SURKEA HÄÄPAIKKA/ HÄÄT

mieti vielä

Miettikkää todella mitä niiltä häiltä haluatte ja valitkaa paikka oikein. Kaikkein karmein oma kokemus vieraana on ollut hotelli maaseudulla keskellä ei mitään.
Ja pahin moka näissäkin häissä: liikaa vieraita.

Vihkiminen oli kirkossa 30 km päässä josta sokkeloinen rata juhlapaikalle. Häävieraiden kättely hotellin parkkipaikalla!!

Hääjuhla hotellin saleissa, siis vieraat jaettu kolmeen!!! eri tilaan istumaan, niin ettei kaikki vieraista voinut edes seurata hääparia. Ei mitään koroketta esiintymiselle, eli vain murto-osa ihmisistä näki mitään.

Ei alkoholitarjoilua!!! Jouduit OSTAMAAN omat juomasi.

5

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa vieraita

      Tuo liikaa vieraita pilaa kyllä todella häät. Olen itse saanut osallistua 12 eri juhlaan, ja kyllä ne pahimmat on ollut nää yli 60 vieraan häät. Tai ehkä niitä ei vaan ole osattu koskaan logistisesti suunnitella oikein.

    • PerusasiatKuntoon

      Olen ollut useasti 150-220 hengen häissä ja hyvin ovat menneet.

      On aivan selvää, että tälläiselle porukalle pitää varata reilusti ruokaa ja juomaa.

      Pihistelyllä ei saa kuin pihin miehen maineen !

    • planning group

      Ollaankohan oltu samoissa häissä. Just mietin samaa kun suunnitellaan kaverille häitä ensi kesälle, niin sanoin ettei ainakaan noita.

      Huonot häät toteutuu näillä, eli neljän naisen raadin lopputulos siitä mitä ei ainakaan häiltä haluta (morsiamen antama tehtävä)


      Eli ei NÄITÄ häihin:


      -kirkon ja juhlapaikan välinen matka yli 20 km

      -liian pitkä vihkikaava

      -liian suuri hääseurue -yli 80

      -hajautettu juhlatila, kaikki ei samassa tilassa tai liian pieni sali

      -baari- tai ravintolahäät

      -liian perinteiset häät kattauksineen

      -kliseiset leikit

      -maksullinen ruoka tai juomat

      -ei tanssia

      -ällöperinteinen kättelyjono

      -ei puhujakoroketta, juhlatila samalla tasolla (kaikki ei näe puhujaa, esiintyjää)

      • Muuten jees, mutta mikäs vika ravintolahäissä on? Selkeää, kaikki samassa tilassa ja monipuoliset ruoka-vaihtoehdot


      • planning group
        rosa-m.m kirjoitti:

        Muuten jees, mutta mikäs vika ravintolahäissä on? Selkeää, kaikki samassa tilassa ja monipuoliset ruoka-vaihtoehdot

        Ravintolahäät missä me ollaan oltu on vaan ollut huonoja. Ahdasta ja juomat oot joutunut kustantaan itse. Yksissä häissä oli niin täyttä, että juhlan tapahtumia ei nähnyt kuin lähimmät. Mutta tämäkin siis ihan järjestelykysymys. Pitäis osata varata tila missä lava, koroke.

        Mutta jos vieraita vaikka 70, on ainakin meiltä päin vaikea löytää ravintolatilaa missä häät onnistuisi, ellei halua pitää niitä pizzeriassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe