Otetaan vastaan töitä metalli, kone, koneenkorjaajan, koneenasentajan, hitsari/asentajan tai rakennusapumiehen. Edellä mainittuihin löytyy kokemusta ja koulutusta. 5 kk ilmaiseksi mistä päin suomea vaan mikäli majoitus järjestyy.
5 kk ilmaiseksi
5
283
Vastaukset
- Garhoppi
Tyhjän päälläkö ?
Kerrohan enemmän itsestäsi ja myös rikosrekisteri,vaikka ei niin tärkeä olekaan.
Asiat tietysti tarkistetaan.- Töihin olisi halu
Ei ole rikosrekisteriä. Olen mukana kuntakokeilussa, kaupunki maksaa noin 5 kk palkan kunhan työnantaja on suomalainen ja ei vuoteen ole irtisanonut tai lomauttanut. Mikäli sopimus syntyy, olen kaupunkin työntekijä, työnantajan tarvitsee vain osoittaa työkohde. Kaikki työt käyvät, on kuorma-auto kortti, trukkikortti ja kokemusta traktorin ajosta turvesuolta. Rakennemuutos ja työtapaturma ovat pitkittäneet työttömyyttä, nykyisin täysin työkykyinen.Työn sijainnilla ei ole merkitystä. Ammattikoulun kävin asuntolasta käsin, tehnyt vuosia matkatöitä ja muuttanut töiden/koulujen perässä eripuolelle suomea.
- Töihin olisi halu
Töihin olisi halu kirjoitti:
Ei ole rikosrekisteriä. Olen mukana kuntakokeilussa, kaupunki maksaa noin 5 kk palkan kunhan työnantaja on suomalainen ja ei vuoteen ole irtisanonut tai lomauttanut. Mikäli sopimus syntyy, olen kaupunkin työntekijä, työnantajan tarvitsee vain osoittaa työkohde. Kaikki työt käyvät, on kuorma-auto kortti, trukkikortti ja kokemusta traktorin ajosta turvesuolta. Rakennemuutos ja työtapaturma ovat pitkittäneet työttömyyttä, nykyisin täysin työkykyinen.Työn sijainnilla ei ole merkitystä. Ammattikoulun kävin asuntolasta käsin, tehnyt vuosia matkatöitä ja muuttanut töiden/koulujen perässä eripuolelle suomea.
Korjaus edelliseen. Työnantaja ei ole irtisanonut, lomauttanut tuotannollisista tai taloudellisita syistä. Kirvesmies kurssi 1 käyty, tosin timpurin hommia tehty vain vapaa-ajalla ja lomilla sukulaisten ja tuttavien talo, autotalli ja maatilan erillaisiin rakennuksiin. Pienellä perehdytyksellä rakennustyöntekijä/kirvesmiestyöt käy myös.
- Töihin olisi halu
Töihin olisi halu.
Autonasentaja? Tuntemusta autojen korjaamisesta? vieläkö ilman paikkaa, Kerava?
Pakumesta.net
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389