Muutaman kerran on tullu haettua kavereita tältä palstalta ja muutama kaveri on tätä kautta myös jo löytynyt. En kuitenkaan koe tuntevani vielä liiaksi ihmisiä, joten jatkan haeskelua.
Muutin Turkuun n. 1,5 vuotta sitten Pohjanmaalta ja olen viihtynytkin näissä maisemissa ihan hyvin. Mua kiinnostaa mm. ulkona oleskelu kesäisin ja illanvietot mukavassa seurassa. Yritän olla reilu ja toiset huomioiva kaveri. Mulla ei taida olla suurempia kriteereitä, eli kaikki saavat ottaa halutessaan yhteyttä privaviestillä tai vastaamalla tähän ketjuun. Kiitos! :)
Kavereita Turun seudulta?
2
108
Vastaukset
- Minä
Moikka! Kaipaisin myös ystäviä. Olen 28v nainen ja asun turussa. Mulle saa mailailla:[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996