Konetta ei ole tässä käsillä, mutta on HP:n torni.
Kone käynnistyy normaalisti, mutta näyttöön ei tule muuta kuin "no signal" ja sitten pimeä.
Jos näistä kahdesta pitäisi valita niin kumpi on todennäköisemmin viallinen; näytönohjain vai poweri?
Näytönohjain vai poweri
5
101
Vastaukset
Näytönohjain
- aa-bb
Näytönohjaimeen osottaisin, itse kyllä olen joutunut vaihtamaan molemmat, (huutonetistä löytyy)
- wintoosa
Onko kone kuinka vanha, ettei ole vaan käynyt niin että PCIe väylä on disabled BIOS:n puolelta ja kone yrittää puskea kuvaa integrouidulta näytönohjaimelta ja siksi tulee tulee tuo "no signal". Koeta vaihtaa näyttökaapeli emolevyn liitäntään jos sellainen on ja katso tuleeko sieltä kuvaa.
Itsellä meni kanssa näytönohjain vaihtoon. Windowsin aloitusäänet soivat normaalisti mutta näyttö vain oli pimeänä, muutaman kerran käynnistyi kuvakin kun otti virrat pois mutta sitten hyyty. Eli näyyö meni vain sade mode tilaan ja mitään ei näkynyt.
Samaa mietiskelin itsekin, mutta sanoivat tietokoneliikkeessä että ei se voi olikein powerikaan olla kun muuten kaikki toimii.. Ja oikeassa olivat.- vgcsfcd
Kiitos kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607224- 1243951
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.263230- 212748
- 272413
- 232212
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3691953- 251940
- 471900
- 321868