http://gunfire.pl/product-eng-1152202937-SCAR-L-assault-rifle-replica.html
Onko kellään kokemusta? Onko hyvä peleihin, joissa matkat noin: 20-60 metriä?
WE Scar-L
9
97
Vastaukset
- KYLLÄ!
On hyvä kaverilla on sama tosin G&G mutta Scar kuiteski mun yks lempi aseista suosittelen lämpimästi
Tua WE on vähän kyseenalainen.. os Scarria haluaa niin G&G silloin.
- Scaria
Lentääkö sillä mitenkään 50m?
- tällästä
Sama kantama kuin kaikissa G&G "paremmissa" aseissa eli 50-60m vakiona en kyllä tiedä onko enää 60 metrissä tarkka, sillä olen CQB pelaaja.
- ?!?
Mitkä on G&G:n parempia aseita? Onko ne 300e maksavat Magpul PTS osilla kuorrutetut m4:set?
- wwww333
Kyllä siinä hintaluokassa on taitaa kaikki olla aika tasavertaisia.
- Scaria
Tuli mieleen et onkohan VFC:n Scarit hyviä?
- karvanenmankeli
G&G intermediate aseet ovat hyviä joskin hieman kalliita, G26 on kuin muutkin saman hintaluokan m4t mutta niissä on juuri ne ergonomiset osat, jos tosissaan haluaa kunnon rynkyn niin G&G advanced sarja (ei proairsoftissa) tai G&Pn aseet ovat parempi vaihtoehto (henkilölle joka ei halua panostaa viri/lisävarusteisiin) G&Gn aseet ovat intermediate luokassa laadukasta muovia ellei toisin mainita, GP yleensä metallia, molemmista on hyviä kokemuksia ja moitittavaa ei ole.
- kyrpämankeli
karvanenmankeli kirjoitti:
G&G intermediate aseet ovat hyviä joskin hieman kalliita, G26 on kuin muutkin saman hintaluokan m4t mutta niissä on juuri ne ergonomiset osat, jos tosissaan haluaa kunnon rynkyn niin G&G advanced sarja (ei proairsoftissa) tai G&Pn aseet ovat parempi vaihtoehto (henkilölle joka ei halua panostaa viri/lisävarusteisiin) G&Gn aseet ovat intermediate luokassa laadukasta muovia ellei toisin mainita, GP yleensä metallia, molemmista on hyviä kokemuksia ja moitittavaa ei ole.
Oksää joku asiantuntija ku tääl spämmit :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511