YHDENLAISIA MIELIPITEITÄ, KUTRI HÖLINÄÄ PITÄÄ VAIN kehua.
TÄÄLLÄ EI SAA ILMAISTA; KUIN
8
296
Vastaukset
- Kritiiki sallittua
Erään viestiketjun poistaminen kielii vain jonkun herkkähipiäisyydestä. Ei kestetä oikeaa kritiikkiä. On laulajia, joiden kantti kestää, vaikka kuinka pengotaan jopa yksityisasiat esiin.
Harhakuvitelmaa on, että kaikkien pitää olla yhtä mieltä. Jos konsertin pääesiintyjää ei saa arvostella, niin ei pidä konsertoida. - sillä selvä
Kyllä artistin pitää kestää arvostelu, ellei niin pitää vain lopettaa esiintyminen.
- juuri noin
Maailmalla kuten briteissä lasketaan paljon julmempaa herjaa ja jopa kuninkaallista. Kun vertaa julkkista kuninkaallisiin, niin vaikka näyttelijä, laulaja, missi tms on itse hakeutunut julkisuuden henkilöksi tavalla tai toisella ja siten hänellä on paljon kapeampi yksityisyyden suoja kuin ns tavallisella kaupan kassalla.
- Ja siksikö
juuri noin kirjoitti:
Maailmalla kuten briteissä lasketaan paljon julmempaa herjaa ja jopa kuninkaallista. Kun vertaa julkkista kuninkaallisiin, niin vaikka näyttelijä, laulaja, missi tms on itse hakeutunut julkisuuden henkilöksi tavalla tai toisella ja siten hänellä on paljon kapeampi yksityisyyden suoja kuin ns tavallisella kaupan kassalla.
aina pitää käkättimen aueta.....
- sananvapaus
On ihan hyvä nähdä artistista muitakin näkökantoja, kuin se ylikehuttu puoli. Toki kaikki kannanotto on tervetullutta. Ken leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
- Hölinääpä hyvinkin
Kyllä se konsertti, joka nähtiin TV:ssä meni hölinän puolelle. Aika osuva nimitys.
- Päkätin
Noinko mielesi pahoitit Katri Helenan lauluista TV:ssa uutenavuotena että vielä nyt 27. päivän jälkeenkin pitää käkätin aukaista. Kyllä KH on tähti kun näin ihmisiä liikuttaa, tässä tapauksessa kai negatiiviseen suuntaa. Pääasia kuitenkn että puhutaan - ja kuunnellaan kuten arvon nimimerkkikin näyttää tekevän. :)
- HISTORIAA1
Kuka täällä jaksaa jauhaa listahiteistä vuodelta - 68 saakka, KH itse VAI ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607