Silja Serenade ja Symphony, tupakointipaikat?

Nikotiini

Eli missä kyseisillä laivoilla sijaitsevat nämä tupakointipaikat? Saako jossain ravintolassa tietyissä pöydissä tupakoida vai miten?

Tallinksiljan sivuilta löytyvä info "Paloturvallisuuden vuoksi tupakointi on sallittu vain ulkokansilla tai "Smoking Area" -tunnuksin merkityissä paikoissa.

Kaikki laivan hytit ja ruokaravintolat ovat savuttomia." ei paljoa valaise.

Kiitos jo etukäteen asiallisille vastaajille

16

3999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narinat pois

      Miksi et voisi tuprutella ulkokannella, miksi sinulle pitäisi olla eri oikeuksia muihin matkustajiin verrattuna.
      lopuksi vielä asiallinen ehdotus joka helpottaa sinua tämän ongelmasi kanssa,
      lopeta tupakointi, itse lopetin 3 vuotta takaisin, eikä ole moisia ongelmia ollut sen jälkeen muuten kuin karsealta haisevat ohikulkevat tupakoitsijat, teidät todella huomaa vastaan tullessanne, te haisette pahalle.

      valaisiko tämä asiaa tarpeeksi jotta osaat toimia jatkossa oikein

      • Nikotiini

        En kysynyt pitäisikö minun lopettaa tupakointi. Kysyin missä sijaitsevat tupakointipaikat.


      • Narinat pois
        Nikotiini kirjoitti:

        En kysynyt pitäisikö minun lopettaa tupakointi. Kysyin missä sijaitsevat tupakointipaikat.

        esimerkiksi laivan ulkokansilla voit tuprutella muita häiritsemättä,
        oliko se niin vaikea ymmärtää vinkistä!


      • Nikotiini
        Narinat pois kirjoitti:

        esimerkiksi laivan ulkokansilla voit tuprutella muita häiritsemättä,
        oliko se niin vaikea ymmärtää vinkistä!

        No en kysynyt myöskään "missä voin tuprutella muita häiritsemättä". Eikä minua muuten suoraan sanottuna kiinnosta vittuakaan häiritseekö jotain nirppanokkaa tupakointi alueella jossa se on sallittu.

        Onko se noin vaikeaa se luetun ymmärtäminen.

        Laivoilla on sisällä paikkoja joissa voi polttaa ja niiden sijainnin haluaisin tietää!


      • narinat pois
        Nikotiini kirjoitti:

        No en kysynyt myöskään "missä voin tuprutella muita häiritsemättä". Eikä minua muuten suoraan sanottuna kiinnosta vittuakaan häiritseekö jotain nirppanokkaa tupakointi alueella jossa se on sallittu.

        Onko se noin vaikeaa se luetun ymmärtäminen.

        Laivoilla on sisällä paikkoja joissa voi polttaa ja niiden sijainnin haluaisin tietää!

        ulkokansilla voit tuprutella, se tässä jo kolmannen kerran sinulle kerrottakoon


      • Anonyymi
        narinat pois kirjoitti:

        ulkokansilla voit tuprutella, se tässä jo kolmannen kerran sinulle kerrottakoon

        kys


    • Nikotiini

      No en kysynyt myöskään "missä voin tuprutella muita häiritsemättä". Eikä minua muuten suoraan sanottuna kiinnosta vittuakaan häiritseekö jotain nirppanokkaa tupakointi alueella jossa se on sallittu.

      Onko se noin vaikeaa se luetun ymmärtäminen.

      Laivoilla on sisällä paikkoja joissa voi polttaa ja niiden sijainnin haluaisin tietää!

    • tupakointi laivalla

      Paloturvallisuuden vuoksi tupakointi on sallittu vain ulkokansilla tai "Smoking Area" -tunnuksin merkityissä paikoissa.

      Kaikki laivan hytit ja ruokaravintolat ovat savuttomia.

      Kysy tarkemmat tupakointialueet laivan infosta.

      • Nikotiini

        Voi taivas näitä kehareita..

        VOISIKO JOKU TÄYSJÄRKINEN KERTOA, MISSÄ SIJAITSEVAT TUPAKOINTIPAIKAT?


      • vinkki:
        Nikotiini kirjoitti:

        Voi taivas näitä kehareita..

        VOISIKO JOKU TÄYSJÄRKINEN KERTOA, MISSÄ SIJAITSEVAT TUPAKOINTIPAIKAT?

        Kyllä sinä ne sitten laivalta löydät,
        onko ainoa syy mennä laivalle vain tupakoimaan.

        niin, moniko osaisi edes kertoa esim. seren tulevat ( sympin) sauhuttelupaikat,,
        laivathan remontoidaan täysin, tämän ymmärtänee täysjärkinen, mutta tupakoitsijoilta on häkä, terva ja nikotiiniriippuvuus vienyt ajattelukyvyn muusta kuin tupakoinnista, vain se pyörii tervassa tupakoitsijan korvien välissä.

        kyllä ne tupakka paikat sitten löytyvät kun niitä tarvitset.
        Ajattele itseäsi, ajattele muita, tässä järjestyksessä, lopeta tupakointi


    • ljwerp9o

      seranadella ainakin on siinä promenadin pääässä,kerros ylöspäin hyvät näköalat promenadille..

      • tarkoitat että oli?

        Remontoitavat tilat on purettu käytännössä teräslaipioihin asti, joten eipä siellä oikein mitään nähtävää ole. Promenadekin oli täynnä rakennustelineitä.


      • laivakappe
        tarkoitat että oli? kirjoitti:

        Remontoitavat tilat on purettu käytännössä teräslaipioihin asti, joten eipä siellä oikein mitään nähtävää ole. Promenadekin oli täynnä rakennustelineitä.

        Symphony remontoidaan vasta syksyllä joten siellä siihen asti tupakointi alue kannella 8, Atlantis Palace ravintolan ja promenaden välissä.
        Siitä tosiaan näköala promenadelle.
        En itse edes tupakoi mutta olen tuon toki huomannut.


      • Ulos sauhuille

        Helmikuussa tupakointi ainoastaan ulkosalla.


      • eipä varmaa
        laivakappe kirjoitti:

        Symphony remontoidaan vasta syksyllä joten siellä siihen asti tupakointi alue kannella 8, Atlantis Palace ravintolan ja promenaden välissä.
        Siitä tosiaan näköala promenadelle.
        En itse edes tupakoi mutta olen tuon toki huomannut.

        voidaan sekin poistaa käytöstä ennen remppaa,
        joten mikään ei ole niin varma kuin epävarma!


      • Ulkona!
        eipä varmaa kirjoitti:

        voidaan sekin poistaa käytöstä ennen remppaa,
        joten mikään ei ole niin varma kuin epävarma!

        Syksyllä tilanne Symphonynkin osalta on hyvin selkeä. Vain ulkotiloissa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe