mites se jokioisten paikallinen, kannattaako käydä vkl kattomassa....? millanen paikka? plussat ja miinukset kehiin
jokioinen...
12
4476
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni tuppukylään. Ei mitään erikoista mut rauhallinen asuinpaikkana forssan kupeessa
- Anonyymi
Hieno paikka. Museorautatie on nähtävyys sunnuntaisin.
- Anonyymi
Vetäkää nyt herrajestas nokkaan tota teidän seriffiä mikä lapsille uhittelee tossa video pätkässä. Helvekon paskahousu.
- Anonyymi
Käytös ei poliisille sopivaa mutta en ihmettele, että hermot niiden kanssa joskus menisikin.
Itse asia jäi taka-alalle. Ei sähköä saa varastaa mukula eikä aikuinen.
Ja nykyajan lapset ovat aika pulleroita monikin.
Tulee yhteiskunnalle kalliiksi tulevaisuudessa nämä pikkuiset.
- Anonyymi
Joo, ei uskoisi, että noin ”kovia” poliiseja löytyy, että penskoille uhotaan. Ja ”varastat sähköö”, voi herran tuutelit sentään, menkäähän ”pojat” ratkomaan oikeita rikoksia ja pullistelemaan vähän kovemmille karjuille
- Anonyymi
Mistäköhän ihmeen videosta täällä jauhetaan? Missä se video on? Tai edes linkki? Kamapäissäänkö täällä jengi kirjoittelee?
- Anonyymi
Jokioisilla on paljon epärehellisiä professoreja ja tutkijoita, jotka varastavat toisten tutkimustuloksia, kulkevat toisten asunnoissa ja nimittelevät muita ihmsisä. Se on oikein tosi rasistinen paikkakunta, jossa valtaa pitävät varastelevat ja nimittelevät helluntaihenkiset ihmiset.
- Anonyymi
Aika reppana olet jos päästät jotain nörttiprofessoteita asuntoosi sisälle kävelemään. Noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika reppana olet jos päästät jotain nörttiprofessoteita asuntoosi sisälle kävelemään. Noloa.
Ei ole ollut nörttiprofessori, vaan vanha ukko, joka sai professuurin virkaan, johon hänellä ei ollut koulutusta.
- Anonyymi
Mistä mieltä mopo-osakauppiaasta?
- Anonyymi
Jokioisilla " Jokioisten vanha rouva" selitti, miksi minua nimitettiin jollain haukkumanimellä. Hän väitti toisen samannimisen henkilön syntiä minun synnikseni, jos sitä nyt voi edes synniksi nimittää. Ilmeisesti joku oli soittanut syntymäkuntaani ja kysellyt minusta, mitä juoruja saisi aikaiseksi. Minä en ole edes oikein asunut syntymäkotikunnassani kuin 1960-luvun puoleenväliin, kun olen käynyt kouluni naapurikunnassa ja asunut siellä maanantaiaamusta lauantai-iltapävään. Lauantai oli siihen aikaan koulupäivä. Sitten olen ollut opiskelemassa Helsingissä. Ei minusta kukaan ole tiennyt mitään, jos ovat yrittäneet udella. Kadun, että en nostanut kunnianloukkaussyytettä Jokioisten vanhaa rouvaa, kansanedustajan tytärtä vastaan. Jokioinen oli ihmisten maineen ja kunnian likaaja.
- Anonyymi
Joku ortodoksisen kirkon pappi nimittelee naista syntiseksi. Eivätkö miehet ole syntisiä. Miehet raiskaavat, tappavat ja aloittavat sotia. Siitä viimeisenä esimerkkinä itäisen naapurin aloittama sota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2599718K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1785493Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565099PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *684778- 1892288
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122199Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3001809- 901527
- 211441
- 411103