Olisin kaivannut tietoa Kusadasista . Onko toukokuun alussa jo lämmintä ?
Suunnitellaan Saturn hotellia. Minkälainen varustetaso ( esim. jääkaappi) ja sijainti ??? Viihtyykö siellä nuoriso ....Kaikki tieto plussaa ! Kiitos !
Kusadasi
3
222
Vastaukset
- ccccccc1
tässä blogissa on juttu Kusadasista
http://sitajaksaaparemminkunonjotain.blogspot.fi/2014/02/kusadasi-2012.html - lomalainen1
Hotellille antaisin tähtiä max 2. Ihan perussiisti sisänsä, mutta aamiainen aina samanlainen (fetaa ja oliiveja sekä paahtoleipää - ei muuta), huoneeseen ei saanut vielä omia juomia tai ruokia ja jääkaappia ei ole (ei ole huoneistohotelli). Allasalue hieman kulahtanut. Kerran kun tulimme rannalla, ovemme oli auki. Siivooja oli sen unohtanut laittaa kiinni. Kiva. Onneksi ei mitään ollut hävinnyt.
Kusadasi paikkana tosi jees. Markkinat melko lähellä hotellia (rinnettä alas), mutta en muista päivää. Samasta kohdasta pääsee myös dolmukseen, joka vie rannalle. Hyviä ravintoloita ja ostoksiakin. Baarikatu hyvin pubimainen. Kusadasi on Alanyan jälkeen paras paikka peruslomailuun. (Olen käynyt Alanyassa, Kusadasissa, Gümbetissa, Bodrumissa, Marmariksella ja Icmelerissä.) - lomamiäs
Oltiin pari vuotta sitten. Paikkana (Kusadasin kaupunki) on hieman eksoottisempi, kuin esim. Alanya ja Marmaris: tuntui kun oikeasti olisi ulkomailla. Kauppiaat olivat yllättävän rauhallisia, jos vain kierteli katsomassa, eikä antanut aihetta kauppiaalle "myyntitykitykseen", mutta jos antoi, niin se oli sitten menoa, ellei pitänyt puoliaan...
Kohteena mukava ja menisin uudelleen, mutta muu perhe koki se hieman vieraaksi. Nuorisoakin oli mukana, ja toisaalta viihtyivät, koska meillä oli todella hyvä AI-hotelli, missä oli monipuoliset pöperöt. Paikalliset turkkilaiset olivat yleisesti ihan ok. - sillai positiivisesti sosiaalisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882