Maanataina asennettiin 4 pilaria paikoilleen ja juuret valettiin, Tiistaina sällit piikkasivat edellisen päivän pilarit auki ja pilarit pyöräytettiin toisten päin, asennettiin myös kolme pilaria lisää. Keskiviikkona kaikki pilarit otettiin irti ja pyöräytettiin eri asentoon. Torstaina asennettiin yksi seinä ja 5 pilaria. Perjantaina otetiin seinä irti ja siirrettiin neljä metriä, oli laitettu hieman väärään paikkaan, iroitettiin myös kaikki pilarit ja pyöräytetiin eri asentoon. Maanantaina otettiin elementtifakista kiviä pois jotta tuleva kuorma mahtuisi fakkiin. Kaadeltiin kiviä pitkin poikin työmaata. Käänneltiin myös 5 pilaria jotka oli asennettu lauantaina toisen nosturin kuskin avustamana. Tässä vaiheessa vastaava mestari oli jo sitä mieltä että kaikki on nosturikuljettajan syytä ja vaihtoi myös samalla elemenntiasentajat vielä kaumpaa tuleviin jolloin myös kahvi ja ruokatauot poistettiin. Tässä vaiheessa vain perävalot vilkahtivat
Ohjelmaa erään suuren kotimaisen rakennusliikkeen työmaalla
8
274
Vastaukset
- Bolse
Mestarihan näistä on vastuussa.
- Tiljander
No, tämähän on ihan normaalijuttua nykypäivän rakennustyömaalla. Vastaava mestari ei , tittelistään huolimatta, vastaa käytännössä taloudellisesti mistään, jos ei satu itse olemaan yrityksen johtaja. Pienet huudot saa korkeintaan ylemmältä johdolta; parhaassa tapauksessa lopputilin. Lisäksi surkea palkka ei kertakaikkiaan motivoi valvomaan työmaan tekemisiä, ja moni mestari ei edes ymmärrä tehdyn työn ja rahan välistä yhteyttä.
- Kotivaloton
Vastaava ei käynnyt työmaalla juuri koskaan, istui vain kopissa
- kokenut.
Milloinkas se kakka ylöspäin valuu :).
- 235est
no ei vittu mestari nyt kaikkea tarvi valvoa! tai vitun paskat tekijät jos tollasia tapahtuu!
- Hyvä Hyvä
Oliko porukka suomalaisia?
- Perävalo
Ei
- Hyvä Hyvä
Mutta sittenhän ei hätää! Olihan ne niin pirun halpoja heh. Ei tarvitse ihmetellä asuntojenkaan hintaa kun kaikki tehdään kahteen tai jopa useampaan kertaan. Uutta lastensairaalaa rakennuttava taho "uskoo" rakentajien löytyvän Suomesta??? Suomestahan ne löytyy kun tulevat ensin meren yli Virosta tänne. Suomalaiset kannattaa pitää työttömyyskortistossa "reservinä" joka otetaan sitten susia korjaamaan, on vaan usein myöhäistä. Näkymättömät virheet jotka tulevaisuudessa laukeaa tulee Suomalaisille vielä kalliiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289