SURKEA HÄÄPAIKKA/ HÄÄT

mieti vielä

Miettikkää todella mitä niiltä häiltä haluatte ja valitkaa paikka oikein. Kaikkein karmein oma kokemus vieraana on ollut hotelli maaseudulla keskellä ei mitään.
Ja pahin moka näissäkin häissä: liikaa vieraita.

Vihkiminen oli kirkossa 30 km päässä josta sokkeloinen rata juhlapaikalle. Häävieraiden kättely hotellin parkkipaikalla!!

Hääjuhla hotellin saleissa, siis vieraat jaettu kolmeen!!! eri tilaan istumaan, niin ettei kaikki vieraista voinut edes seurata hääparia. Ei mitään koroketta esiintymiselle, eli vain murto-osa ihmisistä näki mitään.

Ei alkoholitarjoilua!!! Jouduit OSTAMAAN omat juomasi.

5

802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa vieraita

Tuo liikaa vieraita pilaa kyllä todella häät. Olen itse saanut osallistua 12 eri juhlaan, ja kyllä ne pahimmat on ollut nää yli 60 vieraan häät. Tai ehkä niitä ei vaan ole osattu koskaan logistisesti suunnitella oikein.

• PerusasiatKuntoon

Olen ollut useasti 150-220 hengen häissä ja hyvin ovat menneet.

On aivan selvää, että tälläiselle porukalle pitää varata reilusti ruokaa ja juomaa.

Pihistelyllä ei saa kuin pihin miehen maineen !

• planning group

Ollaankohan oltu samoissa häissä. Just mietin samaa kun suunnitellaan kaverille häitä ensi kesälle, niin sanoin ettei ainakaan noita.

Huonot häät toteutuu näillä, eli neljän naisen raadin lopputulos siitä mitä ei ainakaan häiltä haluta (morsiamen antama tehtävä)

Eli ei NÄITÄ häihin:

-kirkon ja juhlapaikan välinen matka yli 20 km

-liian pitkä vihkikaava

-liian suuri hääseurue -yli 80

-hajautettu juhlatila, kaikki ei samassa tilassa tai liian pieni sali

-baari- tai ravintolahäät

-liian perinteiset häät kattauksineen

-kliseiset leikit

-maksullinen ruoka tai juomat

-ei tanssia

-ällöperinteinen kättelyjono

-ei puhujakoroketta, juhlatila samalla tasolla (kaikki ei näe puhujaa, esiintyjää)

• Muuten jees, mutta mikäs vika ravintolahäissä on? Selkeää, kaikki samassa tilassa ja monipuoliset ruoka-vaihtoehdot

• planning group
        rosa-m.m kirjoitti:

Muuten jees, mutta mikäs vika ravintolahäissä on? Selkeää, kaikki samassa tilassa ja monipuoliset ruoka-vaihtoehdot

Ravintolahäät missä me ollaan oltu on vaan ollut huonoja. Ahdasta ja juomat oot joutunut kustantaan itse. Yksissä häissä oli niin täyttä, että juhlan tapahtumia ei nähnyt kuin lähimmät. Mutta tämäkin siis ihan järjestelykysymys. Pitäis osata varata tila missä lava, koroke.

Mutta jos vieraita vaikka 70, on ainakin meiltä päin vaikea löytää ravintolatilaa missä häät onnistuisi, ellei halua pitää niitä pizzeriassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      35
      3785
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      51
      1714
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1369
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1211
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      174
      1082
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1051
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      945
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      836
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      791
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      760
    Aihe