Etsin sähköpostinvaihtokavereita ja muitakin kavereita ja tuttuja ensisijaisesti Joensuun alueelta, mutta myös muilta paikkakunnilta. Itse olen 30-vuotias mutta sinä voit olla ensisijaisesti iältäsi noin 20-40-vuotias, mutta muutkin iät huomioidaan. Olen joskus aika yksinäinen ja kaverit on käyneet vähiin. Jos sinäkin olet yksinäinen tai esim paikkakunnalle vasta muuttanut, niin nyt olisi mahdollisuus tutustua tällä paikkakunnalla uuteen ihmiseen. Olen naispuolinen ihminen ja etsin ensisijaisesti naispuolisia kavereita, en esim miehiä enkä parisuhdetta tällä hetkellä. Olen kissaihminen ja opiskelen. Minulla ei ole lapsia, mutta olen myös lapsirakas. Vieraat maat ja etenkin Venäjä kiinnostaa. Jos haluat tutustua minuun, niin ota yhteyttä! [email protected]
meilikaveria/ kirjekaveria ja miksei myöskin ihan livekaveria!
Sandra83
1
277
Vastaukset
- mitteepä mieltä out
Ka läksin poes Joinsuusta aekkoo sittä, en kehttoo ruveta tyhjjee kirjuttammaa kun ee se hyövytä mittää kumminkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja4113189Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1311762Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan201512Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481420- 871151
Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta341141Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa641137En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm821053Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1551010Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar209930