Nyt joukolla metsään

Mahtavaa

Kaikki kynnelle kykenevät pyssymiehet nyt metsälle. Ilveksen kyseenalainen rauhoitus on päättynyt. Yhtykää verenhimoiseen joukkoon tappamaan luotokappaleita jotka kuuluvat ekosystemiin. Ilvekset syövät teidän pöydästänne, lastenne ruuat ja vaarantavat koulutiet.
Herää kysymys: Kenenkä pöydästä ilvekset vievät ruuan? Sinäkö olet valmis käyttämään ylivoimaa kissaraasua vastaan? Voit hankkia ilman asetta ruuan kaupasta.
Mutta se on sitä samaa valtaa jota käyttää pääministerimme, valtiovarainministerimme, tosin se ei kohdistu kansalaisiimme, pelkästään eläimiin joita metsissämme asustaa. Vallankäyttö on voimaa jota kansamme tarvitsee.
Koirat maastoon ja syntiset metsäneläimet tilille. Me odotamme pyssyinemme valmiina.
Maastoautoilla ajavat isomahaiset pyssynheiluttajat kuvittelevat olevansa jumalia joilla ei ole moraalisia sääntöjä. Niitä ei ole sillä he ovat kaiken luonnon yläpuolella ylivertaisia saalistajia. Heillä on ajavat koirat jotka tekevät tappamisesta helppoa, ei tarvitse itse liikkua, pelkästään odotellessa naukkailla virvokkeita ja jos sattuu kohdalle, niin lasauttaa kiiltävällä aseella kuten suurten metsämiesten pitääkin.
Kuinka tullaan suureksi metsästäjäksi, sen haluaisin tietää.

20

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+3

      Voi raasua, nämä isomahaiset maksavat sinunkin elannon.

      Ei siltä sosiksesta löydy rahaa ilman veronmaksajia ja raskaat työt vaativat vapaa-ajalle luonnossa liikkumista.

      • sulka sinulle

        Taidat kuulua heihin, joiden vapaa-aikaan kuuluu tappaminen. Olethan siihen oikeutettu raskaan työn jälkeen.


      • 5+15
        sulka sinulle kirjoitti:

        Taidat kuulua heihin, joiden vapaa-aikaan kuuluu tappaminen. Olethan siihen oikeutettu raskaan työn jälkeen.

        Tommonen älykeskittymä pillifarkuissa kustaan siivuihin, jos näkyy metsällä.


      • sulkia lisää
        5+15 kirjoitti:

        Tommonen älykeskittymä pillifarkuissa kustaan siivuihin, jos näkyy metsällä.

        Ajokoira älähti, kun......


      • Kasva isoksi
        sulka sinulle kirjoitti:

        Taidat kuulua heihin, joiden vapaa-aikaan kuuluu tappaminen. Olethan siihen oikeutettu raskaan työn jälkeen.

        Oletko koskaan käynyt teurastamossa Hesen piiperrysten näykkijä?


      • Kasva aikuiseksi
        Kasva isoksi kirjoitti:

        Oletko koskaan käynyt teurastamossa Hesen piiperrysten näykkijä?

        Vähän useammin kuin sinä, nimittäin työskentelin veitsi kädessä 16 vuotta.
        Eri asia lopettaa tuontoeläimiä, kun kännissä mennä miesjoukolla ajamaan kissaressua ja lopuksi päästää luontokappale päiviltä.

        Jos sinulla on peili niin katso siihen, onko jotain jäänyt huomaamatta.Jotain jota ei ole vuosiin muuten nähnyt.


      • Niiinkö
        Kasva aikuiseksi kirjoitti:

        Vähän useammin kuin sinä, nimittäin työskentelin veitsi kädessä 16 vuotta.
        Eri asia lopettaa tuontoeläimiä, kun kännissä mennä miesjoukolla ajamaan kissaressua ja lopuksi päästää luontokappale päiviltä.

        Jos sinulla on peili niin katso siihen, onko jotain jäänyt huomaamatta.Jotain jota ei ole vuosiin muuten nähnyt.

        Ikionnellisia tuotantoeläimiä


      • Ressuimmat ressut
        Niiinkö kirjoitti:

        Ikionnellisia tuotantoeläimiä

        vankeudessa koko kurjan elämänsä


      • Perke..
        5+15 kirjoitti:

        Tommonen älykeskittymä pillifarkuissa kustaan siivuihin, jos näkyy metsällä.

        Kirjoituksesta paistaa ylimielisyys ja aseen antava voima. Olet juuri niitä joille ei asetta saisi antaa. Kunhan kunnolla rähinöit saat ammuskella nallipyssyllä.
        Hakeudu asennekasvatukseen kun sä oon metsästäjä ja sulla on pyssy. Sulle ei sovi vittuilla. Saatana.


    • kylä näi o

      .

      Maasturit poikittain ja ukkelit vinksin vonksin

      .

    • jooseppi2

      Ei näille perheen pikkuritsoille kannata vastata niillä kehittyy niin ala- kuin yläpääkin vielä.

      • sepi 77

        Niin ja toisilla ne ovat jääneet kokonaan kehittymättä.


    • kysy Mersiltä

      Mertsi tiätää milloin losautethan

    • Lynx lynx

      Kaksi kattia on täytettynä metsämajan orsilla kolmas kaadetaan vielä tässäkuussa jonka jälkeen olenkin suurmetsästäjämitallini ansainnut.

      Seurassamme on jo kolme tällaista suurmetsästäjämitallin saanutta, ja minä olen taatusti neljäs.

      Pentuja ei lasketa.

      • ehehee

        Suuri ego ja pienet munat.

        Killuttimia ei lasketa.


      • 9+2
        ehehee kirjoitti:

        Suuri ego ja pienet munat.

        Killuttimia ei lasketa.

        Pikkuritsalla kusenpolttama reikä joka on surkastunut tiukoilla farkuilla jo yläasteella.

        Sääliksi käy isää ja äitiä!


      • Täyteinen
        9+2 kirjoitti:

        Pikkuritsalla kusenpolttama reikä joka on surkastunut tiukoilla farkuilla jo yläasteella.

        Sääliksi käy isää ja äitiä!

        Jaa siitäkös sä salaa haaveilet?


    • Nooooooh

      Saatiinhan se nurin.

      • Hyvä minä

        Eipä pure nuo prokaatiot.
        Kirjoittaja on epätoivoinen haaveillen täydellisestä osumasta.


    • porokaatuijo

      Prokaatio?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1458
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      725
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      67
      623
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe