Golf on sikaruma kiikku. En ymmärrä että joku ostaa tuollaisen 90-luvun muotoilua edustavan auton uuden hinnalla?
RUMA
kerronteillesen
3
185
Vastaukset
- susirumat
Ruma Golf sopii suomalaiselle. Auton pitäisi näyttää hieman pulleammalta, jotta sopisi täydellisesti rumaan kuskiinsa.
- Mitä näet?
Katsopa itseäsi peilistä!
- en sikaa pilkkaisi
Itse harkitsin kyllä Golfia mutta uusi A-Mersu vei voiton, enkä kadu. On se käsittämätöntä, jos autoista jotain tietäväkin ei erota heti uutta ja vanhaa mallia toisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991