Täällä 14-vuotias tyttö kaipailee ohjeita jouseen :) Joku helppo!
Tällä hetkellä on heijastintolpasta tehty jouskari jossa on matonkuteesta tehty naru :D ja nuolina pelkkiä paksuja puutikkuja :D eli ohjeita ^^
Olen tosi kiinostunut jousiammunnasta ja päivisin hiippailen metsissä ja harjottelen :) ! Olen erityisesti kiinostunut niinku jostain kamppailu jutuista missä käytetään jouskaria mutta olen tyytynyt siihen että vastustaja on puu :D tai styroksista tehty ukkeli
Apua nopeaa ^^
4
217
Vastaukset
- Wilhemthel
Jos itse teet, niin kataja on hyvä ja halpa materiaali.
- Puupäänä
juups, kataja, tai iso kuusen oksa..kunnollista narua jänteeksi, ja nuolia voi vuolla puusta.. ihan toimivia.
- > 60 v sitten tehnyt
Siitä kuusenoksasta. Vuole sieltä kaaren sisäpuolelta paksummasta päästä alkaen puuta pois niin paljon, että oksa kaareutuu tasaisesti jännitettäessä. Siis sillä tavalla, että se kaari on paksummassa päässä poikkileikkaukseltaan D:n muotoinen.
- Thelli W.
> 60 v sitten tehnyt kirjoitti:
Siitä kuusenoksasta. Vuole sieltä kaaren sisäpuolelta paksummasta päästä alkaen puuta pois niin paljon, että oksa kaareutuu tasaisesti jännitettäessä. Siis sillä tavalla, että se kaari on paksummassa päässä poikkileikkaukseltaan D:n muotoinen.
Toi veisto-ohje on hyvä, olisin itsekin laittanut, mutta en jakanut silloin kirjoittaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14611311- 278063
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565840Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584503Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814152- 843448
- 803196
- 471679
- 391592