Ihastus seukkaa mun bff:än kaa

Helppii

Oon ihan täysin pihkassa meidän luokkalaiseen jätkään ja musta tuntuu että se on muhun koska se kattoo mua aina tunneilla. Mutta ns.3kk sitte mun bff alko seukata sen pojan kaa, mutta tiien sen olevan vieläkin ihastunu muhun ja meidän luokkalaiset on alkanu jo tehä pilaaki että se poika pettäis mun bff:ää mun kaa (JOKA EI OO TOTTA) Olen vielä sitäpaitsi meidän luokan suosituin ja kaunein tyttö. Nii mitä mun pitäis tehä, ku haluun sen kundin ittelleni, ja myös kauneus vinkit on tervetulleita.;3

6

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eita-san

      Suositut tytöt on lissu huarija, paitsi natsukawa masuzu

      • Pidä vaan se turpa kii

        Juu en oo todellakaan lissu vaan ainut meidän luokkalainen joka ei ole sellainen! Just sen takii oon suosittu ainki poikien keskuudessa koska soitan vielä koulun bändissä bassoa...


    • ggghy

      Mun bff/hyvä ystävä on ihastunu mun h
      ihastuksee ja seki siihe kaai... Nii mut en aattele oon meijä luokan kaunein yms. Sillei se mun kaveriki aattelee muttei nyt mee sitä paljastaa sille pojalle. Joskua luonne kuitenkin psljastuu joten noin et saa ikinä sitä poikaa :D

    • ei viddu

      "Olen vielä sitäpaitsi meidän luokan suosituin ja kaunein tyttö" , cheerleadereiden
      johtaja ja mulla on oma haaremi

    • Anonyymi

      Bruh ei oo tärkeetä olla kaunis jos se sun luokan jätkä tykkää susta vaan sen takii et oot kaunis ja suosittu se ei oikeesti välitä varmaa sust.

    • Anonyymi

      ei kannata mennä kaverin jätkän kaa yhteen kaverit on paljon tärkeempiä ja no ehkä se jätkä ois menny jo aikoja sitten sun kaa yhteen jos oot niin kaunis ja suosittu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe