Ihastus seukkaa mun bff:än kaa

Helppii

Oon ihan täysin pihkassa meidän luokkalaiseen jätkään ja musta tuntuu että se on muhun koska se kattoo mua aina tunneilla. Mutta ns.3kk sitte mun bff alko seukata sen pojan kaa, mutta tiien sen olevan vieläkin ihastunu muhun ja meidän luokkalaiset on alkanu jo tehä pilaaki että se poika pettäis mun bff:ää mun kaa (JOKA EI OO TOTTA) Olen vielä sitäpaitsi meidän luokan suosituin ja kaunein tyttö. Nii mitä mun pitäis tehä, ku haluun sen kundin ittelleni, ja myös kauneus vinkit on tervetulleita.;3

6

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eita-san

Suositut tytöt on lissu huarija, paitsi natsukawa masuzu

• Pidä vaan se turpa kii

Juu en oo todellakaan lissu vaan ainut meidän luokkalainen joka ei ole sellainen! Just sen takii oon suosittu ainki poikien keskuudessa koska soitan vielä koulun bändissä bassoa...

• ggghy

Mun bff/hyvä ystävä on ihastunu mun h
      ihastuksee ja seki siihe kaai... Nii mut en aattele oon meijä luokan kaunein yms. Sillei se mun kaveriki aattelee muttei nyt mee sitä paljastaa sille pojalle. Joskua luonne kuitenkin psljastuu joten noin et saa ikinä sitä poikaa :D

• ei viddu

"Olen vielä sitäpaitsi meidän luokan suosituin ja kaunein tyttö" , cheerleadereiden
      johtaja ja mulla on oma haaremi

• Anonyymi

Bruh ei oo tärkeetä olla kaunis jos se sun luokan jätkä tykkää susta vaan sen takii et oot kaunis ja suosittu se ei oikeesti välitä varmaa sust.

• Anonyymi

ei kannata mennä kaverin jätkän kaa yhteen kaverit on paljon tärkeempiä ja no ehkä se jätkä ois menny jo aikoja sitten sun kaa yhteen jos oot niin kaunis ja suosittu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe