Täällä 14-vuotias tyttö kaipailee ohjeita jouseen :) Joku helppo!
Tällä hetkellä on heijastintolpasta tehty jouskari jossa on matonkuteesta tehty naru :D ja nuolina pelkkiä paksuja puutikkuja :D eli ohjeita ^^
Olen tosi kiinostunut jousiammunnasta ja päivisin hiippailen metsissä ja harjottelen :) ! Olen erityisesti kiinostunut niinku jostain kamppailu jutuista missä käytetään jouskaria mutta olen tyytynyt siihen että vastustaja on puu :D tai styroksista tehty ukkeli
Apua nopeaa ^^
4
231
Vastaukset
- Wilhemthel
Jos itse teet, niin kataja on hyvä ja halpa materiaali.
- Puupäänä
juups, kataja, tai iso kuusen oksa..kunnollista narua jänteeksi, ja nuolia voi vuolla puusta.. ihan toimivia.
- > 60 v sitten tehnyt
Siitä kuusenoksasta. Vuole sieltä kaaren sisäpuolelta paksummasta päästä alkaen puuta pois niin paljon, että oksa kaareutuu tasaisesti jännitettäessä. Siis sillä tavalla, että se kaari on paksummassa päässä poikkileikkaukseltaan D:n muotoinen.
- Thelli W.
> 60 v sitten tehnyt kirjoitti:
Siitä kuusenoksasta. Vuole sieltä kaaren sisäpuolelta paksummasta päästä alkaen puuta pois niin paljon, että oksa kaareutuu tasaisesti jännitettäessä. Siis sillä tavalla, että se kaari on paksummassa päässä poikkileikkaukseltaan D:n muotoinen.
Toi veisto-ohje on hyvä, olisin itsekin laittanut, mutta en jakanut silloin kirjoittaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251