Täällä 14-vuotias tyttö kaipailee ohjeita jouseen :) Joku helppo!
Tällä hetkellä on heijastintolpasta tehty jouskari jossa on matonkuteesta tehty naru :D ja nuolina pelkkiä paksuja puutikkuja :D eli ohjeita ^^
Olen tosi kiinostunut jousiammunnasta ja päivisin hiippailen metsissä ja harjottelen :) ! Olen erityisesti kiinostunut niinku jostain kamppailu jutuista missä käytetään jouskaria mutta olen tyytynyt siihen että vastustaja on puu :D tai styroksista tehty ukkeli
Apua nopeaa ^^
4
242
Vastaukset 4
- Wilhemthel
Jos itse teet, niin kataja on hyvä ja halpa materiaali.
- Puupäänä
juups, kataja, tai iso kuusen oksa..kunnollista narua jänteeksi, ja nuolia voi vuolla puusta.. ihan toimivia.
- > 60 v sitten tehnyt
Siitä kuusenoksasta. Vuole sieltä kaaren sisäpuolelta paksummasta päästä alkaen puuta pois niin paljon, että oksa kaareutuu tasaisesti jännitettäessä. Siis sillä tavalla, että se kaari on paksummassa päässä poikkileikkaukseltaan D:n muotoinen.
- Thelli W.
> 60 v sitten tehnyt kirjoitti:
Siitä kuusenoksasta. Vuole sieltä kaaren sisäpuolelta paksummasta päästä alkaen puuta pois niin paljon, että oksa kaareutuu tasaisesti jännitettäessä. Siis sillä tavalla, että se kaari on paksummassa päässä poikkileikkaukseltaan D:n muotoinen.
Toi veisto-ohje on hyvä, olisin itsekin laittanut, mutta en jakanut silloin kirjoittaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556