Mantsanmaikka

tytteli

Mun mantsan maikka on jotain 55 vee tai jotain ja mä oon tapaillu sen kaa jo mont kuukaut ain sillon tällö koulu jälkee. Sil o kyl vaimo ja lapsii mut ei jaxa kiinostaa. Sil o tosi iso kyrpä ja six mä haluun nähä sitä. Joskus me pannaa jumppa salin väline varastossa ja kerran oltii tyttöjen veskis. Mä rakastan sitä ku se nuolee nii mielellää mun pilluu. Se työntää sormiaa mun sisää ja nuolee ne sit puhtaaks. Must se o tosi kiihottavaa. Se lipoo mun klitorista ja huokailee kui hyvälle mä maistun. Mä saan aina orkut siitä. Sit se tykkää nussia mua sen jälkeen ku pillu on kuulemma orkun jälkee tosi tiukka. Se rakastaa taas sitä ku mä imen sen munaa. Mä tykkää siit kans. Laueta en anna suuhun. En tykkää spermasta. Pannessa must paras asento on se ku se panee mua takaapäin ja pitää tukasta kiinni. Tulee niin huoramaine olo. Oon vähä miettinyki et voisin ruveta huoraks nyt ysiluokan jälkeen. Siistii ku sais nussimisesta rahaa ja vielä aika paljonki. Onks jollai kokemuksii ????? Kertokaa muutki joil on ollu vipinää open kaa...

6

10081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emma

Kun menin ekalle niin reksi alko aina jutteleen mun kanssa ja se tuntu kivalta. Sitten kerran se pyysi mua sen lua tuntien jälkeen. Siellä se pyysi että saa nähdä mun pillun ja nuolla sitä. Se tuntu aika oudolta, mutta kun se vakuutti että se on ok niin näytin sille pilluni. Sitte se katseli sitä ja lopulta nuoli sitä. Sen suu ja kieli tuntu todella kivalta. Se on tehny sitä nyt monta vuotta noin kerran viikossa. Mäkin oon runkannu ja imeny sen kullia. Se antaa aina rahaa mulle.

• Jack

Puhuu tyttö (siis poika) itsekseen. Meinaan ilmiselvästi saman henkilön kirjoittamia! :D

• tytteli
        Jack kirjoitti:

Puhuu tyttö (siis poika) itsekseen. Meinaan ilmiselvästi saman henkilön kirjoittamia! :D

en todelakaan oo kirjottanu sitä toista juttua. en oo emma !!!

• tytteli
        Jack kirjoitti:

oon tyttö.

• lep

tosi hyvä ja jos on totta niin sairaan hyvä!!lisää

• juuli

no ei mul kyl tollasta vipinää oo ollu mut mun enkun open kaa on ollu jotai säätöö vuosi sitten mut se ei ollu kauheen vanha ehkä n.28-30 Mut se kyllä sai loparit...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      156
      5071
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      193
      4040
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      140
      3705
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      51
      2981
    5. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      45
      2448
    6. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      146
      1987
    7. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      44
      1737
    8. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      35
      1478
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      63
      1424
    10. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1319
    Aihe