Onko kukaan käyny kokeilemassa? Kulkeeko paremmin kuin vanha 1.6? Onko rengasmelua enemmän kuin vanhassa?
Note 1.2 Dig-s CVT
5
843
Vastaukset
- pekka kaukalo
no,tuo 1.2 on ihan mukava ajettava,paskaa siinä on vaan ulkolämpömittarin puute visia mallissa ja tuota vetokoukkuakkaan ei bensamalliin saa laittaa...vain dieseliin..ei niin kova meteli kun entisessä note mallissa.
- Uno Mirafiori
siis mitä vihtua ! ei koukkua bensamalliin ? eihän tuolla nyt mitään jäähallia voi tieten kiskaista mutta jos ei edes fillaritelineelle saa kiinnitystä niin on jo kummaa :0
- hjjetejytr
Uusi auto painaa saman verran kuin vanha, mutta tehoa on 12 hv vähemmän, vääntöä yhtä paljon. Eli kiihtyy tuo uusi malli vanhaa 1,6.sta huonommin. Bensaa pitäsi kyllä säästyä parikin litraa satasella, mutta käytännön ajossa varmaan joitain desejä korkeintaan. Korissa ja alustassa vain kosmeettisia muutoksia, eli rengasmelukin on entisellään.
- Simmottis
Itellä ny 2014 mallinen Note 1.2 (mopoversio) vaimolle hommattuna lapsenkuljettimeksi. On toi paljo hiljasempi ku edellinen Note, ja turbottomalla koneella sama kulku kuin edellisellä 1.4:lla, jopa pirteän tuntuinen paitsi ylämäessä isolla vaihteella.
- Notelainen
Hei!
Olisin kysynyt miten safty järjestelmä Teillä toimii (kaistavahti/kuolleenkulman vartoitus). Omassa on lähes joka päivä virheilmoitus kojetaulussa sen toimimattomuudesta. Jos moottorin sammuttaa, sen jälkeen se taas hetken toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258