Täällä 14-vuotias tyttö kaipailee ohjeita jouseen :) Joku helppo!
Tällä hetkellä on heijastintolpasta tehty jouskari jossa on matonkuteesta tehty naru :D ja nuolina pelkkiä paksuja puutikkuja :D eli ohjeita ^^
Olen tosi kiinostunut jousiammunnasta ja päivisin hiippailen metsissä ja harjottelen :) ! Olen erityisesti kiinostunut niinku jostain kamppailu jutuista missä käytetään jouskaria mutta olen tyytynyt siihen että vastustaja on puu :D tai styroksista tehty ukkeli
Jousen teko-ohje?
5
472
Vastaukset
- Wilhemthel2
Juuri vastasin toiselle 14v tytölle samasta asiasta :)
- tamperelainen
Meinaako nuori tyttö ampua amorin nuolia vai? Vai oikeesti?
- jousi ja jalka
http://www.erakala.fi/tuote/cartel-doosung-mini-taljajousi-lapsille/552123/
Tyylikkäitä jousia harjoituskäyttöön - jousia ja jousia
http://slojden.wikispaces.com/file/view/Pilbåge.pdf
Siinä on ohje. Valitettavasti iha oikea jousi on aika vaikea valmistaa. Osta Honkarista. - Pohjantila
POHJANTILA, Loimaa
23.-25.5.2014 Jousenvalmistusleiri 240€/hlö
-leirillä rakennetaan vaistojousiammuntaan sopiva perinnejousi ja harjoitellaan ampumista
-yli 15 -vuotiaille
-sis. jousen materiaalimaksut (jousi tehdään omaksi)
-majoitus ja ateriat (aamiaiset, lounaat, päiväkahvit ja iltapalat)
-sauna, savusauna
Vetäjänä Markku Kuittinen / Loimuluonto
Lisätietoa www.pohjantila.fi, ilmoittautumiset [email protected]
ps. alle 15-vuotiaat vanhemman kanssa mukaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115147Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493342Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle863112Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382508- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221505Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311226Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129