Katsellut tuollaista 2,2 litraista -05 vuoden Teknaa dieselinä. Bensa koneissa ilmeisesti jonkun verran häikkää esim. syö öljyä mutta dieseleistä en löydä oikein mitään infoa.
About 30 tuhatta kilometriä tulee vuodessa ajettua niin diesel tulisi vähän halvemmaksikin.
Dieselit
3
159
Vastaukset
- Primerat bensana
Nissanin oma 2,2 kone on liikeelle lähdössä hengettömän oloinen, turboa saa odotella. Mutta itsehän koeajon perusteella tiedät riittääkö vai ei. Paperilla vääntöä kyllä löytää.
1,9 dci on renaultin kone, jota löytynee myös v40 volvoista. Käytös voi erota suuresti 2,2:n?
Primerat ovat halpoja ja hyviä perusautoja bensana, paljon ajettunakin ylläpito yleensä varsin halpaa. Vanhaa paljon ajettua dieseliä Nissanilta tai miltään merkiltä en haluaisi omistaa, korjauskustannukset on aivan toista luokkaa kuin bensakoneissa.
Korealaisia 1,6 / 2,0 dieseleitä on paljon, ovat noin vuosimallista 06 eteenpäin tätä päivää, surituskykyisiä, kestäviä, taloudellisia. Korealaisilta löytyy myös paljon dieselin ja perinteisen automaatin yhdistelmiä, jotka kestävät kunnolla ajoa.
Kia Magentis, Hyundai Sonata ja Chevrolet Epica, jokainen noista isoista korealaisista päihittää helposti P12 primeran matka-ajossa. Halvalla saa vähän ajettujakin.
Kia ceed, Hyundai i30, Chevrolet Cruze ovat vähän pienempiä vaihtoehtoja, mutta ehdottomasti kokeilemisen arvoisia. esim. Ceed ja i30 ovat mitoiltaan leveämpiä kuin P12 primera, joten eivät nekään mitän pikkuautoja ole.
Aidoista japanilaisista hyvä vaihtoehto on Honda Accord 2,2 dsl, kulkee todella vähällä.- Bob
Olipas hyvä vastaus.
Tuo 2,2 diesel Primera mitä olen katsellut on tosiaan yli 300 jo mittarissa, en tiedä jaksaisiko vielä trafilta katsoa että kuinka paljon ollut kierrossa.
Pitää tutkia noita ehdottamiasi autoja vielä. - Primerat bensana
Bob kirjoitti:
Olipas hyvä vastaus.
Tuo 2,2 diesel Primera mitä olen katsellut on tosiaan yli 300 jo mittarissa, en tiedä jaksaisiko vielä trafilta katsoa että kuinka paljon ollut kierrossa.
Pitää tutkia noita ehdottamiasi autoja vielä.Paljon ajettu nykydiesel ei tule halvaksi vaikka hankintahinta olisi edullinen.
1000e on pikkuraha, kun aletaan common rail pumppua, suuttimia ja turboa vaihtamaan.
Joten voi olla hyvin viisasta sijoittaa autoon jokunen tonni enemmän, jolloin voi päästään jo -07-08 vm ja 150tkm tuntumassa ajettuihin dieseleihin. Käytetyssä on aina riskinsä, mutta on aivan eri asia onko dieselillä ajettu 150tkm vai 300tkm.
Bensa auto tulee helposti kokonaistaloudellisemmaksi vaihtoehdoksi käytännössä kuin paljon ajettu diesel.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482639
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541669Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501381- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131190Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2851183- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899