Onko tämä hyvä http://www.milgear.fi/product/m16a3-metallinen-cyma-cm-009-/5508
vai shitti
Onko hyvä?
28
134
Vastaukset
- wfwanfnawfnflnq
snake556:DDDDD
- Snake 665
Kiitos vastauksesta mikä ei liity tähän
- mee pois
Aaaahhh wanha trollimme on taas tullut kuvioihin :DD
- Snake 665
Kiitos ihanasta vastaan otosta mutta nyt on iha real shit et haluaisin vastauksia ja vielä se, että en ole trolli vaikka se vaikutti siltä
- paskonsuntuulettimen
Snake 665 kirjoitti:
Kiitos ihanasta vastaan otosta mutta nyt on iha real shit et haluaisin vastauksia ja vielä se, että en ole trolli vaikka se vaikutti siltä
Tässä iskee takapakkia ne sun mutuilut sillon back in the day.
Kukaan ei vastaa, osta mieluummin G&G:n GR16 Combo proairsoftista, maksaa vaan 200€ kiinalaturi-lisäosalla!
- snake556
No sori pieni vittuilu mut en jaksa ostaa toista M4 ku mul olis kolme sit not good
- dontyoustart
Älä jaksa :) Sulla mitää oo.
Mee muualle kyselee, jos haluut järkeviä vastauksia järkeville kysmyksille, mars softaaja.fi
- ei kaivat trollia
M4/M16 kuuluu AR-15 ase ryhmään joten ostat kumminkin M4 jos ostat M16.
- snake5561
Ah iha ku en tienny ja onha mulla aseita vaikka muille jakaa
Tämä on vastaus dontyoustart:ille - snake5556
En ymmärrä miks kiusaatte mua oon vaa naski joka haluu softaa kavereitte kaa metäs ja kysyin apua aseen valkkaamiseen :( meen kyllä itkemään koska oon epäonnistunu trolli ja esitän kovist
- dontyoukeepgoing
Toi on kyllä totta.
Ja en edelleenkään ymmärrä, miks kukaan ikinä kehuskelis aseidensa määrällä, tai ylipäänsä varusteillansa.
Mene nyt pois ihan oikeesti.
Ja protip: M16 ei ole sama asia kuin M4, vaikka kuinka se kuuluu AR15-sarjaan.
M4 on karbiini, M16 kivääri, asia on saletti ku moskovan baletti. - Snake55617
Tuuppas tänne niin näytän sulle kyl kuka on naski ja kuka ei oo ja en kehuskellu mun varusteil et ei siin mitään ja koska tää taas ei etene niin voi olla vastaamatta ellei haluu olla tyhmä jonne/naski joka pitää liivejä väärinpäin.
Riippuu mitä hyvällä meinaat? Aloittelijoille ihan hyvä. Jos sulla snake on niitä aseia käytä rahas niihin.
- snake556
No esim. hyvät sisäosat, merkki ja laatu
Alottelijoille hyvä. Mutta jos laatua ja hyviä sisäosia kaipaat niin KA, RS, G&G ja G&P 300€ aseet on hyviä laadultaan ja sisäosiltaan. Cyma on enemmänkin aloittelijoiden merkki.
- Snake 55617
Kiitos hyvästä vastauksesta tai no se oli kyl ainoo mut iha sama
- Rarity123
Snake 55617 kirjoitti:
Kiitos hyvästä vastauksesta tai no se oli kyl ainoo mut iha sama
Toi snake on aika lahjaton peikko.
Kattoisit MLP:tä niin oppisit! - random pesukone
Rarity123 kirjoitti:
Toi snake on aika lahjaton peikko.
Kattoisit MLP:tä niin oppisit!Eikös nuissa G&P:issä ole mäntä ja rattaat vähän roskaa vakiona? Ei ole kokemusta oon vaan kuullut josatin jenkkipalstoilta. Itellä meni/menee G&P:ssä rattaat ja mäntä suoraan vaihtoon niin en osaa sanoa kokemuksesta.
random pesukone kirjoitti:
Eikös nuissa G&P:issä ole mäntä ja rattaat vähän roskaa vakiona? Ei ole kokemusta oon vaan kuullut josatin jenkkipalstoilta. Itellä meni/menee G&P:ssä rattaat ja mäntä suoraan vaihtoon niin en osaa sanoa kokemuksesta.
Se riippuu aina G&P aseesta. Minä vuonna valmistettu. 2012 Tili ensimmäiset hyvät G&P aseet ettei tarvi osiakaan vaihtaa. G&P Moe carbinet on ainaskin hyviä vekottimia sisäisesti ja ulkoisesti.
- random pesukone
soviet.sniper kirjoitti:
Se riippuu aina G&P aseesta. Minä vuonna valmistettu. 2012 Tili ensimmäiset hyvät G&P aseet ettei tarvi osiakaan vaihtaa. G&P Moe carbinet on ainaskin hyviä vekottimia sisäisesti ja ulkoisesti.
Ok. Siis päivittääkö ne niiden vanhatkin mallit vai onko osat hyviä vaan vuoden 2012 jälkeen tulleet malleissa?
random pesukone kirjoitti:
Ok. Siis päivittääkö ne niiden vanhatkin mallit vai onko osat hyviä vaan vuoden 2012 jälkeen tulleet malleissa?
Jaa a niistä en tiedä.
- Minä 55624
Ehkä ehkä ei ja mitä sin Rarity sillä urputat tuu tänne sanoo jos on sanomista
- Rarity123
Johan tulin :D
- TheFinnViking
Ei näytä muut asiallisesti vastaavan...
Ase on ulkoiselta laadultaan varmasti mainio laite, eikä sisältäkään varmasti pöllömpi. Kaikkiin aseisiin suosittelen tekemään ihan aluksi shimmityksen, AoE korjauksen ja gearboxin puhdistuksen ja rasvauksen.- Rarity123
Mäkin laitan aseeseen age of empiresin. Yleensä tikun kautta, mutta on dvd tultu myös käytettyä :D
- keittää
Rarity123 kirjoitti:
Mäkin laitan aseeseen age of empiresin. Yleensä tikun kautta, mutta on dvd tultu myös käytettyä :D
Vittu oot paska rarity, mee vittuun siitä nörtti. Ketään ei kiinnosta sun bullshit ponit
- Rarity123
keittää kirjoitti:
Vittu oot paska rarity, mee vittuun siitä nörtti. Ketään ei kiinnosta sun bullshit ponit
Ponit o hyviä! Ja sienet myös!
Sää et oikeen tajua nettipeikkoilun ideaa... - snake 556
Rarity123 kirjoitti:
Ponit o hyviä! Ja sienet myös!
Sää et oikeen tajua nettipeikkoilun ideaa...Mulla ei oo rahaa. Olen köyhä ja haluan vittuilla teille koska olen helari henri ja es jonne, mut mul ei oo rajaa ostaa es :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040