http://gunfire.pl/product-eng-1152202937-SCAR-L-assault-rifle-replica.html
Onko kellään kokemusta? Onko hyvä peleihin, joissa matkat noin: 20-60 metriä?
WE Scar-L
9
97
Vastaukset
- KYLLÄ!
On hyvä kaverilla on sama tosin G&G mutta Scar kuiteski mun yks lempi aseista suosittelen lämpimästi
Tua WE on vähän kyseenalainen.. os Scarria haluaa niin G&G silloin.
- Scaria
Lentääkö sillä mitenkään 50m?
- tällästä
Sama kantama kuin kaikissa G&G "paremmissa" aseissa eli 50-60m vakiona en kyllä tiedä onko enää 60 metrissä tarkka, sillä olen CQB pelaaja.
- ?!?
Mitkä on G&G:n parempia aseita? Onko ne 300e maksavat Magpul PTS osilla kuorrutetut m4:set?
- wwww333
Kyllä siinä hintaluokassa on taitaa kaikki olla aika tasavertaisia.
- Scaria
Tuli mieleen et onkohan VFC:n Scarit hyviä?
- karvanenmankeli
G&G intermediate aseet ovat hyviä joskin hieman kalliita, G26 on kuin muutkin saman hintaluokan m4t mutta niissä on juuri ne ergonomiset osat, jos tosissaan haluaa kunnon rynkyn niin G&G advanced sarja (ei proairsoftissa) tai G&Pn aseet ovat parempi vaihtoehto (henkilölle joka ei halua panostaa viri/lisävarusteisiin) G&Gn aseet ovat intermediate luokassa laadukasta muovia ellei toisin mainita, GP yleensä metallia, molemmista on hyviä kokemuksia ja moitittavaa ei ole.
- kyrpämankeli
karvanenmankeli kirjoitti:
G&G intermediate aseet ovat hyviä joskin hieman kalliita, G26 on kuin muutkin saman hintaluokan m4t mutta niissä on juuri ne ergonomiset osat, jos tosissaan haluaa kunnon rynkyn niin G&G advanced sarja (ei proairsoftissa) tai G&Pn aseet ovat parempi vaihtoehto (henkilölle joka ei halua panostaa viri/lisävarusteisiin) G&Gn aseet ovat intermediate luokassa laadukasta muovia ellei toisin mainita, GP yleensä metallia, molemmista on hyviä kokemuksia ja moitittavaa ei ole.
Oksää joku asiantuntija ku tääl spämmit :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453