Minkälaisen laitteen skannaukseen kannaisi ostaa ns. tavallisen naisihmisen käyttöön? Mitä pitäisi ymmärtää varoa? Hinta n 100 €
Dia kuvien skannaus laite?
5
272
Vastaukset
- naisihmisen käyttöön
Tuolla hinnalla kaikki on yhtä huonoja
Käyttökelpoiset maksaa alkaen 250 €uroa - Skannaaja 1
Eikö näillä tavallisilla skannereilla pärjää riittävän hyvin?
- pärjää?
Mikä kenellekin riittää. Minun ”tavallinen” ei skannaa dioja eikä negoja vaan ns pintakuvia. Diat skannaan diaskannerilla PLUSTEK OpticFilm 8100 (n. 250€)
- Skannaaja 1
pärjää? kirjoitti:
Mikä kenellekin riittää. Minun ”tavallinen” ei skannaa dioja eikä negoja vaan ns pintakuvia. Diat skannaan diaskannerilla PLUSTEK OpticFilm 8100 (n. 250€)
Jos on sellainen jossa tulee valo vielä erikseen diojen takaa, niin toimiiko riittävän hyvin?
- pärjää?
Skannaaja 1 kirjoitti:
Jos on sellainen jossa tulee valo vielä erikseen diojen takaa, niin toimiiko riittävän hyvin?
Toimii erinomaisesti jos osaata säätää skannerin asetukset sopiviksi ja käytät suurinta mahdollista optista resoluutiota.
Resoluutiosta riippuu kuinka paljon kuva kestää suurentamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663102Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91831- 1111714
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 1251009
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84839
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835