Onko hyvä?

snake556

28

134

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wfwanfnawfnflnq

snake556:DDDDD

• Snake 665

Kiitos vastauksesta mikä ei liity tähän

• mee pois

Aaaahhh wanha trollimme on taas tullut kuvioihin :DD

• Snake 665

Kiitos ihanasta vastaan otosta mutta nyt on iha real shit et haluaisin vastauksia ja vielä se, että en ole trolli vaikka se vaikutti siltä

• paskonsuntuulettimen
        Snake 665 kirjoitti:

Kiitos ihanasta vastaan otosta mutta nyt on iha real shit et haluaisin vastauksia ja vielä se, että en ole trolli vaikka se vaikutti siltä

Tässä iskee takapakkia ne sun mutuilut sillon back in the day.
        Kukaan ei vastaa, osta mieluummin G&G:n GR16 Combo proairsoftista, maksaa vaan 200€ kiinalaturi-lisäosalla!

• snake556

No sori pieni vittuilu mut en jaksa ostaa toista M4 ku mul olis kolme sit not good

• dontyoustart

Älä jaksa :) Sulla mitää oo.
        Mee muualle kyselee, jos haluut järkeviä vastauksia järkeville kysmyksille, mars softaaja.fi

• ei kaivat trollia

M4/M16 kuuluu AR-15 ase ryhmään joten ostat kumminkin M4 jos ostat M16.

• snake5561

Ah iha ku en tienny ja onha mulla aseita vaikka muille jakaa
      Tämä on vastaus dontyoustart:ille

• snake5556

En ymmärrä miks kiusaatte mua oon vaa naski joka haluu softaa kavereitte kaa metäs ja kysyin apua aseen valkkaamiseen :( meen kyllä itkemään koska oon epäonnistunu trolli ja esitän kovist

• dontyoukeepgoing

Toi on kyllä totta.
        Ja en edelleenkään ymmärrä, miks kukaan ikinä kehuskelis aseidensa määrällä, tai ylipäänsä varusteillansa.
        Mene nyt pois ihan oikeesti.
        Ja protip: M16 ei ole sama asia kuin M4, vaikka kuinka se kuuluu AR15-sarjaan.
        M4 on karbiini, M16 kivääri, asia on saletti ku moskovan baletti.

• Snake55617

Tuuppas tänne niin näytän sulle kyl kuka on naski ja kuka ei oo ja en kehuskellu mun varusteil et ei siin mitään ja koska tää taas ei etene niin voi olla vastaamatta ellei haluu olla tyhmä jonne/naski joka pitää liivejä väärinpäin.

• Riippuu mitä hyvällä meinaat? Aloittelijoille ihan hyvä. Jos sulla snake on niitä aseia käytä rahas niihin.

• snake556

No esim. hyvät sisäosat, merkki ja laatu

• Alottelijoille hyvä. Mutta jos laatua ja hyviä sisäosia kaipaat niin KA, RS, G&G ja G&P 300€ aseet on hyviä laadultaan ja sisäosiltaan. Cyma on enemmänkin aloittelijoiden merkki.

• Snake 55617

Kiitos hyvästä vastauksesta tai no se oli kyl ainoo mut iha sama

• Rarity123
        Snake 55617 kirjoitti:

Kiitos hyvästä vastauksesta tai no se oli kyl ainoo mut iha sama

Toi snake on aika lahjaton peikko.
        Kattoisit MLP:tä niin oppisit!

• random pesukone
        Rarity123 kirjoitti:

Toi snake on aika lahjaton peikko.
        Kattoisit MLP:tä niin oppisit!

Eikös nuissa G&P:issä ole mäntä ja rattaat vähän roskaa vakiona? Ei ole kokemusta oon vaan kuullut josatin jenkkipalstoilta. Itellä meni/menee G&P:ssä rattaat ja mäntä suoraan vaihtoon niin en osaa sanoa kokemuksesta.

• random pesukone kirjoitti:

Eikös nuissa G&P:issä ole mäntä ja rattaat vähän roskaa vakiona? Ei ole kokemusta oon vaan kuullut josatin jenkkipalstoilta. Itellä meni/menee G&P:ssä rattaat ja mäntä suoraan vaihtoon niin en osaa sanoa kokemuksesta.

Se riippuu aina G&P aseesta. Minä vuonna valmistettu. 2012 Tili ensimmäiset hyvät G&P aseet ettei tarvi osiakaan vaihtaa. G&P Moe carbinet on ainaskin hyviä vekottimia sisäisesti ja ulkoisesti.

• random pesukone
        soviet.sniper kirjoitti:

Se riippuu aina G&P aseesta. Minä vuonna valmistettu. 2012 Tili ensimmäiset hyvät G&P aseet ettei tarvi osiakaan vaihtaa. G&P Moe carbinet on ainaskin hyviä vekottimia sisäisesti ja ulkoisesti.

Ok. Siis päivittääkö ne niiden vanhatkin mallit vai onko osat hyviä vaan vuoden 2012 jälkeen tulleet malleissa?

• random pesukone kirjoitti:

Ok. Siis päivittääkö ne niiden vanhatkin mallit vai onko osat hyviä vaan vuoden 2012 jälkeen tulleet malleissa?

Jaa a niistä en tiedä.

• Minä 55624

Ehkä ehkä ei ja mitä sin Rarity sillä urputat tuu tänne sanoo jos on sanomista

• Rarity123

Johan tulin :D

• TheFinnViking

Ei näytä muut asiallisesti vastaavan...

Ase on ulkoiselta laadultaan varmasti mainio laite, eikä sisältäkään varmasti pöllömpi. Kaikkiin aseisiin suosittelen tekemään ihan aluksi shimmityksen, AoE korjauksen ja gearboxin puhdistuksen ja rasvauksen.

• Rarity123

Mäkin laitan aseeseen age of empiresin. Yleensä tikun kautta, mutta on dvd tultu myös käytettyä :D

• keittää
        Rarity123 kirjoitti:

Mäkin laitan aseeseen age of empiresin. Yleensä tikun kautta, mutta on dvd tultu myös käytettyä :D

Vittu oot paska rarity, mee vittuun siitä nörtti. Ketään ei kiinnosta sun bullshit ponit

• Rarity123
        keittää kirjoitti:

Vittu oot paska rarity, mee vittuun siitä nörtti. Ketään ei kiinnosta sun bullshit ponit

Ponit o hyviä! Ja sienet myös!
        Sää et oikeen tajua nettipeikkoilun ideaa...

• snake 556
        Rarity123 kirjoitti:

Ponit o hyviä! Ja sienet myös!
        Sää et oikeen tajua nettipeikkoilun ideaa...

Mulla ei oo rahaa. Olen köyhä ja haluan vittuilla teille koska olen helari henri ja es jonne, mut mul ei oo rajaa ostaa es :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe