöillä jotka valitsevat ohjelmat.

• TalousNeuvos

Pitääkö piru näinollen huolta Tv7:sta? Ojares on täysin riippuvainen, siitä rahasta (10000 eur), jonka hän saa päivittäin. Siis Ojares rukoilee päivittäin, että Herra antaa. Rukoleeko hän pirua?

Tavallinen seurakunta tulee toimeen muutenkin, vaikka Pyhä Henki jättäisi, 90 % niiden toiminnasta jatkuu ennallaan.

Tv7 kaatuisi välittömästi. Ei ole strategiaa, ei budjettia, on vain rukous.

• En katso enää

Törkeää tuo, että TV7 levittää judaismin harhaopppia koko Suomeen. Tämä tuhoaa kristinuskoasekä myös luottamusta TV 7.

• Krist.usk.tuhoaja

Parempi on!

• en tykkää!!
        Krist.usk.tuhoaja kirjoitti:

Parempi on!

Ei mennä takaisin lain orjuuteen.
        Lukekaa Galatalaiskirjettä ja arvioikaa sen hengessä ohjelmia.

• Lahjontaako?

Joku on maksanut hyvät rahat, että judaismia saadaan opettaa TV 7.

• Pyörisi vähemmälläki

Eivät nuo rahan perässä juoksevat välitä siitä, mitä ohjelmia tulee, kunhan rahaa tulee.

• Rahasta saarnaava TeeVeeSeiska avaa ovet vaikka paholaisille helvetistä.

• Toimiva kristitty
    • sk dmf

Turhaan fariseukset tuhlaatte aikaanne turhaan, mitä seiskaan tulee. Ojares ottaa määräyksiä vain Jumalalta, Herraltaan ja meidän Herraltamme. Teette vain itsenne syyllisiksi solvaamalla Herran palvelijaa.

• Tarkennus edelliseen: Mammonajumalalta

• Pakkaspoika

Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.

• Laista irti

TV 7 olisi hyvä mahdollisuus evankelioida koko Suomi. Mutta nyt se tuhoaa senkin hyvän kylvetyn siemen, joka olisi voinut kantaa hyvää tulosta.
      On ikävää katsoa sellaista opetusta, jossa opetetaan, että uskovien elämään tulee asettaa Mooseksen laki. Lukekaa tarkasti Apt. 15 luku! Siitä jokainen ymmärtää, miten vaarallista on päästää judaistit tuhoamaan raamatullista evankeliumia.

• ei hellari

TV7:lla on paljon sekavuutta ja harhaopetusta. Tuntuu että sen opetusala on lisääntynyt. En juurikaan enää kartso ohjelmaa, sillä niin sekavaa touhua siellä on! Kannattaa sekin aika käyttää vaikka hyvien Raamttuun pitäytyvien opetuskirjojen lukemiseen, esim. MacIntoshin teokset ovat raitista opetusta täynnä.

• KeijoL

Aina mennään mettään kun ihmeet nousevat "Jumalaksi" ja päätarkoitukseksi.

S. R:n ohjelmat ovat suurin osa epäraittiita ja tämän toisen henkilön saarnoissa on erikoisia juttuja.
      Jos olette kuulleet hänen vaimonsa puheita. Niistä paljastuu heti että voima ei ole Jumalasta. Tässä muutamia kohtia miehen puheista.

* Rekka oli ajanut jenkeissä tila-auton läpi. Tila-autolle ei käynyt mitenkään. Autossa olijat olivat olleet edellisellä viikolla kuulemassa hänen opetustaan ääniaalloista.
      *Hän oli siirtynyt n. 300km. matkan puolessa tunnissa. Ajaessaan autolla kohti pariisia.Oli kiire kokoukseen---> Viittaus Raamatun kohtaan: "Jeesuskin meni seinän läpi", kun ilmestyi opetuslapsille kuolemansa jälkeen.

Kokouksissa on show- meininki. Kaveri astuu lavalta ja liikauttaa peppuansa. Joku ihminen meinaa kaatua viiden metrin päässä. Hän saattaa "laskea lorun" ja lyö lopussa ilmaa ja n. 5 metrin päässä ihminen alkaa tärisemään.

Tapasin erään naisen, joka oli ollut hänen kokouksessa. Hän oli henkisesti paremmassa kunnossa ennen kokouksessa käyntiä.

Kokouksissa on paljon puhetta kirkkaudesta, mutta kokouksissa olleet ihmiset ovat olleet tosi agressiivisia kokousten jälkeen.

On varmasti totta, kun Jumalan todellinen Kirkkaus laskeutuu koko yleisön ylle tulee ihmisille synnin tunto. Murtava Henki murtaa ihmisten kovan kuoren. Ihmisiä pelastuu ja parantuu sekä tapahtuu ihmeitä Jeesuksen Kristuksen nimessä ja nämä uskoon tulleet ihmiset alkavat käymään sitten paikassa, mikä osoittautuu heille sopivaksi hengelliseksi kodiksi.

• DoctorT

Eihän TV 7 voi muuta ollakaan kuin sekavuutta!

Ojares on saanut siunauksensa RHB:n käsien alta. Tämän kuin sain tietooni, aloin ymmärtää, miksi vuosia olen kokenut kanavan kylvökoneeksi, joka pyrkii sekävehnän että lusteen samanaikaiseen kylvöön.

Ojareseilta puuttuu täydellisesti hengelliset,terveet aistit. Jos heillä sellaiset olisi, ymmärtäisivät puhdistaa koneensa. TIedän heitä opastetun, mutta ovat kovakorvaisia,kuten kaikki harhaanmenneet.

• Isokiitos

Olen katsonut laidasta laitaan ko. kanavaa ja parhautta ovat ja on olleet: Sid Rothin Yliluonnollista (ykkönen!), D. Herzog, Isännän pöydässä (M. Ojares), Jumala puhuu (Cedercreutzit), Pirkko Jalovaaran rukousohjelmat sekä monista Israel-aiheisista ohjelmista erityisesti Valkeakarin pariskunnan ohjelmat, joissa selkeäsanaisuus, antaumuksellisuus ja äärettömän kaunis musiikki puhuvat!

No, monta jää nyt sanomatta.

En ole kaikkiruokainen. Muutoinhan olisin ruudun ääressä kaiken aikaa. :) En jaksa katsoa puuduttavia, heikon ulosannin ohjelmia, tai missä on mukana raskassoutuisia virsiä, paatosta tms. joka taas virvoittanee jotakuta toista. Näiden tarkemman tunnistamisen kuvaaminen tai nimeäminen ei kannusta ketään.

• mummikainuusta

Pieni vinkki! Otapa Raamattu käteesi ja tarkistapa sieltä näiden opetusten oikeellisuus.

• OajresOnVapaaamuurari

TV7:n meidän ajan eksytys. Pääasiassa kanavalla on torontolaista menesetysteologiaa ja vähän raitista opetusta. Linjan on suunnitellut ja toteuttanut Martti Ojares, joka johtaa tämän linjan toimintaa Suomessa.

Martti Ojares on toiminut 20 vuotta Sanoma Oyj:n johtotetävissä ja 13 vuotta siitä ylentyneenä varatoimitusjohtajaksi. Ojareksen on palkannut tunnettu vapaamuurari Aatos Erkko. Ennen tätä Sanoman uraa Martti Ojares toimi Turun Sanomissa johtajana, jota omisti ja johtu tunnettu 33. asteen vapaamuurari Keijo Ketonen.

Vapaamuurarit eivät palkkaa omistamiensa yritysten korkeimpiin johtotehtäviin muita miehiä kuin vapaamuurareita. Kenenkään ura ei nouse ilma uskollista palvelusta vapaamuurarina. Näyttäkää Aatos Erkon ajalta sellainen tj tai vtj, joka ei olisi vapaamuurari.

Martti Ojares on itse vapaamuurari, jonka hän on visusti salannut. Hän on ehtinyt ylentyä 33. asteen vapaamuurariksi, jonka saavutta noin 15 vuodessa. Martti Ojares ei olisi ylentynyt muuten vapaamuurareja vilisevän Sanoma Oyj:n varatoimitusjohtajaksi muuten.

Väärän profeetan tunnistaa hedelmistä. TV7 tuottaa niin huonoa hedelmää, että Ojareksen hengen hedelmät tunnistaa. Martti Ojares on väärä profeetta ja johtaa Suomessa eksytystä. Kaikki ne jotka ovat Ojareksen kanssa läheisissä tekemisissä ovat käytännössä samaa porukkaa. Ojares rahoittaa myös tätä toimintaa.

Ojareksen tallissa on seuraavia eksyttäjiä: David Hertzog, Rodney Howard-Brown, Todd White, Mika Jantunen, Teemu Tapio, Aulikki Hartikainen, Veijo Piipponen, Marko Selkomaa, Håkan Westergård, Tuula Ekbom, Lassi Erpiö, Päivi Heikkilä, Rodrigo ja Saara Campos.

On kummallista, että näitä arvostellut Tapani Suonto on myös TV7 kanavalla, mutta Suonto on toisella äärilaidalla oleva lahkolainen ja erilainen eksyttäjä, josta on ollut erillinen keskustelu.

• TotuuttaRakkaudessa

Tämä avaus olisi syytä...HUUTAA KATOILTA!
        Tapani Suontoa en musertaisi, vaikken kuulukaan onewayn porukkaan..hän on noussut Herran laumaa varoittamaan. Luonteeltaan varmaan sävyisyyteen pyrkivää lajia..voivoi, jos hänkin olisi pysynyt hiljaa!

• herää

Miksi eräs tuttavani tuputtaa katsomaan tuota Tv7:aa ? Minulla on oma uskoni, en tarvitse siihen mitään erityistä johdattajaa.
      Mitä erityistä ko kanavassa on ? Entä onko rahastaja-parantajia ?

• Anonyymi

Vastaan aloittajan kysymykseen.

TV7:n ohjelmatarjonta ei vaikuta asialliselta.

TV7:lla tulee ihmismieliä manipuloivaa ohjelmistoa .

TV7:n ohjelmilla luodaan valheellisia mielikuvia, että rukouspyyntöihin rukoilemalla autettaisiin oikeasti vaikeassa elämäntilanteessa olevia ihmisiä.

Paljonko TV7 tienaa rahaa lahjoituksina esimerkiksi tilanteissa, joissa yleisö katsoo rukousohjelmia, joissa esiintyy ihmisiä, jotka lukevat lähetettyjä rukouspyyntöjä, ja sitten vastaavat rukouspyyntöihin rukoilemalla ohjelmassa?

Onko julkista tietoa, mikä osuus TV7:n tuloista tulee saarna- ja rukoustapahtumia järjestäviltä seurakunnilta ja uskonlahkoilta, jotka maksavat joko yhteistyömaksuja tai luovuttavat lahjoitustuloja TV7:lle tapahtumiensa lähettämisestä TV7-kanavalla?

Onko tutkittua tietoa, minkä verran TV7:n ohjelmalähetykset lisäävät rukoustoiminnan jäseniä ja rahalahjoituksia?

Ja tutkittua tietoa, minkä verran ihmisiä pamahtaa uskoon TV7-kanavan kautta, sen ohjelmissa esiintyvien, voimakkaasti ihmisten tunteisiin vetoavien julistajien avulla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      283
      3422
    2. BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla

No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho
      Matkailu
      6
      2385
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      253
      2184
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      68
      2069
    5. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      72
      1718
    6. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      345
      1358
    7. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      25
      1137
    8. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      65
      1079
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      23
      1056
    10. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1005
    Aihe