Vieläkö kisandra-tuotteita myydään? En ole vähään aikaan nähnyt niitä tavaratalon luontaistuoteosastolla. Oli hyvä piristäjä silloin kun välillä väsytti ja piti saada vähän puhtia kun halusi lähteä jonnekin illatsuihin, kuten esim. tanssimaan:)
Kisandra
6
981
Vastaukset
- ???
Ja mikähän tuote mahtaa olla kysymyksessä?
- luontaista puhtia
Ei sitä myydä enää. Kaupusteltiin jossain vaiheessa mukamas syöpälääkkeenä ja AIDS-hoitona ja maksansa juoneille ja mitä näitä nyt keksitäänkään. Mutta sitten tuli kauppiailla itselläänkin moraalin raja vastaan.
Mutta bilettään pitäisi päästä ja terveys ja kunto eivät enää riitä? Oletko kokeillut ecstacyä? - Kisandra
luontaista puhtia kirjoitti:
Ei sitä myydä enää. Kaupusteltiin jossain vaiheessa mukamas syöpälääkkeenä ja AIDS-hoitona ja maksansa juoneille ja mitä näitä nyt keksitäänkään. Mutta sitten tuli kauppiailla itselläänkin moraalin raja vastaan.
Mutta bilettään pitäisi päästä ja terveys ja kunto eivät enää riitä? Oletko kokeillut ecstacyä?Mitähän sä oikei höpiset? En muista että mitään tuollaisia ominaisuuksia olisi Kisandrasta ollut missään väitettynä:(
Kisandrahan oli ihan luonnollinen tuote. Lähinnä voisi verrata jonki ruusujuuren ominaisuuksiin. Oli piristävä sitruunan sukuisen hedelmän uutteesta tehty.
http://puutarha.net/indexfr.aspx?s=/keskustelukanava/ketjut/1241/8/
Oliskohan sulle lääkityksen paikka? - Minä olen terve.
Kisandra kirjoitti:
Mitähän sä oikei höpiset? En muista että mitään tuollaisia ominaisuuksia olisi Kisandrasta ollut missään väitettynä:(
Kisandrahan oli ihan luonnollinen tuote. Lähinnä voisi verrata jonki ruusujuuren ominaisuuksiin. Oli piristävä sitruunan sukuisen hedelmän uutteesta tehty.
http://puutarha.net/indexfr.aspx?s=/keskustelukanava/ketjut/1241/8/
Oliskohan sulle lääkityksen paikka?Sinähän sitä lääkitystä haet.
- Kisandra
Minä olen terve. kirjoitti:
Sinähän sitä lääkitystä haet.
En mä mitään lääkitystä hae vaan jotain piristävää luontaistuotetta.
Sä voit vetää niitä ecstasyjäsi mun puolestani, multa on turha kysyä että olenko kokeillut. En ole enkä kokeile!
Älä sekoita lääkkeitä ja luontaistuotteita! Yleensähän sairailla ei ole sitä sairaudentuntoa vaan muiden pitää siitä kertoa tälle sairaalle, joten hae apua itsellesi!
Jos kysyn että onko Kisandraa vielä saatavilla, niin en kaipaa ääliöiden vastauksia!
Vain asiallisia vastauksia otetaan vastaan!
- Anonyymi
Tietääkö kukaan mistä saisi ihan päivästä selviämiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.715990- 1305299
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4443208Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021619Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661219- 301049
- 651011
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869