Tietääkö joku karttaohjelmaa, joka piirtää kävely- tai pyöräilyreitin kartalle? Olis kiva tietää kullosenkin lenkin pituus. Käytössäni on ipad ja lumia.
Mobiiliohjelma, joka piirtää karttaan kuljetun matkan
3
1709
Vastaukset
- Kalakkuna
Kokeile Cardio Traineria ja Sports Trackeriä jonka saa ainakin lumiaan.
Ainakin tuo Sports Trackeri hoitaa homman. Näkee nopeudenkin kussakin kohdassa kartalta.
Tosin tuo kartta toimii vain sporttrackerin sivulla ei suoraan lumiassa. Eli lumiassa kun on juoksuohjelma suoritettu voi tarkastella sport tracker sivulla omaa menestystä.- Walker2014
Kiitoksia osviitoista. Asensin Lumiaan tuon sports trackerin, mutta en saanut luoduksi sille edes käyttäjätunnusta. Poistin sen. Sovelluksen arvosteluissa joku mainitsi Endomondon, jonka asensin seuraavaksi. Se saattaa olla mitä etsinkin, se selviää, kun lähden liikkeelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607224- 1243951
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263230- 212748
- 272413
- 232212
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3691953- 251940
- 471900
- 321868