Onko kaikki Jämerällä lomautettu?

Kuis on

?

19

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hommissa ovat

      Eiku ovat hommissa eivätkä ehdi vastailemaan suoli24 palstalla esitettyihin typeriin kysymyksiin.

    • hyvä näin

      Kuullostaa ainakin siltä .
      On kuulemma viimeinen talo loppusuoralla.

      • Epsille valuu

        Joo. Viimeistä taloa tekevät. Myynti on loppunut jo viime keväänä ja kaikki myyjät ovat siirtyneet kaivosalalle lusikka kourassaan. Kuulemma kukaan ei ole saanut töitä Talvivaarasta. Eihän kukaan enää halua ostaa niin kallista talopakettia kuin Jämerä on tarjonnut. Epsistä saa paljon halvemmalla.


    • Ei kai nyt vaan

      Mitä!? Onko Jämerä lopettanut. Ei kai!! Jämerä on kivitalomarkkinoiden ehdoton kuningas. Jos se joutuu lopettamaan, niin sitten on koko ala sekaisin. Onko tämä taas joku päätön huhu vai totta!?

      • Suomi Finland

        Talvisin on vain hiljaisempaa kaikilla, keväällä taas aloitetaan runsaasti kivitaloja rakentamaan.
        Jämerä on myyty Viroon ja Armas, sekä Urmas klaaraavat homman. Soomi poika tuo rahasi Viroon ja ota velkaa jota maksat lopun ikääsi, on Jämerän uusi mainoslause.


    • Kivitalolottoa

      Ei sitä Jämerää ainakaan työmaalla ole paljoa näkynyt vaikka olisi pitänyt, joten veikkaan, että lomilla ovat.
      Täytyy sanoa, että kivitalojen maine menee alas kuin lehmän häntä, kun näkee kaverit "tositoimissa".

      Jos vielä harkitset ja et ole onneton nimeäsi paperiin mennyt raapustamaan niin Osta puutalo!

      Niin minäkin tekisin, jos voisin palata ajassa taaksepäin ja tietäisin saman mitä Jämerä kokemuksen jälkeen tiedän.

      • Kilpailijan herjaa

        Turhaa kilpailijan keksimää herjaa. Onko taas mennyt taloskaba jämerälle.... Noo, harmittaahan se tietysti. Tiedoksesi seuraavan herjausyritykseen, että Jämerä ostaa urakat alihankintana yrityksiltä. Silloin ei paljon Jämerän henkilöstön lomautukset vaikuta.


    • kyllä kai se on näin

      Ei jämerä mitään osta vaan myy urakat alehintaan joilla ei voi tehdä kuin koirankoppeja.
      (Huom viron,latvian,venäjän,slovakian pojat)
      ON kyllä hyviäkin mutta tekevät kunnon hinnalla,muille kivitalofirmoille.
      HYYTYYKÖ JÄMERÄN SIPOREX

      • epäammat. herjaa

        Höpö höpö. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Jos joku, niin Jämerä hoitaa urakat mallikkaasti. Aliurakoitsijoina vain kotimaisia yrityksiä. Kilpailijoiden keksimiä haihatuksia nämä viestit.


      • polkuhinnat?????
        epäammat. herjaa kirjoitti:

        Höpö höpö. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Jos joku, niin Jämerä hoitaa urakat mallikkaasti. Aliurakoitsijoina vain kotimaisia yrityksiä. Kilpailijoiden keksimiä haihatuksia nämä viestit.

        Kyllä tosi on ,että jämerällä on ainoastaan yksi urakoitsija joka on suomalainen.100%¤
        Suurin osa urakointia hoitaa kyllä suomalainen mutta työntekijät ovat ulkomaalaisia.
        Ei suomalaiset firmat pysty enää urakoimaan jämerän taloja jämerän määrämmillä hinnoilla.
        Siis täytyy käyttää halpoja ukkoaja.
        Tämä koskee lähinnä eteläsuomea missä taloja on paljon.


      • minä tiedän
        polkuhinnat????? kirjoitti:

        Kyllä tosi on ,että jämerällä on ainoastaan yksi urakoitsija joka on suomalainen.100%¤
        Suurin osa urakointia hoitaa kyllä suomalainen mutta työntekijät ovat ulkomaalaisia.
        Ei suomalaiset firmat pysty enää urakoimaan jämerän taloja jämerän määrämmillä hinnoilla.
        Siis täytyy käyttää halpoja ukkoaja.
        Tämä koskee lähinnä eteläsuomea missä taloja on paljon.

        Ja mistäs sinä tämän tiedät... Tietääksesi sinun pitäisi vähintään olla sisäpiiriä. Ollaksesi sisäpiiriä tällaista shaissea tuskin levittelisit... Juttusi on ankka siis


      • polkuh.
        minä tiedän kirjoitti:

        Ja mistäs sinä tämän tiedät... Tietääksesi sinun pitäisi vähintään olla sisäpiiriä. Ollaksesi sisäpiiriä tällaista shaissea tuskin levittelisit... Juttusi on ankka siis

        Kyllä olen sisäpiiristä.
        Ei hymyilytä enää nämä jämerän hommat.


      • miksi valitat
        polkuh. kirjoitti:

        Kyllä olen sisäpiiristä.
        Ei hymyilytä enää nämä jämerän hommat.

        Lopeta sitten hommat ja ruikuttaminen samalla.


    • valintansa tehnyt

      Kiitos suosituksesta näin olen päättänytkin tehdä.
      AIKANSA KUTAKIN

      • 13+6

        Mitä! Minä kun tein vertailua, niin Jämerän asennushinnat olivat kalleimmasta päästä. Onko niin, että Jämerä vaatii urakoitsijoilta enemmän huolellisuutta ja töitä rahan eteen... eli tekemään kunnolla. Helpolla aikaisemmin päässeitä tämä saattaakin harmittaa.


      • 14+7
        13+6 kirjoitti:

        Mitä! Minä kun tein vertailua, niin Jämerän asennushinnat olivat kalleimmasta päästä. Onko niin, että Jämerä vaatii urakoitsijoilta enemmän huolellisuutta ja töitä rahan eteen... eli tekemään kunnolla. Helpolla aikaisemmin päässeitä tämä saattaakin harmittaa.

        Jämerä ottaa välistä ison siivun ei maksa urakoitsijalle kuin noin 70% oikeasta hinnasta.
        Sillä siellä häärii lihanleikkaaja porukka.
        Sen huomaa kun käy katsomassa heidän tekemiään virityksiä.


      • upeita taloja
        14+7 kirjoitti:

        Jämerä ottaa välistä ison siivun ei maksa urakoitsijalle kuin noin 70% oikeasta hinnasta.
        Sillä siellä häärii lihanleikkaaja porukka.
        Sen huomaa kun käy katsomassa heidän tekemiään virityksiä.

        Olen käynyt useassa Jämerä esittelyssä ja jumalattoman hienoa työtä ja upeita taloja olen nähnyt... Mistä oikein puhut. Oletko jostain Jämerälle katkera. Siltä vähän kuulostaa etteivät he enää halua käyttää sinua urakoitsijana. Näiden viestiesi perusteella kuulostaa hyvältä ratkaisulta.


      • sisäporukasta nro 3
        upeita taloja kirjoitti:

        Olen käynyt useassa Jämerä esittelyssä ja jumalattoman hienoa työtä ja upeita taloja olen nähnyt... Mistä oikein puhut. Oletko jostain Jämerälle katkera. Siltä vähän kuulostaa etteivät he enää halua käyttää sinua urakoitsijana. Näiden viestiesi perusteella kuulostaa hyvältä ratkaisulta.

        En ole käynyt jämerän näyttelyissä.Olen käynyt katselemassa rakennusvaiheessa.Ja kyllä työnjälki näyttää olevan hälläväliä tyyliä.
        Käykää hyvät rakennuttajat katselemassa keskeneräisiä jämerätyömaita niin huomaatte minkälaista hosumista näkyy.
        Ei kyllä näitä työmaita enää olekkaan.
        Olisiko lopun alku kyseessä.


      • ihmeellistä
        sisäporukasta nro 3 kirjoitti:

        En ole käynyt jämerän näyttelyissä.Olen käynyt katselemassa rakennusvaiheessa.Ja kyllä työnjälki näyttää olevan hälläväliä tyyliä.
        Käykää hyvät rakennuttajat katselemassa keskeneräisiä jämerätyömaita niin huomaatte minkälaista hosumista näkyy.
        Ei kyllä näitä työmaita enää olekkaan.
        Olisiko lopun alku kyseessä.

        Eli nyt pitäisi siis käydä katselemassa hälläväliätyömaita, joita ei ole. Syy kirjoittajan mielestä on se, että urakoita tehdään liian halvalla, mutta urakoita ei ole... Siksi kirjoittaja ei enää halua tehdä urakoita Jämerälle... Aika sekavaa.. Ankka?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe