Onko hyvä?

snake556

28

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wfwanfnawfnflnq

      snake556:DDDDD

      • Snake 665

        Kiitos vastauksesta mikä ei liity tähän


    • mee pois

      Aaaahhh wanha trollimme on taas tullut kuvioihin :DD

      • Snake 665

        Kiitos ihanasta vastaan otosta mutta nyt on iha real shit et haluaisin vastauksia ja vielä se, että en ole trolli vaikka se vaikutti siltä


      • paskonsuntuulettimen
        Snake 665 kirjoitti:

        Kiitos ihanasta vastaan otosta mutta nyt on iha real shit et haluaisin vastauksia ja vielä se, että en ole trolli vaikka se vaikutti siltä

        Tässä iskee takapakkia ne sun mutuilut sillon back in the day.
        Kukaan ei vastaa, osta mieluummin G&G:n GR16 Combo proairsoftista, maksaa vaan 200€ kiinalaturi-lisäosalla!


    • snake556

      No sori pieni vittuilu mut en jaksa ostaa toista M4 ku mul olis kolme sit not good

      • dontyoustart

        Älä jaksa :) Sulla mitää oo.
        Mee muualle kyselee, jos haluut järkeviä vastauksia järkeville kysmyksille, mars softaaja.fi


    • ei kaivat trollia

      M4/M16 kuuluu AR-15 ase ryhmään joten ostat kumminkin M4 jos ostat M16.

    • snake5561

      Ah iha ku en tienny ja onha mulla aseita vaikka muille jakaa
      Tämä on vastaus dontyoustart:ille

    • snake5556

      En ymmärrä miks kiusaatte mua oon vaa naski joka haluu softaa kavereitte kaa metäs ja kysyin apua aseen valkkaamiseen :( meen kyllä itkemään koska oon epäonnistunu trolli ja esitän kovist

      • dontyoukeepgoing

        Toi on kyllä totta.
        Ja en edelleenkään ymmärrä, miks kukaan ikinä kehuskelis aseidensa määrällä, tai ylipäänsä varusteillansa.
        Mene nyt pois ihan oikeesti.
        Ja protip: M16 ei ole sama asia kuin M4, vaikka kuinka se kuuluu AR15-sarjaan.
        M4 on karbiini, M16 kivääri, asia on saletti ku moskovan baletti.


      • Snake55617

        Tuuppas tänne niin näytän sulle kyl kuka on naski ja kuka ei oo ja en kehuskellu mun varusteil et ei siin mitään ja koska tää taas ei etene niin voi olla vastaamatta ellei haluu olla tyhmä jonne/naski joka pitää liivejä väärinpäin.


    • Riippuu mitä hyvällä meinaat? Aloittelijoille ihan hyvä. Jos sulla snake on niitä aseia käytä rahas niihin.

    • snake556

      No esim. hyvät sisäosat, merkki ja laatu

    • Alottelijoille hyvä. Mutta jos laatua ja hyviä sisäosia kaipaat niin KA, RS, G&G ja G&P 300€ aseet on hyviä laadultaan ja sisäosiltaan. Cyma on enemmänkin aloittelijoiden merkki.

      • Snake 55617

        Kiitos hyvästä vastauksesta tai no se oli kyl ainoo mut iha sama


      • Rarity123
        Snake 55617 kirjoitti:

        Kiitos hyvästä vastauksesta tai no se oli kyl ainoo mut iha sama

        Toi snake on aika lahjaton peikko.
        Kattoisit MLP:tä niin oppisit!


      • random pesukone
        Rarity123 kirjoitti:

        Toi snake on aika lahjaton peikko.
        Kattoisit MLP:tä niin oppisit!

        Eikös nuissa G&P:issä ole mäntä ja rattaat vähän roskaa vakiona? Ei ole kokemusta oon vaan kuullut josatin jenkkipalstoilta. Itellä meni/menee G&P:ssä rattaat ja mäntä suoraan vaihtoon niin en osaa sanoa kokemuksesta.


      • random pesukone kirjoitti:

        Eikös nuissa G&P:issä ole mäntä ja rattaat vähän roskaa vakiona? Ei ole kokemusta oon vaan kuullut josatin jenkkipalstoilta. Itellä meni/menee G&P:ssä rattaat ja mäntä suoraan vaihtoon niin en osaa sanoa kokemuksesta.

        Se riippuu aina G&P aseesta. Minä vuonna valmistettu. 2012 Tili ensimmäiset hyvät G&P aseet ettei tarvi osiakaan vaihtaa. G&P Moe carbinet on ainaskin hyviä vekottimia sisäisesti ja ulkoisesti.


      • random pesukone
        soviet.sniper kirjoitti:

        Se riippuu aina G&P aseesta. Minä vuonna valmistettu. 2012 Tili ensimmäiset hyvät G&P aseet ettei tarvi osiakaan vaihtaa. G&P Moe carbinet on ainaskin hyviä vekottimia sisäisesti ja ulkoisesti.

        Ok. Siis päivittääkö ne niiden vanhatkin mallit vai onko osat hyviä vaan vuoden 2012 jälkeen tulleet malleissa?


      • random pesukone kirjoitti:

        Ok. Siis päivittääkö ne niiden vanhatkin mallit vai onko osat hyviä vaan vuoden 2012 jälkeen tulleet malleissa?

        Jaa a niistä en tiedä.


    • Minä 55624

      Ehkä ehkä ei ja mitä sin Rarity sillä urputat tuu tänne sanoo jos on sanomista

      • Rarity123

        Johan tulin :D


    • TheFinnViking

      Ei näytä muut asiallisesti vastaavan...

      Ase on ulkoiselta laadultaan varmasti mainio laite, eikä sisältäkään varmasti pöllömpi. Kaikkiin aseisiin suosittelen tekemään ihan aluksi shimmityksen, AoE korjauksen ja gearboxin puhdistuksen ja rasvauksen.

      • Rarity123

        Mäkin laitan aseeseen age of empiresin. Yleensä tikun kautta, mutta on dvd tultu myös käytettyä :D


      • keittää
        Rarity123 kirjoitti:

        Mäkin laitan aseeseen age of empiresin. Yleensä tikun kautta, mutta on dvd tultu myös käytettyä :D

        Vittu oot paska rarity, mee vittuun siitä nörtti. Ketään ei kiinnosta sun bullshit ponit


      • Rarity123
        keittää kirjoitti:

        Vittu oot paska rarity, mee vittuun siitä nörtti. Ketään ei kiinnosta sun bullshit ponit

        Ponit o hyviä! Ja sienet myös!
        Sää et oikeen tajua nettipeikkoilun ideaa...


      • snake 556
        Rarity123 kirjoitti:

        Ponit o hyviä! Ja sienet myös!
        Sää et oikeen tajua nettipeikkoilun ideaa...

        Mulla ei oo rahaa. Olen köyhä ja haluan vittuilla teille koska olen helari henri ja es jonne, mut mul ei oo rajaa ostaa es :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe