SURKEA HÄÄPAIKKA/ HÄÄT

mieti vielä

Miettikkää todella mitä niiltä häiltä haluatte ja valitkaa paikka oikein. Kaikkein karmein oma kokemus vieraana on ollut hotelli maaseudulla keskellä ei mitään.
Ja pahin moka näissäkin häissä: liikaa vieraita.

Vihkiminen oli kirkossa 30 km päässä josta sokkeloinen rata juhlapaikalle. Häävieraiden kättely hotellin parkkipaikalla!!

Hääjuhla hotellin saleissa, siis vieraat jaettu kolmeen!!! eri tilaan istumaan, niin ettei kaikki vieraista voinut edes seurata hääparia. Ei mitään koroketta esiintymiselle, eli vain murto-osa ihmisistä näki mitään.

Ei alkoholitarjoilua!!! Jouduit OSTAMAAN omat juomasi.

5

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa vieraita

Tuo liikaa vieraita pilaa kyllä todella häät. Olen itse saanut osallistua 12 eri juhlaan, ja kyllä ne pahimmat on ollut nää yli 60 vieraan häät. Tai ehkä niitä ei vaan ole osattu koskaan logistisesti suunnitella oikein.

• PerusasiatKuntoon

Olen ollut useasti 150-220 hengen häissä ja hyvin ovat menneet.

On aivan selvää, että tälläiselle porukalle pitää varata reilusti ruokaa ja juomaa.

Pihistelyllä ei saa kuin pihin miehen maineen !

• planning group

Ollaankohan oltu samoissa häissä. Just mietin samaa kun suunnitellaan kaverille häitä ensi kesälle, niin sanoin ettei ainakaan noita.

Huonot häät toteutuu näillä, eli neljän naisen raadin lopputulos siitä mitä ei ainakaan häiltä haluta (morsiamen antama tehtävä)

Eli ei NÄITÄ häihin:

-kirkon ja juhlapaikan välinen matka yli 20 km

-liian pitkä vihkikaava

-liian suuri hääseurue -yli 80

-hajautettu juhlatila, kaikki ei samassa tilassa tai liian pieni sali

-baari- tai ravintolahäät

-liian perinteiset häät kattauksineen

-kliseiset leikit

-maksullinen ruoka tai juomat

-ei tanssia

-ällöperinteinen kättelyjono

-ei puhujakoroketta, juhlatila samalla tasolla (kaikki ei näe puhujaa, esiintyjää)

• Muuten jees, mutta mikäs vika ravintolahäissä on? Selkeää, kaikki samassa tilassa ja monipuoliset ruoka-vaihtoehdot

• planning group
        rosa-m.m kirjoitti:

Muuten jees, mutta mikäs vika ravintolahäissä on? Selkeää, kaikki samassa tilassa ja monipuoliset ruoka-vaihtoehdot

Ravintolahäät missä me ollaan oltu on vaan ollut huonoja. Ahdasta ja juomat oot joutunut kustantaan itse. Yksissä häissä oli niin täyttä, että juhlan tapahtumia ei nähnyt kuin lähimmät. Mutta tämäkin siis ihan järjestelykysymys. Pitäis osata varata tila missä lava, koroke.

Mutta jos vieraita vaikka 70, on ainakin meiltä päin vaikea löytää ravintolatilaa missä häät onnistuisi, ellei halua pitää niitä pizzeriassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      196
      3631
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2267
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      378
      2229
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2102
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      497
      1246
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1073
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1043
    Aihe