Kisandra

Onko enää?

Vieläkö kisandra-tuotteita myydään? En ole vähään aikaan nähnyt niitä tavaratalon luontaistuoteosastolla. Oli hyvä piristäjä silloin kun välillä väsytti ja piti saada vähän puhtia kun halusi lähteä jonnekin illatsuihin, kuten esim. tanssimaan:)

6

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

Ja mikähän tuote mahtaa olla kysymyksessä?

• luontaista puhtia

Ei sitä myydä enää. Kaupusteltiin jossain vaiheessa mukamas syöpälääkkeenä ja AIDS-hoitona ja maksansa juoneille ja mitä näitä nyt keksitäänkään. Mutta sitten tuli kauppiailla itselläänkin moraalin raja vastaan.

Mutta bilettään pitäisi päästä ja terveys ja kunto eivät enää riitä? Oletko kokeillut ecstacyä?

• Kisandra
        luontaista puhtia kirjoitti:

Ei sitä myydä enää. Kaupusteltiin jossain vaiheessa mukamas syöpälääkkeenä ja AIDS-hoitona ja maksansa juoneille ja mitä näitä nyt keksitäänkään. Mutta sitten tuli kauppiailla itselläänkin moraalin raja vastaan.

Mutta bilettään pitäisi päästä ja terveys ja kunto eivät enää riitä? Oletko kokeillut ecstacyä?

Mitähän sä oikei höpiset? En muista että mitään tuollaisia ominaisuuksia olisi Kisandrasta ollut missään väitettynä:(
        Kisandrahan oli ihan luonnollinen tuote. Lähinnä voisi verrata jonki ruusujuuren ominaisuuksiin. Oli piristävä sitruunan sukuisen hedelmän uutteesta tehty.

http://puutarha.net/indexfr.aspx?s=/keskustelukanava/ketjut/1241/8/

Oliskohan sulle lääkityksen paikka?

• Minä olen terve.
        Kisandra kirjoitti:

Mitähän sä oikei höpiset? En muista että mitään tuollaisia ominaisuuksia olisi Kisandrasta ollut missään väitettynä:(
        Kisandrahan oli ihan luonnollinen tuote. Lähinnä voisi verrata jonki ruusujuuren ominaisuuksiin. Oli piristävä sitruunan sukuisen hedelmän uutteesta tehty.

http://puutarha.net/indexfr.aspx?s=/keskustelukanava/ketjut/1241/8/

Oliskohan sulle lääkityksen paikka?

Sinähän sitä lääkitystä haet.

• Kisandra
        Minä olen terve. kirjoitti:

Sinähän sitä lääkitystä haet.

En mä mitään lääkitystä hae vaan jotain piristävää luontaistuotetta.
        Sä voit vetää niitä ecstasyjäsi mun puolestani, multa on turha kysyä että olenko kokeillut. En ole enkä kokeile!
        Älä sekoita lääkkeitä ja luontaistuotteita! Yleensähän sairailla ei ole sitä sairaudentuntoa vaan muiden pitää siitä kertoa tälle sairaalle, joten hae apua itsellesi!

Jos kysyn että onko Kisandraa vielä saatavilla, niin en kaipaa ääliöiden vastauksia!

Vain asiallisia vastauksia otetaan vastaan!

• Anonyymi

Tietääkö kukaan mistä saisi ihan päivästä selviämiseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2234
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      24
      889
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      831
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      118
      819
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      753
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe