mites se jokioisten paikallinen, kannattaako käydä vkl kattomassa....? millanen paikka? plussat ja miinukset kehiin
jokioinen...
9
3557
Vastaukset
- Anonyymi
Pieni tuppukylään. Ei mitään erikoista mut rauhallinen asuinpaikkana forssan kupeessa
- Anonyymi
Hieno paikka. Museorautatie on nähtävyys sunnuntaisin.
- Anonyymi
Vetäkää nyt herrajestas nokkaan tota teidän seriffiä mikä lapsille uhittelee tossa video pätkässä. Helvekon paskahousu.
- Anonyymi
Käytös ei poliisille sopivaa mutta en ihmettele, että hermot niiden kanssa joskus menisikin.
Itse asia jäi taka-alalle. Ei sähköä saa varastaa mukula eikä aikuinen.
Ja nykyajan lapset ovat aika pulleroita monikin.
Tulee yhteiskunnalle kalliiksi tulevaisuudessa nämä pikkuiset.
- Anonyymi
Joo, ei uskoisi, että noin ”kovia” poliiseja löytyy, että penskoille uhotaan. Ja ”varastat sähköö”, voi herran tuutelit sentään, menkäähän ”pojat” ratkomaan oikeita rikoksia ja pullistelemaan vähän kovemmille karjuille
- Anonyymi
Mistäköhän ihmeen videosta täällä jauhetaan? Missä se video on? Tai edes linkki? Kamapäissäänkö täällä jengi kirjoittelee?
- Anonyymi
Jokioisilla on paljon epärehellisiä professoreja ja tutkijoita, jotka varastavat toisten tutkimustuloksia, kulkevat toisten asunnoissa ja nimittelevät muita ihmsisä. Se on oikein tosi rasistinen paikkakunta, jossa valtaa pitävät varastelevat ja nimittelevät helluntaihenkiset ihmiset.
- Anonyymi
Aika reppana olet jos päästät jotain nörttiprofessoteita asuntoosi sisälle kävelemään. Noloa.
- Anonyymi
Mistä mieltä mopo-osakauppiaasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984